První SUV Maserati, Levante, prozrazeno na patentových skicách

Ano, i značka Maserati bude dělat SUV. Ponese jméno Levante a do prodeje zamíří zhruba za rok. Sériovou podobu zřejmě uvidíme až na autosalonu v Detroitu v roce 2016. Už nyní však z patentového úřadu unikly skici naznačující design nového auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Svažující se střecha a rozkročené boky naznačují, že nepůjde výhradně o praktičnost. Ani na schopnosti v těžkém terénu se asi nebude klást příliš velký důraz

Jak se dalo čekat, vznikne „sportovně“ pojaté SUV ve stylu BMW X6, ale na praktičnost automobilka určitě nezapomene. Ačkoli jsou technické detaily ještě tajné, můžeme očekávat nasazení motorů ze sedanů Maserati Ghibli a Quattroporte včetně šestiválcového turbodieselu.

Žebříček žíznivosti SUV: „Vítěz“ jezdí za 15,6 l/100 km

Žebříček žíznivosti SUV: „Vítěz“ jezdí za 15,6 l/100 km

Maserati své první SUV naznačilo konceptem Kubang na autosalonu ve Frankfurtu před čtyřmi roky. Techniku by si mohlo SUV vypůjčit od Jeepu v rámci koncernové spolupráce, ale dá se předpokládat, že podvozek bude značně upraven.

Slibovaný naftový šestiválec by měl v základu nabídnout 250 koní, ve vrcholné verzi ale až 340 koní. Vrcholem nabídky má být přeplňovaný benzínový osmiválec příbuzný s jednotkou ve Ferrari California, který nabídne minimálně 560 koní. Vůz bude mít standardně automatickou převodovku a je možné, že se bude nabízet také s pohonem zadních kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků