První plug-in hybrid od Citroënu: C5 Aircross nabídne 225 koní

17 komentářů

WP
13. září • 10:58

Redaktor by se měl probudit, naučit se cizím jazykům a neslintat tu definformace. Je to FWD!B-]

Rembaz
13. září • 13:18

Napisem to do prveho prispevku a este dostanem minusy...

.
13. září • 14:03

mínusy jsou znakem kvalitního příspěvku.

viper
13. září • 15:59

tohle je verze jen s jedním elektromotorem, a ten je vepředu u převodovky. Ještě existuje silnější provedení, které má elektromotory dva s označením Plug-In Hybrid PHEV e-AWD. Toto má výkon 300koní a poháněnou zadní nápravu.https://fleetworld.co.uk/new-citroen-c5-aircross-t... ...

Rembaz
13. září • 17:22

existuje? pokial viem tak sa predtym spekulovalo ze AWD bude s prichodom hybridu a nakoniec je to len FWD. Ten clanok je rok stary.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Crha
13. září • 23:49

I když bude, tak AWD kdy na zadku je jenom elektromotor je stejně fejk a ne skutečné AWD. Již dříve existoval dieselhybrid, kde zadek také poháněl elektromotor a bylo to ucukané a malý výkon na zadek byl tak maximálně na nějaký rozjezd.

viper
14. září • 7:25

je vidět, že máš přehled ;-)

viper
13. září • 17:32

ano existuje a tvoří základ elektrifikované platformy EMP2 http://performancedrive.com.au/wp-content/uploads/2016/0... ... "Launched in 2013, the EMP2 global modular platform will gain a plug-in petrol hybrid, available in 2- and 4-four wheel drive versions, from 2019. The aim is to develop a low-carbon solution for each body style, while maintaining the highest standards in performance and cabin space."

viper
13. září • 7:36

https://www.youtube.com/watch... podle toho videa to vypadá jen na předokolku

E15
12. září • 20:59

uvidíme, jak jim to bude (bez předního elektromotoru) fungovat. Myslím, že sladit přední konvenční pohonné ústrojí a zadní elektomotor nebude až taková legrace. Stejně tak to, že v elektrickém režimu to bude ryzí zadokolka... Blbuvzdorné hybridy od Toyoty (jako třeba RAV 4) mi zatím připadají jako lepší volba, škoda, že nejsou alespoň trochu plug-in.

honza
12. září • 21:51

No vzhledem k tomu, že už tuhle koncepci 4x4 vyráběl Peugeot (akorát s dieselem), řekněme před sedmi lety, tak bych o funkčnost neměl obavy.

E15
12. září • 23:47

a byl to tenkrát tuším propadák. Ani nevím proč vlastně...

honza
13. září • 0:15

No hlavně kvůli ceně. Tehdy to vlastně dejme tomu začínalo. Nikdo to nekupoval.

Avus
13. září • 12:06

Hlavně kvůli funkčnosti, jízdně to byl propadák na celé čáře.

Anti-automat
12. září • 19:25

hybrid existuje len preto, aby spojil nevyhody oboch koncepcii.

bzzz
13. září • 10:05

;-(

Rembaz
12. září • 15:34

4x4 to prave nebude.

Doporučujeme

Články odjinud