Pořád je to jenom auto s pičinkou ve znaku B-]Do coupe má hodně daleko :-P
moje slova;-)
a v kolika "pičkách ve znaku" jsi už jezdil?
Mám kolem sebe hodně lidí co s Renckem jezdí a můžu Ti říct, že se proklínají za kup.Já jsem ten, kdo se jim v nich hrabe a skládá je do stavu schopného udržet se na silnici a jezdit, než se něco jiného posere. Viz hlavy a vstřiky u nafty, netěsnosti na úniky olejů, podvozky, alternátory všeobecně, imobilizéry, žhavení, čerpadla a koneckonců máznuté kliky i při pravidelných výměnách a kontrolách oleje. O brzdách ani nemluvě. Rychleji reznoucí výfuky jsem neviděl, možná na starých octáviích z 50. let B-] Ale z dobrovolné vůle bych si do pičusového auta nikdy nesednul. Jo... neživím se tím, jenom přivýdělek autodiagnostika vyrostlého na Japan quality :-P
Divné - asi máme zlý kus - nám jazdí Mégane Grandtour bez problémov :-D
Neříkám, že všechny kusy, ale zkušenost mám tragickou s opravami Rencků. Celkově s evropskou výrobou mám zkušenosti, že se do aut vráží pouze prachy a prachy za opravy. S autama z Japonska mám zkušenosti, že koupíš a jezdíš. Občas nějaká ta pravidelná prohlídka za slušný peníz oproti např. koncernu VW, ale pořád jezdíš když nebouráš. Potom prodáš a nový majitel jezdí a jezdí. Např. po 180.000 km tlumiče nebo silentbloky zadního stabíku, občas desky a kotouče. Nesetkal jsem se s čepama, ramenama, jinýma silentblokama, ložiskama, už vůbec ne s elektrikou, nebo s korozí karoserie. Motory? Skoro nesmrtelný. I když... jedno ložisko pamatuju u Camry, měla najeto skorem 450.000 km a začínalo hučet, byly na ní druhý tlumiče a byly OK. Motor? OK, bez spotřeby oleje, převodovka? Původní a řadila jako nová. Koroze? Žádná. Stáří Camry? Skorem 10 let.
Do Toyoty ti nesahám...... tu stavim i já na vrchol, jen tu obhajuju Renaulta ( na Mazdu nebo Nissana už se divam jinak). Muj bratr je automechanik, dělá to už od časů Mototechny....... tři roky zpátky dělal asi cca 2 roky u Štangla a když jsem se snim bavil, jaký díly jdou nejvic na odbyt - byly to právě díly na naftové motory ze stáje VW ( beru to,že jich jezdi u nas nejvíc...... ale TDičko snad dle fetešistů značky VW nemá problém) V příspěvcích jsem uváděl porovnání ohledně designu Renault x ostatní a kdo má alespon trochu dobry zrak, tak v připadech uvedených výše mi musí dát zapravdu. je pravdou, že česká populace je k VW a jejím produktům až silně nekritická a vlastnit VW v CR je symbol nějaké falešné prestige ( Pašíka v naftě a jsem king). já sám dělám pro nadnárodní společnost - jsem často v Německu a tam je pro ně VW obyčejný auto ( nebyly to exsocky z NDR ale němci od Horního Porýní - Wesfálska)..... pokud chce někdo zabodovat autem, tak si VW nekoupí....... to spiš Audi,BMW,nebo Mercedes.
V žádným, protože bych do auta s pičkou ve tváři nesednul B-]Již z mého nicku můžeš vyčíst jaké vozy preferuji. I love JDM :-)) Honda the Power of Dreams
No, alespon to je coupe...... ne jak od VW Passat coupe ( čtyřdvéř ...hahaha)...... pro majitele Forda a Alfy ...... Alfa je po stránce designu a jízdy skvělé auto, s mechanickou výdrží nic moc ...... dva moji kolegové měli 156 a 147, obě Selespeed 2.0, pokud jely, jely dobře ...... bohužel ale ne tak často. K Fordu....... obyčejná masovka,která se teprve v poslední době naučila vyrábět i hezký auta........ k Renaultům ............. to,že Renault posral Lagunu II, která byla na svou dobu až moc nová a nevychytaná..... s koncem jeji vyroby se hodně poučily a poslední ročníky už nemají problémy,co byly z kraje výroby ........... uvidíme co nová, poslední Megany i Laguny se už hodně zlepšily, zatímco ETALONY v podobě VW jdou pomalu a jistě dolů....... můj tchán má novýho Passata a po dvou letech a ted se mu docela sere - cca 100 tis najeto, naftové čerpadlo ho uplně odtavilo a to byl dle sdělení mechanika z VW ten týden třetí se stejnou závadou.
http://www.leftlanenews.com/renault-megane-future.html
mě to příjde jako mix nové Imprezy a pro_ceedu... ale to je asi jenom subbjektivni nazor...
Na první pohled nevypadá špatně... jestli bude užitná hodnota dostatečná... že bych nad ním za nějakou dobu pouvažoval? Nějak mi na trhu chybí nabídka od základního modelu odvozených třídvéřovek s kufrem aspoň 400 litrů, které se tváří trochu jako kupé (ne jako zmenšenina základního typu), takže s nimi lze "honit vodu", ale s nimiž se dá jet na hory, na dovolenou, s nimiž neznamená každodenní jízda vypadání plomb... Když tovezmu letem světem (a nekamenujte mě za můj navýsost osobní názor):Citroën C4 - pěkný, ale nepraktický vůz (300 litrů pro zavazadla je málo, výhled dozadu nic mocRenault Mégane II - tu záď nedokážu skousnout, navrch malý kufrRenault Mégane CC - není klasické třídvířkoSeat - v téhle kategorii (Toledo, Altea, Leon) třídvéřovku neděláFiat - dtto (Brava)Peugeot - 308 třídvéřovku jsem ještě neviděl (dělá se už vůbec?), 307 vypadala jako auto o kategorii menšíVW - třídvéřový Golf siluetu kupé nepřipomíná ani vzdáleněŠkoda - třídvéřová oktávka je sci-fiOpel - třídvéřová Astra je na tom asi jako třídvéřový golfVolvo - C30 je imidžovka, užitná hodnota jde stranou (nic proti...)Ford - snad třídvéřový focusMazda - třídvéřovou trojku neděláHonda - třídvéřový Civic není "kupátkovitý"Toyota - Auris - totéž, co HondaNissan - nemá v této třídě třídvířkoAlfa - 147 má veletvrdý podvozek a užitnou hodnotu nic moc - ta je vyloženě pro radost z jízdyHyundai - možná budoucí i30 s třemi dveřmiChevrolet - v nabídce v této třídě nevím o třech dveříchKia - proCeed - snad, se zamhouřenýma očimaMB - třídvéřová C - Klasse (ale to je za úplně jiné peníze)Saab -třídvéřová 9-3 (ale to je za úplně jiné peníze)...takže z těch obyč vozů snad jen ten focus a proceed.
Jsem pžíznivce snad jenom koncernu vw, ale s tou Astrou bych nesouhlasil, řekl bych že je nejen výborný, ale i lépe odlišený kupé od normálního sedanu nebo hatchbacku jako u astry ani neni, mám docela dobrou možnost srovnávat.. Čest v šest
možná bude problém ve vás. Ono chtít nepraktické 3D auto, aby bylo praktické je dost složité. Takže buď hledáte užitnou hodnotu, nebo 3D auto/coupe. Dohromady to v klasické produkci neexistuje a je to poměrně logické. Ta malá užitná hodnota je dána rozměry a jinak to nejde. Pokud má být kufr alespoň 400 l, pak je třeba hledat u 3D/kupe ve třídě, kde toho lze dosáhnout, takže je problém ve vás, ne v těch autech. Prostě od malého auta nelze čekat stěhovák.
"takže je problém ve vás, ne v těch autech"... ale jo, nepopírám, možná je to tak. Ono udělat mix elegance třídvéřáku a praktičnosti auta střední velikosti je kumšt. Designově a užitnou hodnotou se mi líbil ze starších vozů třeba Ford Pinto Coupé (teď nechme stranou, že to byla dosti nebezpečná kára). Dneska jsem na ulici se zaujetím spočinul pohledem na Mégane Coupé 1. generace. (Mimochodem, v současné době jezdím třídvéřovou Xsarou, která si také poněkud nadneseně říká coupé - 410 litrů kufr a tvary, na které je pěkný pohled i po letech - samozřejmě, že technika dnešních aut je o pořádný kus dále).No a 3 D kupé o třídu výš - jediné, které mě teď napadá, je peugeot 407
Oply teda nesnáším, ale zrovna Astra 3D (neboli GTC) na tom zdaleka není jako Golf. Vypadá celkem jako kupé.
rencek byl, je a bude vždycky blby auto, je to holt francouz
...a ty si holt blbej cech
...ale spoň se za to nestydím
demente..... sedni do svoji ochcafky, nejlepe v Tdi a za 4 litry max na sto si to dvousetkilometrovou rychlosti odfič do hajzlu
tak za prve ochcafku nemám, mám alfu romeo a forda a za druhe to neni jen muj názor, hodně lidí se určitě ke mě přidá když řeknu že renckové nebyli nikdy povedení a kromě pár vyjímek jsou po stránce designu nic moc. Tak radši ty nasedni do svyho renolta 5 a vyfič maximálkou 110km/h ;-)
nemám 5 ku.... ikdyž starou 5ku GT turbo bych vlastnil rád, měl jsem Clio, 21 Nevada, 3x R 19, Safrane a ted pul roku starýho Scenica.............. nerikam,že všechny Renaulty co sem měl , byly bezchybně, ale na silnici jsem zůstal stát jen 2x...... při bouračce kdy do mě narvala babka ve 105tce a když mi na Cliu odešla zapalovací svíčka......... při nájezdu cca 30 tis. ročně to není špatná bilance pro Renault........... co se týká designu....... někdo jde ve stylu VW a dělá 100 let furt ty samý auta.....viz, evoluce Golf 4,5,6........ furt to samý auto, někdo s designe experimentuje a dělá pěkná auta ...... viz. Laguna I i II...... když přišla v roce 93 Laguna..... co dělal Ford?..... odpornýMondeo, kerý si cenu za kvalitu i design rozhodně neodnese , když přišel Megane co dělal Ford?.... Escorta, kerý byl konstrukčně dávno za zenitem a ve výrobě byl skoro stejně dlouho jako Megane I..........když přišel Ford s MPV, musel žebrat o platformu u VW a první Galaxy se rozhodně s Espacem nedal měřit a po příchodu Esoace III byl uplně mimo mísu....... nemyslím, že by Renault dělal nehezka auta, přiznám že občas někam s designem ulítne....viz Vel Satis
že zrovna majitel forda a alfy romeo kritizuje renaulty....
no já si nemám na co stěžovat, perfektní vozy
mám renaulty už dlouho a jsem na tom stejně...
No zrovna snad cokoli od škodovky je pořád lepší než co jsem mohl zkusit od rencku. Teda naprostý novinky zatím ne, ale předchozí laguna... Kvalitativní katastrofa. Octávka proti tomu šlape jak švýcarský hodinky.
Nechcem robit flame war, ale Octavia je neporovnatelne lepsia ako Megane - a samozrejme aj krajsia ;-)Nechapem, ze tak mnohi z vas nadavaju na svoje vlastne ceske auto...:-(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.