První SUV značky Seat je tady. Vyrábět ho bude Škoda [aktualizováno]

Aktualizováno (3.3. 9:00): Seat zveřejnil tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem. Z důležitých informací stojí za zmínku fakt, že studie 20V20 nabídne zavazadelník o objemu více než 600 litrů. Co se motorů týká, Seat slibuje širokou paletu jednotek TSI a TDI. Do svého SUV údajně může nasadit klidně i benzinový dvoulitr s výkonem 300 koní nebo naftové biturbo naladěné na 240 koní. Otázkou zůstává, zda mu to Volkswagen dovolí. 


Koncern Volkswagen konečně sundal plachtu z očekávaného konceptu SUV automobilky Seat. Jmenuje se 20V20 a to značí vizi automobilky na dalších několika let. Sériový model by se měl objevit v roce 2016 a zajímavé také je, že ho bude zřejmě vyrábět automobilka Škoda v Česku, stejně jako model Seat Toledo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept SUV automobilky Seat předznamenává směřování značky v následujících několika letech. Výroba by měla být spuštěna v roce 2016

Seat 20V20 je vlastně první plnohodnotné SUV značky Seat. Seat na koncernové tiskové konferenci v předvečer ženevského autosalonu prozatím nespecifikoval pohon nového modelu, ale snad se víc informací dozvíme během autosalonu. Víme zatím, že nový koncept SUV je „platforma konektivity“, ať už si pod tím máme představit cokoli.

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? první jízdní dojmy

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? první jízdní dojmy

Automobilka se odkazuje na úspěch modelu Leon, kterým prý byla odstartována nová kapitola značky. Vedení o tom mluví jako o „leonizaci“ Seatu, takže ostatní modely prý mají nabízet stejný mix kvality, emocí a příznivé ceny.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků