První opravdový hybrid BMW je na prodej

Ano, z více různých částí tentokrát není pohon, ale samotný vůz. Vypadá (skoro) jako BMW, ale je to modifikovana Acura Integra.

Aukční server eBay stále nabízí další a další zdroje inspirace, nebo alespoň pobavení. Nedávno jsme zde objevili vůz Acura Integra s palubní deskou z Porsche a karosérií vyvedenou ve stylu Toyoty Supra, a již zde máme další kreaci vycházející z téhož základu.

Tento stroj je opatřen předními i zadními světlomety z vozu BMW řady 5 (generace E60) a přední integrovaný nárazník je zdoben typickými „ledvinkami“ M3. Ale najdeme zde i prvky vypůjčené od jiných výrobců. Dveře se vyklápí vzhůru ve stylu Lamborghini, přední blatníky naznačují příbuznost s Mercedesem a zadní vstupy vzduchu zas připomínají Hondu NS-X. A tento hybrid v pravém slova smyslu může být nyní váš.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz na snímcích vzniknul modifikací Acury Integra GSR z roku 1998, firma Exotic Colours jej opatřila speciálním lakem Ocean a osmnáctipalcová kola spočívají na vzduchem pružených závěsech. Speciální palubní deska je spolu s dveřními výplněmi takřka celá krytá lesklým povrchem s chromovaným vzhledem a ladí s ní vinylové čalounění sedadel. Středová konzole byla laminována pro vestavění Playstationu 2 a nese sedmipalcový výklopný monitor, další obrazovky se nachází v hlavových opěrkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K takovému autu pochopitelně patří i výkonná audiosoustava. Tvůrce tohoto stroje sáhl po sestavě JL a čalouněný zavazadlový prostor vyplňují jeho velké reproduktory, jimž zde dělá společnost nádrž na stlačený dusík. Prapodivná Integra křížená s BMW má nyní na svém tachometru 64 000 mil a stávající majitel se dušuje, že je v perfektní kondici, výroba jej přišla celkem na 40 000 dolarů a výsledek lze používat ke každodennímu ježdění. Tvrdí, že sám s ním vyjel jen párkrát do roka, a to především na tuningové srazy, na nichž obdržel řadu ocenění včetně toho na setkání NOPI.

Ačkoli podobně zásadním způsobem přestavěné vozy hledají své majitele jen obtížně, je možné, že právě toto AcuBMW osloví někoho, kdo se na samotnou přestavbu necítí.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků