První svezení s Fordem Ka+. Objevili jsme v něm i tajnou zásuvku

David  |  22. 11. 2016 16:31

Ta spotreba malyho auta ? Ja jezdim Suzuki SCross 1.6 atmosfera v automatu CVT a mam prumer za 35000km 5,2 l. ... a jezdim normalne...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  23. 11. 2016 15:53

to verim. mimochodem, jak jste spokojen a jak funguje tato kombinace motoru a AT? Presne po teto konfiguraci se divam tez...plus jeste AWD. dik

Odpovědět  |   | 
David  |  23. 11. 2016 16:48

Zdravim.Jsem spokojen .tahle plynula prevodovka mi vyhovuje.zrychluje to jak elektromobil bez prodlevy pri prerazovani...to je muj pocit. Jinak je to predokolka,se ctyrkolkou zkusenosti nemam a v podstate ji nepotrebuji.Scross je ted po faceliftu a tyhle 1.6 atmosf.uz tam nenabizi. Maji 1.4 a 1.6 s turbem...to si chci vyzkouset teprve. A CVT prevodovky taky uz nejsou po faceliftu v nabidce. Zajdete do Suzuki a projedte se na predvadecce a uvidite...meli jsme predtim swift 6let taky automat a nikdy zadny problem.a krasne se s temi Suzuki rezou zatacky..i ta Scrosska dobre sedi...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  23. 11. 2016 19:29

Diky, už se tam chystám; -) i prostorové mi přijde naprosto v pohodě a přitom to je pořád kompaktní velikost.

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 11. 2016 16:23

koho zajímá tvoje spotřeba oleje?

Odpovědět  |   | 
jean  |  22. 11. 2016 18:16

Hm, väčší Fiat Tipo s podobnou výbavou a s podstatne silnejším motorom je dahší o cca 12 000kč. Nejaký rozumný dôvod, prečo by som mal dať prednosť tomuto nákupnému vozíku?

Odpovědět  |   | 
Majco  |  23. 11. 2016 09:30

Mozno, ked byvas vo velkom meste a vsetci susedia maju octaviu combi, takze ti moc miesta na parkovanie nezostava.

Odpovědět  |   | 
Lubosch  |  22. 11. 2016 22:43

To je dobrá obluda...

Odpovědět  |   | 
Adam  |  23. 11. 2016 06:35

Toto je auto za 200 tisíc, s přimhouřeným okem za 220. Cokoliv nad je nesmysl a doufám, že za současné ceny nikoho nenapadne si to kupovat a Ford touto indickou herkou dotovat...

Odpovědět  |   | 
k22  |  23. 11. 2016 09:02

Viděl jsem zblízka, ženě se Káčko moc líbilo, to auto vypadá v pohodě, ale ta cena rozhodně NE!

Odpovědět  |   | 
voytech  |  23. 11. 2016 09:58

Ta cenovka je vazne mimo misu, v rychlosti mne napada za cca shodnou sumu toledo http://www.seat.cz/toledo/prehled ... predpokladam vsak, ze toto vedi i u fordu. Staci se podivat jak blizko je fiesta. O kus lepsi fiesta. Takze se skutecne da ocekavat, ze ka+ bude mirit do stejnych vod jako kdysi fusion. Tzn. na zakazniky hledajici "velke" auto za maly peniz. A pro ty bude ka+ idealni: az se trochu odlezi, dostane prislusnou slevu. A protoze startovaci cena je vysoko, bude i sleva v % vypadat paradne. Vsadim se, ze za par mesicu bude ka+ o desitky tisic lacinejsi.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  23. 11. 2016 15:57

Tenhle segment ale ukazuje, že mikroauta nikdo za 150 vyrábět nechce. Viz Fiat500, Opel Adam a mraky dalších. Všichni chtějí prodávat showcar do města za balík... Proto taky nikdo ty auta nekupuje... Kdyby bylo na trhu nějaké Činkvečento za 4000euro tak si ho koupí do města všichni a jezdili by s ním i celou zimu... Ale za cenu auta o třídu-dvě většího je to prostě nesmyslné.

Odpovědět  |   | 
will83  |  23. 11. 2016 22:16

Je tam překlep, mělo to být určitě 188 tis Kč.

Odpovědět  |   | 
káčko  |  09. 01. 2017 08:25

Nedávno jsme objednali ka+. Chci odpovědět na otázky typu proč, pro koho a na co.
Takže preference jsou pohodlné nastupování, vyšší posez, malé prostorné auto a nízká spotřeba.
Auto je pro řidičku 50+. Vyzkoušeli jsme téměř všechny značky na trhu a z klasických malých hečbeků nejlépe vyhovoval yaris, c3 a corsa. Jenže toyota s motorem 1,3 je přes 300tkč, corsa s 1.4 taky a c3 ma jen tříválec. Po usednutí do ka+ bylo rozhodnuto. Konkurenci tohle auto v CZ nemá. Opel Karl se tady bohužel neprodává. Na káčku jsem nenašel moc věcí kde by se šetřilo. Snad jen bubnové brzdy vzadu a jen jeden klíč s DO. Celkově až překvapivě bytelné od podvozku po interiér. V bílé barvě sice vypadá jak pultový mrazák ale design pro budoucí majitelku není prioritou. Ve výbavě je vše co potřebuje a cena nakonec taky není tak děsivá jako když otevřete konfigurátor. Toyota, Opel, Citroen se prostě striktně drží ceníku kdežto ford ne. Jak už tu spoustu lidí řeklo, tohle by mělo stát od 220tkč. Ano mohlo by, ale určitě by nemělo klimatizaci, mlhovky, bt handsfree na volantu,vyhřívany sedačky, plastové podběhy i vzadu, zrcátka ve clonítkách, stropní madla atd. Jsou to věci který já považuji za samozřejmost, ale pravda je taková že málo které auto do 300tkč tohle všechno dnes má.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

dnes | Petr Schnagl | 16 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

včera | | 87 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A