První svezení: Chevrolet Cruze SW – s kombíkem Porýním

64 komentářů

riki
18. července • 12:39

Hoj všem .
koupil jsem si cruze cw v max výbavě , uvažoval jsem i o octavii 3 ale po svezení jsem na ni zapoměl , né že by to jelo špatně ale nejsem magor abych za 5ti dveř , motor 1,2 myslím 77kw :o) s skoro nulovou výbavou ,bez metalízy na plecháčích dal 400papírků. Cruze mám s navigací dešťovým senzorem ,klimou , tempomatem ,koženým paketem ,polokůží na sedadlech , bezklíčem atd za 390tis. Metalíza , 17ky elektrony samozřejmostí . 5ti letá záruka . Abych pořád nechválil nechápu proč tam nedali 6kvalt , ale na druhou stranu po cca 3tisícich najetých km spotřeba cca 7,5 litrů není špatná. A to nejezdím na spotřebu. Nepochopil jsem pořád svítící kontrolku zaplých airbagů. Dílenské zpracování horší než u koncernu ,ale nic nevrže a to je hlavní.Kufr je krásně přístupný a plně postačuje . Na dovču si vezmu střešní box a proto neřeším pár litrů.Kdybych měl oktávku tak bych jel s ním taky. Myslím že jsem si koupil povedený vůz který nebude mít u garáže každej trouba .

marcel
29. srpna • 11:04

Ahoj, prosímtě, tady se člověk tak možná pobaví u debat příznivců a odpůrců škodovek jinak se nic nedozví :-D uvažuju o koupi cruze ale ten nový motor 120 Kw ale to není moc podstatné spíše mě zajímá nevíš jak to je s dílama? bud jsem nenašel na stránkách nikde nic nebo ložisko kola za 8 táců, nemám žádné známé koho bych se zeptal nechci at mě to auto pak zrujnuje až bude třeba něco měnit a ani mi nepříjdou ty díly moc dostupné..?

riki
29. srpna • 12:19

u 120kw pod 6 litrů spotřeba asi nepůjdeš
díly jsou špatně dostupné protože je to amerika , druhovýroba neexistuje a ani existovat nebude
ale jinak je to spolehlivé takže tě auto nezrujnuje , mluvím ale o benzínu
nafta je problematická u všech aut protože palivo v čr je na hrozné úrovni , v německu s tím jezdit bych se nebál
já mám 104 kw v benzínu a v pondělí jdu do něj montovat LPG bez ztráty záruky ( proto jsem do toho auta taky šel ), takže budu jezdit za 1,2kč/km a to je pro mne TOP když najedu za rok 25 - 30tis km . Teď mám najeto 6tis km zatím vpoho , jezdím do 7mi litrů. Auto sedí na cestě jak přibité !! :o)
jestli chceš tak se ptej

marcel
31. srpna • 9:50

Dobrý nápad s tím LPG, jen jsme slyšel a říkali mi to přímo i v chevroletu mechanici že to strašně ztratí výkon a že pak postrádá smysl si kupovat nové silné auto tak nevím, a kolik za to zaplatíš za to předělání?

riki
31. srpna • 18:44

nevím , ani mě nenapadlo se na tohle zeptat . Měl jsem už tři auta na LPG a nikdy jsem nějaký drastický úbytek výkonu nezaznamenal . A jestli budu mít zrychlení na stovku o půl sekundy pomalejší tak to neřeším . Pro mě jsou jasné počty - najedu 25tis km za rok tak mi zůstane o 25tis kč ročně doma více. Každý má své priority. Pro mě je 25 ročně doma pádný důvod . A kdyby to ztratilo 4kw no tak booože budu mít doma jen 100kw auto :o)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
marcel
1. září • 15:35

jo však proto se ptám, máš s tím zkušenost tak to je určitě věrohodnější než od mechaniků, ti to totiž popsali jako by to auto už nemělo jet :-D, můžu teda pár dotazů ještě? Za kolik jezdíš teďkom bez LPG a kolik tě to bude stát ta přestavba?

riki
1. září • 16:37

teď mám dlouhodobou spotřebu za posledníchcca 2tis km 6,9 litrů a přestavba mě bude stát cca 29tis

Mark
23. října • 9:14

Stěrače ramínkové?? To je utopié v dnešní době. Bezramínkový jsou standardně dodávány na starý Kia Ceed 2008 .

Kazatel
16. října • 9:31

Hoj darebáci,
tady se to hemží zaručenýma názorama na nové auto, ale ještě nikdo v tom vlastně neseděl a na vlastní bulvy to neviděl. Takže milí teoretici, běžte se s tím svézt, zkuste do toho udělat prstem důlek (to tady psal nějakej chytrej pinďula - už se těším jak si zlomí prst) prohlédněte ho nejen ze shora, ale i zespoda a pak sem napište. Jinak je to hospodský tlachání typické pro čecháčky. Kdo umí ten umí a kdo neumí ten učí - jen teorii.
Těším se na názory, z praxe. Ty budou jistě přínosnější.

petan
30. července • 13:44

tak jsem se znovu kouknul na obrázek motoru tohoto auta a vidím,že nálevka na ostřikovače skel je neprakticky umístěna hned vedle sice zakrytého ale pořád s možností polití krytu pojistek . (tedy doufám,že to je to místo) když budu nálevat tak to přeliji přes tento kryt a bude malér. Dá se to nálevat jen s trychtýřem a ten není vždy po ruce

atreid
14. července • 17:10

Kolín nad Rýnem je 3. největší město v Německu? Takže už se nepočítá buď Berlín, Hamburk nebo Mnichov? Nějaká novinka ve změně metodiky počítání počtu obyvatel?

Jiří  Duchoň
28. srpna • 19:10 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, Kolín nad Rýnem je 3. největší město v Německu svojí plochou, nikoli počtem obyvatel.

Saj
13. července • 10:21

Nesnáším marketing korejců. Kia, Hyundai, Chevrolet. Všechno rozpočtovky, které v reklamě vyzdvihují do nebes. Nejlepší české auto za super cenu OD atd...
Pak někteří ňouomové dojdou k dojmu, že prostě Škodovka je drahá a nemůže nabídnout tolik, co korejec. To je samozřejmě nesmysl.U VW koncernu máte jistotu, že to auto ujede 500 tisíc km jako nic.
Jistota skvělé dostupných ND a servisů a tedy i servisních cen.
Vyšší zůstatková cena.
Kvalitní auto na omak.
Velice příjemné motory, které nezkouší mít papírově super výkony, ale v praxi nemají kroutící moment ve 4000 ot/min jako korea.
atd.
atd.Logicky rozumný člověk si radši přihodí pár desítek tisíc navíc a má das auto a ne das popelnici

Ľuboš
21. července • 16:33

Tak len k tej zostatkovej hodnote. Ak si ja kúpim Chevrolet v plnej výbave 2.0 D, zaplatím 17600€. Škodovku v takej výbave kúpite o 10000€ viac. Tak keď tú škodu budete predávať za zostatkovú hodnotu 10000€, ja chevrolet môžem kľudne dať synovi nech ho zoderie.

asdf
13. července • 12:25

Kvalitní na omak? To si děláš srandu? Testovací Rapid má už po 2 tisíc km interiér dodrápaný! Tady se to nedozvíš, musíš si přečíst nekritickou kvalitní recenzi, ne tuto škodaonanii!
Citace od konkurence:
Stačí kontakt s čímkoli tvrdším (nehet, prsten...) a na plastu okamžitě zůstávají neodstranitelné následky. Sám jsem tomu snad nijak nepřispěl, ale testovaný vůz měl najeto jen 2 000 km a na několika zmíněných místech měl ošklivé, někdy až doběla vydřené šrámy. Nemyslím si přitom, že by s vozem přede mnou zacházelo nějaké „prase”, plasty zjevně neodolají ani běžnému kontaktu a odírají se, přitom tvoří dost podstatnou část vnitřku. Měl jsem jisté pochybnosti, a tak jsem se ptal lidí z automobilky jednak na to, zda jde o materiály, které se objeví i v produkčním autě. Odpověď zněla ano. A pak i na to, zda bude možné připlatit si za nějaké lepší, odolnější obložení. Odpověď zněla ne.

monak
14. července • 22:46

Ona,totiž, poslední kvalitní škodovka sjela z pásu v roce 2006. Pak už se jen šetřilo, bohužel, ale je to tak.

marcelo
13. července • 11:40

Auto koncernu VW že vydrží 500tis km ? :-D Doporučil bych ti kouknout se na výsledky testů AutoBildu na 100.000 km. Mezi 6 nejhoršími auty jsou 4 od VW ;-) Ta auta mají problém bez závad vydržet 100tis. km, takže 500tis. km je pro většinu z nich nedosažitelná meta. Ta auta musela být odtažena do servisu z důvodů jako výměna turba, 2x výměna vstřiků (TDI PD), u 1.2 HTP opakovaně odešli zapalovací cívky, u 3 testovaných Audin museli měnit převodovky (2x Tiptronic, 1x 6kvalt-manuál) atd. A to člověk nezmiňuje průserové TSI, že ?
Ano, na omak jsou auta VW kvalitní (vyšších tříd), i když s příchodem Rapidu už to neplatí, ale ono je to přesně podle hesla "na vrch huj, ve spod hnůj". To mi potvrdila i osobní zkušenost s Octavií I kdy se nám boční okénko sesypalo a rozbilo do bočních dveří, protože plastový mechanismus stahování stál za ho..o. Dle vyjádření autorizovaného servisu nic mimořádného, prý použití nekvalitních plastů při výrobě.

Skyline
13. července • 11:40

Logicky rozumny clovek prave nevyhazuje penize za reklamu "proste simple/simply never". Jestli da O2, se kterou obcas jezdim pul mega, kdyz prevodovka odesla po cca 25k km si teda jisty nejsem, ale mozna uz jsi ze skodivek zvykly, ze takove nenarocne dily jako prevodovka jsou spotrebak a pak to "jako nic" sedi :-DTahle lacina pixla, ze ktere koukaji usetrene penize snad z kazdeho pohledu asi o moc lepsi nebude, zvlast kdyz je to zase sbirka archivnich dilu, ktere by Korejec do auta namontoval tak mozna v te Indii, ale Skoda si to muze dovolit i tady, diky hlupcum jako je Saj nebo mistni figurka Zeli. Me vzdycky fascinuje, jak nekdo muze priplatit za sunt hromadu penez a misto nastvani, ze koupil sunt se jeste za automobilku bije jak lev v kleci jaty :-D Ale to asi souvisi s tim celkovym pristupem, kdy dopadnout druha svetova jinak, Nemec by nas pobil, ale dnes mu zase lezeme do zadku a kdyz nam dovoli na levnote nechat mistni logo, budeme se prsit, ze nas vlastne bere jako sobe rovne. Zadny div, ze u nas bylo tolik kolaborantu.

Zelí
12. července • 16:40

On je cruze konkurentem hlavně pro opel např. pro astru. Rapid cílí na jiné zákazníky. To jsou lidi, kteří nemají mindrák koupit si třeba logan, auto jim neposiluje ego, ale chtějí přece jenom technicky něco lepšího. Cruze i marketingově hraje na sportovní city zájemců a jsou to tudíž lidi, kterým to auto vylepšuje ego. To jsou jiní zákazníci než zákazníci rapidu.

Stichi
11. července • 16:52

V mém příspěvku jsem jen reagoval nato, že jsem si před tímto testem přečetl test na Rapida, kde mě zaujala cena pod 300 tis kč odhaduji tedy že to bude tak asi 290 tis kč v základní výbavě s motorem no to mě podrž 1,2 HTP. Proto jsem psal o tom, že ten kdo si koupí Rapida a ne Cruze SW s 1,6 16V za 302 tis. kč se musí jít léčit. To je vše. Co se týká designu obou aut tak se mi líbí obě, každé z nich má své kouzlo.

Orel
11. července • 22:41

No já mam CRUZE 1,6 benzin od března a můžu zatím jen chválit. Jeto prostě krasnej kočár a jede. A motory s TSI sice pěkný , ale další věc se se může pokazit není nad koníky bez dopingu. Ale každé auto má svoje jen škodovka nás více masíruje reklamama, proto tuto značku nechci radši korejce , japonce atd. A co se týče ceny ať se jde škodovka hodit ze skáli. Všechno se připláci, kdež- to u zahraničních je to standart:-)

Vinc
11. července • 11:10

Každá diskuse tohoto typu je na nic, nic se tu prostě nedá dovědět... Stejně to, že je Cruze (a jakákoli jiná auta) zázračný, nikomu nevnutíte. Je skvělé argumentovat něčím, co jste většinou někde vyčetli nebo slyšeli. Kéž by se těchto příspěvků od omezených autorů všechna fóra oprostila (hlavně od těch, kteří všude všechna auta srovnávají se Škodou)...

Strnisko
11. července • 15:45

Přesně tak. Kdyby sem přispěl alespoň jeden skutečný majitel Cruzeho co na něm nalítal pár tisíc kilometrů. Tyhle výlevy egomaniaků co znají Cruze a Oktávku z letáků postrádají hodnotu.

Pjotr
23. prosince • 19:02

Na Cruzu mám nalítáno 12000km.Bez problemů.Nikdy bych si nekoupil Škodovku,tak jednoduchou a ubohou.

martinchylek
11. července • 19:03

Cruze 2.0VCDi 120kW - Stojí mi v garáži - Krátké srovnání s tolikrát zmiňovanou Oktávkou - OI, 1.9TDI (stojí na zahradě). Cruze byl koupenej jako náhrada z OI, ta však zůstala. Vezmu to krátce - Motory srovnávat moc nejde, Cruze je výkonnější, nicméně má o něco delší reakci na plyn, ale jde o zvyk. 6st. převodovka je skvělá. V kokpitu Cruze si zezačátku přijdete stísněnější, než v O, nicméně vás celý interiér (vč. sedadel, kt. mají ve srovnání docela velké boční vedení) obklopí. U O si sednete na sedačku bez bočního vedení a máte před sebou jen palubní desku. Cruze je hezky tvarovaný, kožený volant sedne perfektně do ruky a cítíte se tam úplně jinak - jako někde v kokpitu. Místa na zadních sedadlech není na rozdávání ani v jednom autě. U Cruze (sedan) je znát svažující se střecha a celé přední sedačky jsou robustnější než u O, takže jde zezadu hůře vidět na silnici. Jízdní vlastnosti jsou u Cruze podle mého nad očekávání, nicméně krátké příčné nerovnosti jsou znát více než u oktávky. - Tolik tedy názor majitele, pokud se chcete na něco zeptat, zkuste to .)

Vinc
12. července • 10:49

Děkuji za objektivní názor, podle kterého se dá udělat nějaký úsudek o těchto autech.

Strnisko
12. července • 0:09

Perfektní, díky za odpověď :-) Škoda, že vám na zahrádce nestojí O2, protože váš Cruze je zřejmě mnohem novější než O1. Ale chápu, že nemůžete mít na zahrádce sbírku aut :-D
Mám O2 kombi 1.4 TSI 90 kW, 6-kvalt za 360 tisíc. Jsem spokojený, ale když čtu o Chevroletech, tak jsem mohl mít minimálně lepší výbavu. Zas na druhou stranu, při mé frekvenci výměny aut 2 roky jsem kalkuloval s tím, že se mi ta O2 prodá lépe. V merku mám ale Chevrolet Orlando nebo něco podobného rodinného.

martinchylek
12. července • 0:28

Doufám, že jsem alespoň trochu pomohl :) Při vaší frekvenci výměny aut je asi lepší volba Škodovka, přeci jen žijeme v ČR a tady se prodá mnohem lépe. U nás se vozy mění v mnohem delším horizontu. V Orlandu jsem také při výběru seděl, je to typické MPV, vyšší posaz, řadicí páka trochu výše... je to určitě dobré auto pro rodinu s dětmi, velký kufr, dobrá manipulace se sedadly. ale nic pro mě :) Výbava je právě to, co mě zlákalo mezi Cruzem a "aktuální" octávkou, za stejnou cenu bych tak tak dosáhl na srovnatelný diesel, tady mám tempomat, vše v elektrice, dešťový senzor atd. + navigaci. Za ty peníze je to výborné auto, doufám, že nezklame

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Strnisko
12. července • 13:14

No já jsem nikdy diesely moc nechtěl, tak možná proto jsem při výběru Chevrolet nějak přeskočil. Po předchozích vozech jsem měl jasno v tom, že motor musí mít alespoň 90 kW a 6-kvalt. Spíš jsem uvažoval o nějakém Fordu, ale ty jsou teď snad větší modla než škodovky, příšerně drahé. Příště už budu chtít zas o něco větší výkon, silnice jsou plné náklaďáků a já nerad jezdím v závěsu. Tahle 1.4 TSI mě příjemně překvapila, ale přece jen je občas znát, že je to malý objem. Spotřeba je ale hezká, na dálnici i méně než uváděných 5.8 litrů tedy podle pal.poče který může kecat. Výbava auta je také důležitá, ale byl jsem víc omezený financemi. Takže u mě to byl kompromis kdy větší důraz jsem kladl na sílu motoru než výbavu.
Jsem hodně zvědavý s čím přijde na podzim škodovka u Oktávie 3.generace. Třeba ESP už by mělo být ve standardu, ale uvidím i výbavu a motorizaci a hlavně ceník. Ten Rapid co vypustili teď bych si nekoupil ani jako druhé auto, to spíš tu novou fábii co by měla taky přijít na podzim a na moderním podvozku z Golfa.

martinchylek
11. července • 19:43

Jen pro doplneni Octavka jezdi na 15" kolech, Cruze na 17", to jeste k tem nerovnostem :-)

Krutor
11. července • 9:00

Nepatrim k zastancum skodovek, ale tentokrat udelam vyjimku. Chevrolet je sice hezke levne auto. Ale spolehlivost, kvalita zpracování a hlavne bezpecnost je mizerna. Vsadim se, ze kdyz bych palcem zatlacil, udelam v karoserii dulek

Pjotr
23. prosince • 18:58

Kup si Rapida.Tam uděláš důlek phledem!

sokolovský
1. srpna • 10:29

Tak vo co se vsadíš?

marcelo
11. července • 12:57

Bezpečnost a mizerná ? Doporučuji kouknout se na výsledky EuroNCAP. Náraz ze předu i z boku má Cruze lepší i než Golf, Jetta nebo Passat natož tragická Octavia.
A co se týče tragické bezpečnosti, tak pokud je mi známo, tak to byla Škoda Roomster, která nedokázala splnit základní požadavky na bezpečnost a v testu EuroNCAP totálně propadla. Roomster prošel až na druhý pokus kdy přijel technik ze Škodovky a přiletoval do Roomstera kondík, který zajistil, že se po nárazu konečně aktivovaly i airbagy. Bez kondíku byly ve Škodovce jen na okrasu. Důvodem tohoto propadáku je mizerný návrh rozvržení motorového prostoru. Majitelé Roomsteru jsou tak odkázání na jeden fungující kondík a musí se před každou cestou modlit, aby ten jejich nebyl z nějaké špatné série.

Saj
13. července • 10:14

:-D
Jen si obhajuj tu naleštěnou korejskou hujdu Chevrolet. Auto pro socky, které utáhnou na naleštěný prvky.

marcelo
13. července • 11:42

Sice Chevroleta nemám, ale v případě nehody bych raději seděl v něm než ve Škodovce, přeci jen se kvůli patriotismu nenechám zabít v nebezpečném verglu.

Osel
11. července • 17:08

No a když je ta elektrónka z Katody Holomóc chybná, tak je to v pérdeli pane Hráběééé.Hýk

Pantokrator
11. července • 9:35

Vsadím se, že kdybych já zatlačil na tebe, uděláš bobek. :-P

Renato Varlato
10. července • 19:56

po svezení bych řekl, že si na nic právě nehraje, Hyundai nebo Kia na mě udělaly horší dojem, tam se tváří dokonale, ale žádná hitparáda to není. Cruze Wagon je za ty prachy bomba, a bacha, Kia nebo Hyundai mají 1,4 jako základ, tady je 1,6 a není špatná, pětikvalt nehraje roli. Takže tak. Držim palce.

tomek
11. července • 6:52

zrychlení přes 12s je tak tak na hranici použitelnosti...

tomek
11. července • 6:52

a pokud dostane 1.6 i kombajn, tak to bude ještě horší...

marcelo
11. července • 7:11

Zrychlení 0-100 km/h:Chevrolet Cruze sedan 1.6 91kW - 10,9s
Chevrolet Cruze sedan 1.8 104kW - 10,2s
Chevrolet Cruze sedan 2.0 VCDI 120kW - 8,5sŠkoda Octavia 1.4 59kW - 14,0 s
Škoda Octavia 1.6 LPG 75kW - 13,0 s
Škoda Octavia 1.6 75kW - 12,3 s
Škoda Octavia 1.6 TDI 77kW - 11,3 s
Škoda Octavia 1.2 TSI 77kW - 10,8 sNo je vidět kdo podle Vás dělá nepoužitelná auta :-D

Pjotr
23. prosince • 18:56

Mám Cruze už přez rok a nemůžu si ho vynachválit.Každej si kupuje Škodovku,prutože je česká?Ale spousta dílů je zahraničních.Jenom se tady montují dohromady.

Martin
11. července • 12:56

A dále:
Škoda Octavia 1.4 TSI 90kW - 9,4 s
Škoda Octavia 1.8 TSI 118kW - 7,8 s
Škoda Octavia 2.0 TDI 103kW - 9,5 sPřípadně ještě:
Škoda Octavia 2.0 TSI 147kW - 7,2 s
Škoda Octavia 2.0 TDI 125kW - 8,3 sPorovnávat nejsilnější od Cruze s nejslabším od Octavie ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radim Buršík
12. července • 7:53

toi jsspou hlupáci a ještě s tím jezdí závody, máš auto či taky jen o tom kecáte

marcelo
11. července • 13:01

Pokud umíš číst, tak tomek psal o tom, že auta se zrychlením nad 12 vteřin jsou na hranici použitelnosti. Chevrolet Cruze takový motor nemá, zatímco Octavia jich má několik. To že jsou v Octavii i silnější motory nikde nezpochybňuji, jen jsem mu vypsal Octavie se zrychlením nad 12 vteřin a těsně pod.

asdf
11. července • 8:08

:-D:-D:-D

RD
10. července • 17:39

Líbí se mi. Šel bych do 2,0 VCDi/120 kW.

petan
10. července • 18:29

zatím se líbí, uvidíme později (t.j. delší test v mediích) a cena , která se později neupraví směrem nahoru

Zdeny
10. července • 18:12

Obávám se, že je to navrch huj a vespod fuj.
Stačilo mi, když jsem v jednom servisu spatřil obnažené Cruze po nehodě s odříznutým zadním blatníkem a ačkoliv jsem takto obnaženou Oktávku neviděl, tak jsem si 200% jistý, že na tom bude Oktávka o x tříd lépe, tak, jak byly Oktávky před časem.
Dyxzaj je věc jedna a technika věc druhá. Bohužel dyzajn spolehlivost nedělá a většině současných zájmeců hledí právě na minimální poruchovost a splehlivost v čase.
Toť můj soukromý skromný názor.

gojan
4. října • 15:49

Anti Zdeny,
Chevrolet Cruze je oproti Octavii o 100 TK levnější a taky lepší. Konstrukce motoru i karoserie je prověřena v závodech WTC, kde Chevrolet prakticky se seriovým vozem dominuje. Cruze již bylo vyrobeno přes 1,3 Mio kusů. Jinak design se píše skutečně design.

Osel
11. července • 6:11

Jo, to jo! Ty jsi viděl auto tak maximálně na obrázku, ty "dyzajne". Vrať školný a nauč se číst. Cruze má pět hvězd z crash testů a patří ve své kategorii k nejbezpečnějším autům vůbec. Trakaře typu stříbrná octávka, v tédéí, co táhne božsky vdcpodu, na hlínách a s křídlem mu nesahají ani po blatníky! Motorům u GM nepřeskakují rozvovodé řetězy, nepodpalují se ventily, nepraskají hlavy a neodchází po 50 000 PDF.Hýk

tomek
11. července • 6:51

Cruze vyráběného v korei nelze srovnávat s koktávií ... možná je akorát v některých partiích prostornější a vzhledem k novější koncepci má lepší výsledky crash testů. Nová koktávka bude v tomto směru snad lepší ... samozřejmě toho o jejich mouchách víme víc, protože Cruze si moc lidí v čr nekoupí .... možná ti slabozrací :-) , co nevidí ten strašný design (dle mého názoru) ...

asdf
11. července • 8:00

Ty seš ale k*k*t :-D Cruze je bezpečnější protože je to globální auto, které má skvělé výsledky ve všech crash testech, americkejch NHTSA, evropskejch EuroNCAP, japonskejch JNCAP i australskejch ANCAP. Takže není optimalizovaný jen pro jednu zkoušku u EuroNCAP jako všechny škodovky.

tomcat999
10. července • 21:32

podobnej příspěvek jsem tu někde už čet- skoro stejnej, jen místo cruzeho byl novej hyundai i30:-D to bude někdo ze škodovky, ne? :-D

marcelo
10. července • 19:27

Ten kdo hledá spolehlivé auto ale nepůjde ani do Škodovky, to je jako z bláta do louže :-)) Když se navíc podívám na výsledek Octavie v crashtestech, tak bych ji doporučil snad jen sebevrahům, zlatý Cruze.

asdf
10. července • 18:55

LOL, pravda je, že Cruze nemá výborné malé turbobenzíny, co se potkaj každejch 20 tisíc. Ani tomu dvoulitru nepraská hlava po každym studenym startu jako u 2.0 TDI. Stejně tak nemají geniální naftové tříválce. A oproti oktávce je to globální auto, výrazně bezpečnější, lépe zkonstruované a promyšlenější, o spolehlivostni nemluvě.

Stichi
10. července • 17:25

No za tu cenu ve srovnání se Škodou Rapid je to mnohem ale mnohem lepší volba, kdo si tahle dvě auta porovná a pak si koupí Rapida tak by se měl jít léčit.

tomek
11. července • 6:45

já např. nepovažuji CRUZE za zcela spolehlivé auto a dle testů hb jízdní vlastnosti taky nejsou ideální. Koncern ale dělá spolehlivá auta, uvidíme jak se vybarví RAPID.
Nic proti Chevroletu, ale jejich design CRUZE je děsný, líbí se mi akorát jejich terénní auta.

asdf
11. července • 8:01

Ale to že ty nepovažuješ něco za spolehlivý auto ještě neznamená, že to tak není. Že ty ses po dlouhej době zmohl na oktávku? :-DB-]

legnaw
11. července • 10:26

ojetou a pretocenou....B-]

petan
11. července • 10:30

a se smontovanými díly v bazaru jako ojeté autoB-]

Skyline
10. července • 20:27

Clovek, ktery jde koupit Rapida by se mel jit lecit automaticky, jedno, s cim to bude srovnavat. Nicmene pokud to bude srovnavat s o tridu vetsim Cruze, nejspis uz se leci.

tomek
11. července • 6:46

sice bych si rapida taky nevybral, ale přijde mi že si tu někteří trochu honí ego ... na škodovce není nic špatného.

Doporučujeme

Články odjinud