První svezení s BMW X2: Tento dílek do bavorského puzzle nám dává smysl!

J  |  03. 03. 2018 09:15

BMW a předohrab? NIKDY!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 03. 2018 13:00

Nie je prvy, nebude posledny a okrem toho vacsina majitelov BMW nevie, ktora naprava je hnana.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 03. 2018 18:27

A na to jsi přišel jak?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 03. 2018 22:56

BMW mi to povedalo.

Vies, keby si len zbezne, naozaj len trosicku, sledoval dianie v automobilovom priemysle, tak by si vedel, ze 80% majitelov BMW 1 series si mysli, ze ich auto je FWD. Toho prieskumu je plny internet. Google it.

Dalej...Podla prieskumu BMW, 85% Australcanov nevie, ktora naprava je hnana.

Nie je najmensi dovod predokladat, ze majitelia inych BMW budu ini ako majitelia 1 series a ini ako vacsina motoristov.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 03. 2018 16:45

Já mám důvod předpokládat, že valná většina majitelů bmw ví, co má za auto. Většina majitelů 1/X1 jsou ženy a nechci tím rozhodně něžné pohlaví nijak urážet, ale s největší pravděpodobností by na vás nevychrlily moc technických parametrů, ani kdyby jezdili v něčem jiném.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2018 20:38

Poesledni dobou vetsina BMW kolem mne jsou xDrive.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2018 09:22

Je krásné, ostatně jako všechny auta od BMW. Nadarmo se neříká ty mas auto, ale já mám BMW. A co na tom, ze bude predohrab, každý nechce a třeba nemá na Xdrive a v zimě ten zadní nahon není úplně super.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  03. 03. 2018 10:48

S designem naprostý souhlas, je to jedno z nejhezčích BMW poslední doby. Dokonce i ten přední náhon bych zkousnul. ale krom toho že se chci svézt svižně, tak vyžaduji i jistou dávku komfortu pro běžné ježdění. A to BMW u levnějších modelů nabídnou neumí. Jak vyplývá z testu ani X2 nebude výjimkou.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  03. 03. 2018 13:34

No... Vlastnim G30 v M paketu a je to tvrdy jako prkno.. 😂

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  04. 03. 2018 19:09

Co tam máš za kola? Nebo to novináři kecaj, když se rozplývaj nad tím, jak je to pohodlný i na 19" runflatech?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 03. 2018 21:06

Ja jsem to měl na 20” a bylo to super pohodlné auto. To myslím smrtelně vážně.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 03. 2018 21:08

No jo, ked presadnes z rebrinaku....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 03. 2018 21:47

No nevím, přesedl jsem z SQ7 na vzduchovém podvozku, ten znám nejlépe a měl jsem půjčené i další vozy na vzduchu. Přesto je pětka s 20" disky lahodná v projevu svého špičkového podvozku.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  03. 03. 2018 12:17

To ses asi zbláznil ne? U výjimečných modelů možná (Mx), v konfekci jsou ale stejně průměrní jako zdrcující většina ostatních. Nalhávat si něco jako "já mám bmw a kdo má víc" je totální naivita a vím o čem mluvím - jedno doma máme.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 03. 2018 20:35

A přesně tyto nesmyslné a ubohé výroky, vyzdvihující jednu značku na silnicích nad ostatní, kazí její pověst. Ja na BMW nevidím nic mimořádného.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 03. 2018 08:49

A pak se dozvíš, že on má sice BMW, ale deset let starou ojetinu.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 03. 2018 16:51

To ho asi nemáte a nikdy jste ho neřídil. Z nějakých důvodů je majitelé vychvalují a ne jen proto, že jsou to kundolapy

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 03. 2018 21:48

No měl jsem tři BMW. M3 F80, 520d F11 a nyní mám 330e F30. Ještě něco?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 03. 2018 21:50

Jinak můžete mrknout na některé z mých recenzí:

http://moje.auto.cz/stealth01/m3.html...
http://moje.auto.cz/stealth01/330e.html...
http://moje.auto.cz/stealth01/bmw-520d.html...

Jako já je taky vychvaluji, ale nemám tendenci ponižovat třeba Ladu nebo Škodu kvůli tomu, že mám některý z produktů jiné automobilky.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  03. 03. 2018 09:28

"Se slabší verzí sice přijdete o část dravého charakteru, ale získáte jemnější projev" ... jemnější projev, je přesně to co k BMW táhne zákazníky :)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 03. 2018 14:42

Jedine, co taha zakaznikov k BMW je znacka BMW. A je im jedno, ci to ma nahon na predne, zadne, lave alebo prave kolesa.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 03. 2018 16:56

Jsou to jejich 3litrové motory a jejich propojení s manuální převodovkou, jejich luxusní spracování, jejich infotainment, nádherné čalounění hexagon (jestli vám názvy něco řeknou ), nádherné laky (glacier silver, estorial blue, san marino blue, melbourne red...). Dalo by se pokračovat...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 03. 2018 07:02

Zrovna jejich manuální převodovky bych tady nevytahoval. Ostatní věci má i konkurence. Mne se třeba více líbí projev B6 než R6.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 03. 2018 10:15

Prave sme si precitali 'obohatenu' verziu firemneho reklamneho katalogu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 03. 2018 10:59

Zoufalá snaha vdolečků udělat něco jako golf a sebrat jim nějakého zákazníka.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  03. 03. 2018 12:11

>> V kombinaci s přesným a vyváženým řízením mám nový typ na zábavný malý crossover. Více na: https://www.autorevue.cz/prvni-svezeni-s-bmw-x2-te... ...

Opravte si tam tu hrubku!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 03. 2018 20:40

Tak je pravda, ze novináři by měli vědět, jaký je rozdíl mezi “typ” a “tip”.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  04. 03. 2018 19:10

Kdo mi dal nesouhlas??? tam jako není hrubka?? Příští generace už opravdu budou jen hýkat, to fakt už není možný!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A