První opravdový hybrid BMW je na prodej

Ano, z více různých částí tentokrát není pohon, ale samotný vůz. Vypadá (skoro) jako BMW, ale je to modifikovana Acura Integra.

Aukční server eBay stále nabízí další a další zdroje inspirace, nebo alespoň pobavení. Nedávno jsme zde objevili vůz Acura Integra s palubní deskou z Porsche a karosérií vyvedenou ve stylu Toyoty Supra, a již zde máme další kreaci vycházející z téhož základu.

Tento stroj je opatřen předními i zadními světlomety z vozu BMW řady 5 (generace E60) a přední integrovaný nárazník je zdoben typickými „ledvinkami“ M3. Ale najdeme zde i prvky vypůjčené od jiných výrobců. Dveře se vyklápí vzhůru ve stylu Lamborghini, přední blatníky naznačují příbuznost s Mercedesem a zadní vstupy vzduchu zas připomínají Hondu NS-X. A tento hybrid v pravém slova smyslu může být nyní váš.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz na snímcích vzniknul modifikací Acury Integra GSR z roku 1998, firma Exotic Colours jej opatřila speciálním lakem Ocean a osmnáctipalcová kola spočívají na vzduchem pružených závěsech. Speciální palubní deska je spolu s dveřními výplněmi takřka celá krytá lesklým povrchem s chromovaným vzhledem a ladí s ní vinylové čalounění sedadel. Středová konzole byla laminována pro vestavění Playstationu 2 a nese sedmipalcový výklopný monitor, další obrazovky se nachází v hlavových opěrkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K takovému autu pochopitelně patří i výkonná audiosoustava. Tvůrce tohoto stroje sáhl po sestavě JL a čalouněný zavazadlový prostor vyplňují jeho velké reproduktory, jimž zde dělá společnost nádrž na stlačený dusík. Prapodivná Integra křížená s BMW má nyní na svém tachometru 64 000 mil a stávající majitel se dušuje, že je v perfektní kondici, výroba jej přišla celkem na 40 000 dolarů a výsledek lze používat ke každodennímu ježdění. Tvrdí, že sám s ním vyjel jen párkrát do roka, a to především na tuningové srazy, na nichž obdržel řadu ocenění včetně toho na setkání NOPI.

Ačkoli podobně zásadním způsobem přestavěné vozy hledají své majitele jen obtížně, je možné, že právě toto AcuBMW osloví někoho, kdo se na samotnou přestavbu necítí.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků