Oba vozy spojuje miniaturní soška odkazující na jedno z nejznámějších Bugatti všech dob.
Po zevrubném testování, jehož součástí bylo nakonec i získání statusu nejrychlejšího roadsteru na světě (453,91 km/h), již dosahuje vývoj Bugatti W16 Mistral zdárného konce. Ateliér francouzské značky v Molsheimu už totiž opouští směrem k zákazníkům v USA první dva dokončené produkční exempláře. Jednotlivé specifikace vozů by přitom nemohly být rozdílnější.
Zatímco první Mistral z dvojice je dokončen v kontrastním motivu karoserie v černém odstínu Black Carbon a kabiny, motorového prostoru a detailů v tradiční modré Bugatti Light Blue Sport, druhý vůz zaujme čistě bílým lakem White Glacier, s částmi karoserie v modrém karbonu a dalšími červenými detaily zvenku i uvnitř.
Rozdílný přístup ke specifikaci šestnáctiválcového roadsteru však nakonec spojuje motiv takzvaného „Tančícího slona“ od Rembrandta Bugattiho, a to jakožto odkaz na sošku zdobící příď legendárního Bugatti Type 41 Royale. V obou vozech se miniaturní soška objevuje v průhledné části voliče převodovky, nehledě na její grafiku vyšitou na hlavových opěrkách sedadel.
Roadster W16 Mistral je po okruhové hračce Bolide poslední kapitolou v sérii modelů Bugatti s mocnou jednotkou W16 o objemu osmi litrů a přeplňováním čtyřmi turbodmychadly, jelikož nadcházející Tourbillon už nastoupí do produkce s neméně působivým atmosférickým 8,3litrovým V16 a třemi elektromotory. Otevřený model pracuje se stejným výkonem jako třeba Chiron Super Sport 300+, tedy rovných 1600 koní (1177 kW).
Za svůj kousek z omezené produkce 99 kusů W16 Mistral dají zájemci okolo 5 milionů eur bez daně, tedy v přepočtu asi 125 milionů korun, což je pochopitelně výchozí cena bez jakýchkoliv příplatků a personalizačních přání.