První SUV značky Seat je tady. Vyrábět ho bude Škoda [aktualizováno]

Aktualizováno (3.3. 9:00): Seat zveřejnil tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem. Z důležitých informací stojí za zmínku fakt, že studie 20V20 nabídne zavazadelník o objemu více než 600 litrů. Co se motorů týká, Seat slibuje širokou paletu jednotek TSI a TDI. Do svého SUV údajně může nasadit klidně i benzinový dvoulitr s výkonem 300 koní nebo naftové biturbo naladěné na 240 koní. Otázkou zůstává, zda mu to Volkswagen dovolí. 


Koncern Volkswagen konečně sundal plachtu z očekávaného konceptu SUV automobilky Seat. Jmenuje se 20V20 a to značí vizi automobilky na dalších několika let. Sériový model by se měl objevit v roce 2016 a zajímavé také je, že ho bude zřejmě vyrábět automobilka Škoda v Česku, stejně jako model Seat Toledo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept SUV automobilky Seat předznamenává směřování značky v následujících několika letech. Výroba by měla být spuštěna v roce 2016

Seat 20V20 je vlastně první plnohodnotné SUV značky Seat. Seat na koncernové tiskové konferenci v předvečer ženevského autosalonu prozatím nespecifikoval pohon nového modelu, ale snad se víc informací dozvíme během autosalonu. Víme zatím, že nový koncept SUV je „platforma konektivity“, ať už si pod tím máme představit cokoli.

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? první jízdní dojmy

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? první jízdní dojmy

Automobilka se odkazuje na úspěch modelu Leon, kterým prý byla odstartována nová kapitola značky. Vedení o tom mluví jako o „leonizaci“ Seatu, takže ostatní modely prý mají nabízet stejný mix kvality, emocí a příznivé ceny.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků