První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

Petr  |  03. 11. 2016 08:57

stopadesátikolového dvoulitrového turbodieslu

???

Odpovědět  |   | 
Toky  |  03. 11. 2016 09:28

Nikde v článku nevidím, s akým motorom bol voz skúšaný, takže posledný odstavec prvej kapitoly, ktorý je zameraný na spotrebu je ťažko vyhodnotiť. Keďže neviem ani len či to je benzín, či nafta a už vôbec nie zdvihový objem, či výkon. Ani prevodovka nieje z článku jasná - manuál? automat?

Odpovědět  |   | 
Toky  |  03. 11. 2016 09:44

Už vidím, dvojliter dízel.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 11. 2016 16:33

Převodovka jako u každého jiného frantíka - hlavně nepřesná

Odpovědět  |   | 
pacho  |  04. 11. 2016 19:18

tak to si na hlbokom omyle. 6° je kvalitnejšia a presnejšia ako VW. AT s hydromeničom, je zasa úplne iné "kafe" ako dvojspojky.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 11. 2016 16:34

Převodovka jako u každého jiného frantíka - hlavně nepřesná

Odpovědět  |   | 
wilda  |  03. 11. 2016 09:31

Autor se upsal no bóže, 150 koní a byl to 2,0 hdi

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 11. 2016 10:17

Autoři na auto.cz a autorevue se upisují stále. Oni si to po sobě ani nepřečtou. Kdyby se tak upisovali doktoři, tak je nemocnice symbol smrti.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 11. 2016 10:27

Ještě se jedná o 2008 nebo 3008. Hraničí to s drzostí nechat v článku takové chyby.

Odpovědět  |   | 
Petr Š.  |  03. 11. 2016 14:28

To, že se jim občas podaří nějaký překlep by se dalo omluvit. Ale jak tyto dva weby od sebe "opisují" v poslední době, to je hrůza. V podstatě auto.cz a autorevue.cz začínají fungovat jako jeden obsah s jiným designem. Buď je článek úplně stejný nebo je na jednom webu pouze "bombastičtější" nadpis.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  30. 05. 2019 10:28

Navíc každý uvádí hmotnost 1325pohotovostni.a v zechnicaku je 1910kgobsah kufru také uvádí každý jiný.to jsou asi ,, odborníci"

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 11. 2016 11:25

...povedal by som ze zbytocny clanok. Sadol som do niecoho a zviezol som sa par km. Ja som sa tyzden dozadu zviezol par km v jedna-nule TSI a tiez o tom nepisem clanky.

Odpovědět  |   | 
Kacer  |  03. 11. 2016 12:06

autor se neupsal, je to 149,6 k

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  03. 11. 2016 13:05

Je potřeba se naučít číst. Autor se upsal, napsal kolového, místo koňového.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 11. 2016 14:29

Možná jsou kola nová eko jednotka

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  03. 11. 2016 14:44

Hlavně by to chtělo poctivě otestovat chvástání PSA, že 3008 je SUV srovnatelné s ostatními (4x4) včetně prémiovek. Také informace, že auto bylo vybavené 18" disky není vzhledem k tomu, že nevíme jaké rozměry pneu a disků možné montovat, nedostatečné k hodnocení komfortu. 17" či 18" jsou pro osatní SUV základ, nízkoprofilové gumy jsou až u disků 20" či 21" (samozřejmě podle toho, jak velká kola tam jsou podle rozměr gum). 3koda, že v galeriích chybějí i fotky podvozku, třeba výfuků či zadeklování motorů. Krásné fotky interiérů najdeme všude... A také by mě zajímala montáž zahrádky či závěsného zařízení a dalších možností dovybavení (s vyobrazením).

Odpovědět  |   | 
Kos  |  03. 11. 2016 14:55

Ja treba kdyz jdu kupovat auto, tak me nejvic zajímá to zadeklovani a výfuky. Co interiér, tam skoro nejsem, ale na tom deklu zespodá auta sedim skoro porad

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 11. 2016 16:32

...auto s řadou zajímavých technických ...
Takže typický frantík. Kýbl zbytečností, které budou jen obtěžovat a budou se srát.
Jo a prý to není ani čtyřkolka

Odpovědět  |   | 
Kebek  |  04. 11. 2016 18:02

pro otce a matku byla 3008GT láska na první pohled a dneska ho objednal

Odpovědět  |   | 
Milan  |  01. 07. 2017 12:47

Ani se nedivím, jel jsem sní 2x, -perfektní.Kritikom se určitě taky líbí , ale nedají to najevo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A