Jak už německého tunera známe, do budoucna nejspíš představí ještě odvážnější úpravu hybridního supersportu.
Excentrický úpravce Mansory se opět pustil do vizuálního i technického přiostření té nejnovější supersportovní smetánky. Pod ruku se tedy společnosti nyní dostává i poslední Lamborghini Revuelto. Úprava hybridního modelu by přitom mohla obecně naznačit, jakým směrem se v budoucnu při továrním přiostření bude ubírat samotná italská automobilka.
Vyšperkování exteriéru Revuelta není na poměry Mansory natolik šílené, přesto ale bohatě rozšiřuje množství hran, wingletů, spoilerů a otvorů na karoserii vlastním karbonovým bodykitem. Vypíchnout lze především nový masivní zadní difuzor, zatímco zbytek podtrhují lehčí, kovaná desetipaprsková kola FV.10, vpředu 21palcová, vzadu 22palcová.
Uprostřed uložený dvanáctiválec, který je součástí hybridního ústrojí, ladí společnost jen lehce. Hodnoty 6,5litrového motoru se posunují o 55 koní (40 kW) a točivý moment 35 Nm, tedy na konečných 880 koní (647 kW) a 760 Nm. Systémově tak Revuelto nyní produkuje 1070 koní (787 kW). Sprint na stovku se tím vylepšuje o pouhou setinku (2,4 sekundy) a značkou udávanou maximální rychlost „přes 350 km/h“ teď Mansory upřesňuje na 354 km/h.
Uvnitř tuner končí na vlně zakázkového přečalounění dle jakéhokoliv přání klienta. Zde představuje motiv „zlaté“ a černé kůže společně s šedou Alcantarou. Cenovku kompletní úpravy společnost tradičně nezveřejňuje, konečná částka se však bude klasicky odvíjet od zmíněných možností personalizace.
Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.
Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).
Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus