První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

Už třináctého září odstartuje v Pekingu seriál Formula E, tedy závody elektrických formulí. Jednotlivé týmy se už pilně připravují, jezdci nabírají zkušenosti s těmito novými stroji. Jak asi víte, akumulátory nevystačí se svou kapacitou na celý závod, takže zhruba v polovině bude muset pilot zajet do boxů.

Video | Elektromobily | Renault

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Nelson Piquet před pár hodinami zveřejnil na svém profilu na Facebooku video, jak bude takový „elektrický“ pit stop vypadat. Ano, tušíte správně, jezdec pouze přesedne do druhé formule a bude pokračovat dále.

Elektrické formule Spark-Renault SRT_01 E nabídnou výkon 197 kW (268 k) a maximální rychlost omezenou na 225 km/h. Hmotnost těchto monopostů činí 800 kg. 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků