První majitel dostal svůj Volkswagen XL1. Zaplatil za něj tři miliony

První majitel dostal svůj Volkswagen XL1. Zaplatil za něj tři miliony

V roce 2011 se na autosalonu v Kataru poprvé ukázala studie VW XL1, která kromě dost nevšedního designu poutala pozornost především spotřebou. Tento speciál totiž má jezdit za méně než litr paliva na sto kilometrů. Oproti některým očekáváním automobilka vůz nakonec dotáhla až do sériové výroby. Nedávno si svůj exemplář převzal první majitel.

Volkswagen XL1 zná svou cenu: Stojí tolik, co Porsche 911

Volkswagen XL1 zná svou cenu: Stojí tolik, co Porsche 911

Stalo se tak v Německu, přičemž jde o vůz s barvou karoserie onyx white a s interiérem kombinujícím barvy titan black a pearl grey. Zákazník za auto zaplatil 110 000 euro, což v přepočtu vychází přibližně na tři miliony korun. Podle informací serveru idnes.cz se aktuálně tři exempláře představují na uzavřené akci také českým zákazníkům.

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1 nabídne kromě moderních materiálů zrychlení z nuly na stovku za 12,7 s, nejvíce se rozjede na 160 km/h a hlavně podle tabulkových údajů spotřebuje pouze 0,9 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Volkswagen

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků