První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

Už třináctého září odstartuje v Pekingu seriál Formula E, tedy závody elektrických formulí. Jednotlivé týmy se už pilně připravují, jezdci nabírají zkušenosti s těmito novými stroji. Jak asi víte, akumulátory nevystačí se svou kapacitou na celý závod, takže zhruba v polovině bude muset pilot zajet do boxů.

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Nelson Piquet před pár hodinami zveřejnil na svém profilu na Facebooku video, jak bude takový „elektrický“ pit stop vypadat. Ano, tušíte správně, jezdec pouze přesedne do druhé formule a bude pokračovat dále.

Elektrické formule Spark-Renault SRT_01 E nabídnou výkon 197 kW (268 k) a maximální rychlost omezenou na 225 km/h. Hmotnost těchto monopostů činí 800 kg. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 58 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků