První svezení s Fordem Ka+. Objevili jsme v něm i tajnou zásuvku

14 komentářů

káčko
9. ledna • 8:25

Nedávno jsme objednali ka+. Chci odpovědět na otázky typu proč, pro koho a na co.
Takže preference jsou pohodlné nastupování, vyšší posez, malé prostorné auto a nízká spotřeba.
Auto je pro řidičku 50+. Vyzkoušeli jsme téměř všechny značky na trhu a z klasických malých hečbeků nejlépe vyhovoval yaris, c3 a corsa. Jenže toyota s motorem 1,3 je přes 300tkč, corsa s 1.4 taky a c3 ma jen tříválec. Po usednutí do ka+ bylo rozhodnuto. Konkurenci tohle auto v CZ nemá. Opel Karl se tady bohužel neprodává. Na káčku jsem nenašel moc věcí kde by se šetřilo. Snad jen bubnové brzdy vzadu a jen jeden klíč s DO. Celkově až překvapivě bytelné od podvozku po interiér. V bílé barvě sice vypadá jak pultový mrazák ale design pro budoucí majitelku není prioritou. Ve výbavě je vše co potřebuje a cena nakonec taky není tak děsivá jako když otevřete konfigurátor. Toyota, Opel, Citroen se prostě striktně drží ceníku kdežto ford ne. Jak už tu spoustu lidí řeklo, tohle by mělo stát od 220tkč. Ano mohlo by, ale určitě by nemělo klimatizaci, mlhovky, bt handsfree na volantu,vyhřívany sedačky, plastové podběhy i vzadu, zrcátka ve clonítkách, stropní madla atd. Jsou to věci který já považuji za samozřejmost, ale pravda je taková že málo které auto do 300tkč tohle všechno dnes má.

will83
23. listopadu • 22:16

Je tam překlep, mělo to být určitě 188 tis Kč.

Driver
23. listopadu • 15:57

Tenhle segment ale ukazuje, že mikroauta nikdo za 150 vyrábět nechce. Viz Fiat500, Opel Adam a mraky dalších. Všichni chtějí prodávat showcar do města za balík... Proto taky nikdo ty auta nekupuje... Kdyby bylo na trhu nějaké Činkvečento za 4000euro tak si ho koupí do města všichni a jezdili by s ním i celou zimu... Ale za cenu auta o třídu-dvě většího je to prostě nesmyslné.

voytech
23. listopadu • 9:58

Ta cenovka je vazne mimo misu, v rychlosti mne napada za cca shodnou sumu toledo http://www.seat.cz/toledo/prehled ... predpokladam vsak, ze toto vedi i u fordu. Staci se podivat jak blizko je fiesta. O kus lepsi fiesta. Takze se skutecne da ocekavat, ze ka+ bude mirit do stejnych vod jako kdysi fusion. Tzn. na zakazniky hledajici "velke" auto za maly peniz. A pro ty bude ka+ idealni: az se trochu odlezi, dostane prislusnou slevu. A protoze startovaci cena je vysoko, bude i sleva v % vypadat paradne. Vsadim se, ze za par mesicu bude ka+ o desitky tisic lacinejsi.

k22
23. listopadu • 9:02

Viděl jsem zblízka, ženě se Káčko moc líbilo, to auto vypadá v pohodě, ale ta cena rozhodně NE!

Adam
23. listopadu • 6:35

Toto je auto za 200 tisíc, s přimhouřeným okem za 220. Cokoliv nad je nesmysl a doufám, že za současné ceny nikoho nenapadne si to kupovat a Ford touto indickou herkou dotovat...

Lubosch
22. listopadu • 22:43

To je dobrá obluda...

jean
22. listopadu • 18:16

Hm, väčší Fiat Tipo s podobnou výbavou a s podstatne silnejším motorom je dahší o cca 12 000kč. Nejaký rozumný dôvod, prečo by som mal dať prednosť tomuto nákupnému vozíku?

Majco
23. listopadu • 9:30

Mozno, ked byvas vo velkom meste a vsetci susedia maju octaviu combi, takze ti moc miesta na parkovanie nezostava.

David
22. listopadu • 16:31

Ta spotreba malyho auta ? Ja jezdim Suzuki SCross 1.6 atmosfera v automatu CVT a mam prumer za 35000km 5,2 l. ... a jezdim normalne...

homer
23. listopadu • 16:23

koho zajímá tvoje spotřeba oleje?

jirka
23. listopadu • 15:53

to verim. mimochodem, jak jste spokojen a jak funguje tato kombinace motoru a AT? Presne po teto konfiguraci se divam tez...plus jeste AWD. dik

David
23. listopadu • 16:48

Zdravim.Jsem spokojen .tahle plynula prevodovka mi vyhovuje.zrychluje to jak elektromobil bez prodlevy pri prerazovani...to je muj pocit. Jinak je to predokolka,se ctyrkolkou zkusenosti nemam a v podstate ji nepotrebuji.Scross je ted po faceliftu a tyhle 1.6 atmosf.uz tam nenabizi. Maji 1.4 a 1.6 s turbem...to si chci vyzkouset teprve. A CVT prevodovky taky uz nejsou po faceliftu v nabidce. Zajdete do Suzuki a projedte se na predvadecce a uvidite...meli jsme predtim swift 6let taky automat a nikdy zadny problem.a krasne se s temi Suzuki rezou zatacky..i ta Scrosska dobre sedi...

Jirka
23. listopadu • 19:29

Diky, už se tam chystám; -) i prostorové mi přijde naprosto v pohodě a přitom to je pořád kompaktní velikost.

Doporučujeme

Články odjinud