První majitel dostal svůj Volkswagen XL1. Zaplatil za něj tři miliony

První majitel dostal svůj Volkswagen XL1. Zaplatil za něj tři miliony

V roce 2011 se na autosalonu v Kataru poprvé ukázala studie VW XL1, která kromě dost nevšedního designu poutala pozornost především spotřebou. Tento speciál totiž má jezdit za méně než litr paliva na sto kilometrů. Oproti některým očekáváním automobilka vůz nakonec dotáhla až do sériové výroby. Nedávno si svůj exemplář převzal první majitel.

Volkswagen XL1 zná svou cenu: Stojí tolik, co Porsche 911

Volkswagen XL1 zná svou cenu: Stojí tolik, co Porsche 911

Stalo se tak v Německu, přičemž jde o vůz s barvou karoserie onyx white a s interiérem kombinujícím barvy titan black a pearl grey. Zákazník za auto zaplatil 110 000 euro, což v přepočtu vychází přibližně na tři miliony korun. Podle informací serveru idnes.cz se aktuálně tři exempláře představují na uzavřené akci také českým zákazníkům.

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1 nabídne kromě moderních materiálů zrychlení z nuly na stovku za 12,7 s, nejvíce se rozjede na 160 km/h a hlavně podle tabulkových údajů spotřebuje pouze 0,9 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Volkswagen

bazar

VW Transporter 2
Rok výroby: 2011
Stav: 175 197 km
Cena: 340 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 600 km
Cena: 158 000 Kč
VW Caddy 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 138 044 km
Cena: 313 000 Kč
VW Golf Plus 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 74 189 km
Cena: 203 000 Kč
VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků