První snímky: Chevrolet Camaro SS

Nové Camaro před uvedením na trh pronásledovála zpoždění všeho druhu. Nyní je tu v plné kráse i v ostré verzi SS.

Studie novodobého Camara kolovaly po výstavách již více než dva roky před oficiální premiérou vozu a nové Camaro se v nabídce Chevroletu objevilo teprve šest let od chvíle, kdy sjelo z linky poslední auto téhož jména. Ale Chevrolet Camaro se již vyrábí a do éteru právě unikly snímky zřejmě vrcholného provedení Chevroletu Camaro SS. Již před časem jsme vás přitom informovali o tom, že jeden z prototypů provedení Camara SS zajel jedno kolo na Nürburgringu za slušných 8 minut a 20 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na přiložených fotogtafiích vidíme zřejmě finální provedení Chevroletu Camaro SS, ačkoli jeho konečná podoba nebyla automobilkou dosud potvrzena. Lehké vzhledové úpravy nezakrývají vzhled běžného provedení. Uvnitř lze sledovat decentní změny na palubní desce a pozměněnou sadu znaků.

Podle prvních informací mělo být Camaro SS osazeno mírně oslabenou variantou přeplňovaného osmiválce LS s objemem 6,2 l, který se jinak používá ve vozech Corvette ZR-1 a Cadillac CTS-V, ale podle signálů z automobilky půjde o atmosféricky plněnou jednotku. A mohl by to být 6,2 l LS3 V8, nebo osmiválec L99 stejného objemu, což bude závislé na použití převodovky s manuálním, nebo automatickým řazením. LS3 by měl dávat 422 koní výkonu a 553 Nm točivého momentu, motor L99, určený pro kombinaci s automatickou převodovkou, bude naladěn na výkon 400 koní a točivý moment až 535 Nm.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro SS
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků