První SUV značky Seat je tady. Vyrábět ho bude Škoda [aktualizováno]

Aktualizováno (3.3. 9:00): Seat zveřejnil tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem. Z důležitých informací stojí za zmínku fakt, že studie 20V20 nabídne zavazadelník o objemu více než 600 litrů. Co se motorů týká, Seat slibuje širokou paletu jednotek TSI a TDI. Do svého SUV údajně může nasadit klidně i benzinový dvoulitr s výkonem 300 koní nebo naftové biturbo naladěné na 240 koní. Otázkou zůstává, zda mu to Volkswagen dovolí. 


Koncern Volkswagen konečně sundal plachtu z očekávaného konceptu SUV automobilky Seat. Jmenuje se 20V20 a to značí vizi automobilky na dalších několika let. Sériový model by se měl objevit v roce 2016 a zajímavé také je, že ho bude zřejmě vyrábět automobilka Škoda v Česku, stejně jako model Seat Toledo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept SUV automobilky Seat předznamenává směřování značky v následujících několika letech. Výroba by měla být spuštěna v roce 2016

Seat 20V20 je vlastně první plnohodnotné SUV značky Seat. Seat na koncernové tiskové konferenci v předvečer ženevského autosalonu prozatím nespecifikoval pohon nového modelu, ale snad se víc informací dozvíme během autosalonu. Víme zatím, že nový koncept SUV je „platforma konektivity“, ať už si pod tím máme představit cokoli.

Video | Kombi | První svezení | Seat

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? první jízdní dojmy

Automobilka se odkazuje na úspěch modelu Leon, kterým prý byla odstartována nová kapitola značky. Vedení o tom mluví jako o „leonizaci“ Seatu, takže ostatní modely prý mají nabízet stejný mix kvality, emocí a příznivé ceny.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků