První snímky: Chevrolet Camaro SS

Nové Camaro před uvedením na trh pronásledovála zpoždění všeho druhu. Nyní je tu v plné kráse i v ostré verzi SS.

Studie novodobého Camara kolovaly po výstavách již více než dva roky před oficiální premiérou vozu a nové Camaro se v nabídce Chevroletu objevilo teprve šest let od chvíle, kdy sjelo z linky poslední auto téhož jména. Ale Chevrolet Camaro se již vyrábí a do éteru právě unikly snímky zřejmě vrcholného provedení Chevroletu Camaro SS. Již před časem jsme vás přitom informovali o tom, že jeden z prototypů provedení Camara SS zajel jedno kolo na Nürburgringu za slušných 8 minut a 20 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na přiložených fotogtafiích vidíme zřejmě finální provedení Chevroletu Camaro SS, ačkoli jeho konečná podoba nebyla automobilkou dosud potvrzena. Lehké vzhledové úpravy nezakrývají vzhled běžného provedení. Uvnitř lze sledovat decentní změny na palubní desce a pozměněnou sadu znaků.

Podle prvních informací mělo být Camaro SS osazeno mírně oslabenou variantou přeplňovaného osmiválce LS s objemem 6,2 l, který se jinak používá ve vozech Corvette ZR-1 a Cadillac CTS-V, ale podle signálů z automobilky půjde o atmosféricky plněnou jednotku. A mohl by to být 6,2 l LS3 V8, nebo osmiválec L99 stejného objemu, což bude závislé na použití převodovky s manuálním, nebo automatickým řazením. LS3 by měl dávat 422 koní výkonu a 553 Nm točivého momentu, motor L99, určený pro kombinaci s automatickou převodovkou, bude naladěn na výkon 400 koní a točivý moment až 535 Nm.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro SS
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků