První svezení s Fordem EcoSport: Nemá sexy jméno, ale jinak zaujme

Kaa  |  20. 12. 2017 12:53

Hodně ošklivé káčátko, nebo spíše kozička.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  20. 12. 2017 14:19

Ani Eko, ani Sport, smutná realita dnešní SUV doby.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2017 14:29

Smutnou realitou je spise dopravni infrastruktura, stari/skodlivost naseho vozoveho parku a chovani spousty ridicu.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  20. 12. 2017 15:18

Začínam mať pocit že automobilový designéri sú nejaká homosexuálna sekta, ktorá ide na stále vyživnejšom matroši.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 12. 2017 16:54

Tak si myslím, že se jen potvrdilo, co jsem napsal k tomuto autu minule a opravdu jsem zvědavý na ty prodeje.
Nyní se jen může těch mých 7 mínusáků z minula zapsat do pořadníku, na toto auto, aby alespoň něco tady prodali.

Trochu mě rozesmálo vysvětlení názvu, hlavně druhá část vysvětlení.
"Druhá část jména má pak odkazovat na to, že jde o SUV, tedy auto pro aktivně zaměřené lidi."
Když jsem si přečetl jízní vlastnosti a výkony..., to myslíte vážně, že aktivně zaměření lidé si koupí něco, co moc nejede, naklání se to v zatáčkách a nic moc to neodveze? To je spíše pro seniory na pomalé vyhlídkové jízdy a na nákup do obchodu, ale ti se na auto s takovou cenovkou a vlastnostmi tak akorát vyprdnou.
Pár měsíců nazpět jsem tady popisoval krátkou jízdu s novou Fiestou a najednou vidím, že i tento automobil s motorem 1.0 EB 103 kW má asi podobné problémy jako ta Fiesta při mém testu. Problém je jen v tom, že já jel s Fiestou o výkonu 74 kW.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 12. 2017 19:21

Doufám, že to má pevnou střechu(teda mě je to jedno), protože to na ní při poměru šířka/výška bude hodně často

Odpovědět  |   | 
Verny  |  20. 12. 2017 20:39

Mě teda nezaujal. Sorry Forde ale v tomhle určitě jezdit nikdy nebudu.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  21. 12. 2017 09:57

Když tohle vidím, tak jsem si vzpomněl na jednu příhodu. Máme čivavu a když byla malá, tak jsem ji dával jednou očkovat a dostavila se alergická reakce. Do půl hodiny jsme měli z čivavy takového malého šarpeje... A tohle mi připomíná Fiestu po silné alergické reakci...

Odpovědět  |   | 
David  |  21. 12. 2017 10:33

Mě to připomíná vyskákanou kozu celek je nehezkej.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 12. 2017 22:09

Místní pisálci by si měli přestat vymýšlet a raději opravdu reálně testovat.
http://autobible.euro.cz/ford-ecosport-nejezdi-spa... ...
S tímle se dá souhlasit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 66 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A