První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

20 komentářů

Kebek
4. listopadu • 18:02

pro otce a matku byla 3008GT láska na první pohled a dneska ho objednal

Milan
1. července • 12:47

Ani se nedivím, jel jsem sní 2x, -perfektní.Kritikom se určitě taky líbí , ale nedají to najevo.

Jarda
3. listopadu • 16:32

...auto s řadou zajímavých technických ...
Takže typický frantík. Kýbl zbytečností, které budou jen obtěžovat a budou se srát.
Jo a prý to není ani čtyřkolka:-/

Dagmarrr
3. listopadu • 14:44

Hlavně by to chtělo poctivě otestovat chvástání PSA, že 3008 je SUV srovnatelné s ostatními (4x4) včetně prémiovek. Také informace, že auto bylo vybavené 18" disky není vzhledem k tomu, že nevíme jaké rozměry pneu a disků možné montovat, nedostatečné k hodnocení komfortu. 17" či 18" jsou pro osatní SUV základ, nízkoprofilové gumy jsou až u disků 20" či 21" (samozřejmě podle toho, jak velká kola tam jsou podle rozměr gum). 3koda, že v galeriích chybějí i fotky podvozku, třeba výfuků či zadeklování motorů. Krásné fotky interiérů najdeme všude... A také by mě zajímala montáž zahrádky či závěsného zařízení a dalších možností dovybavení (s vyobrazením).

Kos
3. listopadu • 14:55

Ja treba kdyz jdu kupovat auto, tak me nejvic zajímá to zadeklovani a výfuky. Co interiér, tam skoro nejsem, ale na tom deklu zespodá auta sedim skoro porad

Kacer
3. listopadu • 12:06

autor se neupsal, je to 149,6 k

Zdeněk
3. listopadu • 13:05

Je potřeba se naučít číst. Autor se upsal, napsal kolového, místo koňového.

Petr
3. listopadu • 14:29

Možná jsou kola nová eko jednotkaB-]

Antiautomat
3. listopadu • 11:25

...povedal by som ze zbytocny clanok. Sadol som do niecoho a zviezol som sa par km. Ja som sa tyzden dozadu zviezol par km v jedna-nule TSI a tiez o tom nepisem clanky.

wilda
3. listopadu • 9:31

Autor se upsal no bóže, 150 koní a byl to 2,0 hdi

Kankunen
3. listopadu • 10:17

Autoři na auto.cz a autorevue se upisují stále. Oni si to po sobě ani nepřečtou. Kdyby se tak upisovali doktoři, tak je nemocnice symbol smrti.

Petr Š.
3. listopadu • 14:28

To, že se jim občas podaří nějaký překlep by se dalo omluvit. Ale jak tyto dva weby od sebe "opisují" v poslední době, to je hrůza. V podstatě auto.cz a autorevue.cz začínají fungovat jako jeden obsah s jiným designem. Buď je článek úplně stejný nebo je na jednom webu pouze "bombastičtější" nadpis.

Jarda
30. května • 10:28

Navíc každý uvádí hmotnost 1325pohotovostni.a v zechnicaku je 1910kgobsah kufru také uvádí každý jiný.to jsou asi ,, odborníci"

Kankunen
3. listopadu • 10:27

Ještě se jedná o 2008 nebo 3008. Hraničí to s drzostí nechat v článku takové chyby.

Petr
3. listopadu • 8:57

stopadesátikolového dvoulitrového turbodieslu???

Toky
3. listopadu • 9:28

Nikde v článku nevidím, s akým motorom bol voz skúšaný, takže posledný odstavec prvej kapitoly, ktorý je zameraný na spotrebu je ťažko vyhodnotiť. Keďže neviem ani len či to je benzín, či nafta a už vôbec nie zdvihový objem, či výkon. Ani prevodovka nieje z článku jasná - manuál? automat?

Jarda
3. listopadu • 16:34

Převodovka jako u každého jiného frantíka - hlavně nepřesná :-D

Jarda
3. listopadu • 16:33

Převodovka jako u každého jiného frantíka - hlavně nepřesná :-D

pacho
4. listopadu • 19:18

tak to si na hlbokom omyle. 6° je kvalitnejšia a presnejšia ako VW. AT s hydromeničom, je zasa úplne iné "kafe" ako dvojspojky.

Toky
3. listopadu • 9:44

Už vidím, dvojliter dízel.
;-)

Doporučujeme

Články odjinud