První kvalifikaci na 24 h Le Mans ovládlo Porsche. Toyota druhá, Audi až třetí

První kvalifikaci na 24 h Le Mans ovládlo Porsche. Toyota druhá, Audi až třetí

Tuto sobotu startuje legendární závod na 24 h Le Mans. Sledovat ho můžete i živě na oficiálních stránkách. Takže pokud vás neláká Velká cena Evropy Formule 1, která se ani nejede v Evropě, můžete v neděli odpoledne sledovat finále závodu právě z Le Mans. Ten startuje tradičně v sobotu odpoledne v 15:00.

24 h Le Mans 2015: Porsche ukončilo pětiletou nadvládu Audi

24 h Le Mans 2015: Porsche ukončilo pětiletou nadvládu Audi

Nyní se závodníci zúčastnili první kvalifikace a vrcholnou kategorii LMP1 prozatím vede Porsche 919 Hybrid. Startovní pole šedesáti aut ale čekají ještě další dvě kvalifikace. Dohromady se tak kvalifikace koná šest hodin a startovní rošt určuje nejlepší dosažený čas z těchto tří kvalifikací.

Porsche prozatím vede třídu LMP1, Toyota se dokázala dostat před obě dieselová Audi. Rebellion zatím trochu ztrácí:

1) #2 Porsche 3:19,733 s
2) #1 Porsche +0,470 s
3) #6 Toyota +1,004 s
4) #5 Toyota +2,170 s
5) #8 Audi +2,733 s
6) #7 Audi +3,047 s
7) #13 Rebellion +6,853 s
8) #12 Rebellion +7,615 s

Vyrovnaně to vypadá v kategorii LMP2:

1) #26 Oreca 3:36,605 s
2) #35 Alpine +0,570 s
3) #36 Alpine +0,620 s
4) #44 Oreca +1,432 s
5) #49 Ligier +2,232 s
6) #31 Ligier +2,761 s

K velmi zajímavé a hlavně vyrovnané bitvě se schyluje v kategorii GT Pro. Mezi Ferrari a Fordy GT není zas tak veliký rozdíl. Tohle bude hodně napínavá řežba:

1) #68 Ford 3:51,185 s
2) #69 Ford +0,312 s
3) #51 Ferrari +0,383 s
4) #67 Ford +0,405 s
5) #66 Ford +0,853 s
6) #71 Ferrari +1,323 s

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků