Vážení škoda populár šel použít na spaní pro dva taky možná konstruktéři otom ani nevěděli asi před 50 lety týden v Tatrách
No, to dneska flákají. Při sklopení zadních sedadel schod, žeby člověk nezabral.
Sporťák 110 R už se klubal na svět a veřejnost byla nadšená..prostě komunisti vykouzlili po Poršák pro chudé a to nahradilo ve výrobě tu Oktávku a začalo se radši machrovat.B-]
Hele, sporťáku, už máš chlapa?
fuj
Běžnou součástí pořadu se tak stala úvodní hláška před sportem: "Tak co, Sporťáku, už máš chlapa?", která vždycky Retardu nějak rozhodí ...
..měli jsme dostudovat:-D
Jo, komunisti byli machři. Čím dál víc, to vychází najevo. Ještě pár let a dojde do úplně každému.
To jo, potopit ekonomiku evropské úrovně do toho bahna, do jakého ji dostali, to chce svého způsobu talent.
ano, machři v rozesírání a krachování. :-D
Jenže historie je dnes přežitek. Hlavně po roce 1993 narození, jsou jen pokusy o lidské bytosti . Sobci, nafoukanci a mimo realitu žijící bytosti.
V 60 letech minulého století, bylo československé strojírenství na světové úrovni. Učili se od čechoslováků. Až to ruský medvěd rázným gestem zarazil a všechno dobré a pokrokové zničil.
V šedesátých letech ještě republika čerpala ze znalostí a technologií inženýrů 40-50-sátníků, tedy těch, co vystudovali před válkou či těsně po ní, než komunisti "vylepšili" VŠ svými kádry! To samé i průmysl, stavebnictví! Stavěli to naši machři, ale nikoliv komouši a jejich noshledi! A když tato generace odešla do důchodu nastaly "světlé zítřky" nových, socialistických kádrů :-D, to byla doba Š 1000 MB, Š 100, Š105 a v ostatním průmyslu taktéž doba těžkého zaostávání! Taková Jawa by mohla vyprávět, kývačka ze šedesátých let vlastně přežila v novém rámu až do krachu značky po revoluci! A tak to bylo se vším!
tak prosím Ťa netrep sprostosti. V dnešnej dobe, čo produkujú súčasne VŠ to sa nedá nazvať ani absolvent, nie to Ing. Jedine čo ich naučili pýtať si vysoký plat 4dňový pracovný týždeň a výsledky sú na poslednom mieste.
bohužel pak jim došli prvorepublikoví inženýři a přišli ti "vychovaní" novým režimem, k tomu orientace na těžký průmysl bo příprava na zúčtování se západem a výsledek se rychle dostavil ve formě bankrotující Škody, konce ČZ, klinické smrti Jawy.
To nebylo až tak o inženýrech, naše špička byla vynikající, ale o vedení......
Přesně. Jawa - tu záviděl celý svět. Tatra - světová třída aerodynamiky.Tkalcovské stavy, automobilový průmysl - nápady a zlepšování. Sklárenský průmysl. Jenže Mirek se rozhodl, že nic.Rád o těch časech čtu a nestačím se divit, co všechno bylo prodáno - patenty a vynálezy - za dolary a západní marky. Nápady, které neměly ve světě obdobu. Sami si najděte a budete překvapeni. Hodně zajímavé. VW přiznali krádež Brouka TATŘE a zaplatil jen pár marek komoušům. Porsche de facto české auto - to první a zásadní. A mnoho dalšího.
Panove, zapominate na ceske zbrane, ty byly vzdy top. Kdo zna v Americe ci Africe nejakou Skodu nebo Tatru...ale ceske zbrane ano B-]
Tohle téma nemá cenu řešit.
Kdybys viděl to muzeum prvorepublikových strojů ve strojírenských firmách, tak bys nepsal takové hlouposti, například tebou zmiňovaná Tatra. A že s tkalcovskými stavy nám vytřeli zrak Japonci, kteří výrazně vylepšili "naše" nápady, to raději nenapíšeš. Tatra byla úspěšná jen v soc. bloku, neboť jiný výrobce na tyto auta vlastně nebyl. Tatra, v době, kterou vzpomínáš, již nebyla výrobcem pro masy, ale pro papaláše. Aerodynamika byla spojena s první republikou, netahej to tedy do šedesátých let, kdy už vyráběli jen jeden typ auta a všichni ostatní výrobci začali v tomto směru ukazovat Tatře záda. Ano sklárny jely, ale pochybuji, že je to strojírenský průmysl. Byli jsme levní a technika zastaralá.Tak ti z toho zůstala jen ta Jawa. Ty bláboly o českém Porsche, to myslíš vážně?Mít patent, a prodat ho, neznamená, že je něco na výši. To znamená, že je stát, firma neschopná zabezpečit své nápady patentovou ochranou, nebo chudá a není schopná zaplatit poplatky za patentovou ochranu. To také ukazuje na jaké výši firmy byly.
Přestaň se ztrapňovat a najdi si relevantní informace
Abys neřekl, tak třeba tryskový stav https://www.technickytydenik.cz/rubriky/archiv/minuty-zam... ...
Opravdu? A neměl bys je tady dát ty, když tyhle bláboly píšeš? Jako kluk jsem v Tatře byl a ta "moderní" technika tam ještě sloužila v sedmdesátých a ještě nějaký čas v osmdesátých létech. Kdybys viděl, jakou technikou se Tatra pyšnila při náběhu T815, zaplakal bys. Technika pomalu pamatovala Franc Josefa I. Co nedodal "západ", neboť to u nás nebyl schopen nikdo vyrobit, tak to stálo za starou bačkoru.
Jo, ta "inspirace" Brouka Tatrou 97 se řešila hodně dlouho, až v šedesátých letech VW zaplatil 3 mio marek. Ale v té době to už bylo jedno, výrobu osobních aut v Tatře komouši už zařízli daleko dřív.
Technický základ je inspirace ? Hezký řečeno .
Taky to píšu v uvozovkách... Tatra 97 je vzácný kousek, celkem bylo vyrobeno asi 510 aut. Posledně jsem jí viděl na loňských 1000 mílích.
Jestli to myslíš jako vtip, tak dobrá, ale jestli to myslíš vážně, tak by mě moc zajímalo, kterými klikatými cestičkami jsi k takovému hloupému tvrzení došel.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.