První kvalifikaci na 24 h Le Mans ovládlo Porsche. Toyota druhá, Audi až třetí

První kvalifikaci na 24 h Le Mans ovládlo Porsche. Toyota druhá, Audi až třetí

Tuto sobotu startuje legendární závod na 24 h Le Mans. Sledovat ho můžete i živě na oficiálních stránkách. Takže pokud vás neláká Velká cena Evropy Formule 1, která se ani nejede v Evropě, můžete v neděli odpoledne sledovat finále závodu právě z Le Mans. Ten startuje tradičně v sobotu odpoledne v 15:00.

24 h Le Mans 2015: Porsche ukončilo pětiletou nadvládu Audi

24 h Le Mans 2015: Porsche ukončilo pětiletou nadvládu Audi

Nyní se závodníci zúčastnili první kvalifikace a vrcholnou kategorii LMP1 prozatím vede Porsche 919 Hybrid. Startovní pole šedesáti aut ale čekají ještě další dvě kvalifikace. Dohromady se tak kvalifikace koná šest hodin a startovní rošt určuje nejlepší dosažený čas z těchto tří kvalifikací.

Porsche prozatím vede třídu LMP1, Toyota se dokázala dostat před obě dieselová Audi. Rebellion zatím trochu ztrácí:

1) #2 Porsche 3:19,733 s
2) #1 Porsche +0,470 s
3) #6 Toyota +1,004 s
4) #5 Toyota +2,170 s
5) #8 Audi +2,733 s
6) #7 Audi +3,047 s
7) #13 Rebellion +6,853 s
8) #12 Rebellion +7,615 s

Vyrovnaně to vypadá v kategorii LMP2:

1) #26 Oreca 3:36,605 s
2) #35 Alpine +0,570 s
3) #36 Alpine +0,620 s
4) #44 Oreca +1,432 s
5) #49 Ligier +2,232 s
6) #31 Ligier +2,761 s

K velmi zajímavé a hlavně vyrovnané bitvě se schyluje v kategorii GT Pro. Mezi Ferrari a Fordy GT není zas tak veliký rozdíl. Tohle bude hodně napínavá řežba:

1) #68 Ford 3:51,185 s
2) #69 Ford +0,312 s
3) #51 Ferrari +0,383 s
4) #67 Ford +0,405 s
5) #66 Ford +0,853 s
6) #71 Ferrari +1,323 s

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků