První kusy Bugatti Divo míří po dvou letech k majitelům. Pro značku jde o milník

Jeden z designově nejzajímavějších automobilů poslední doby již míří ke svým zákazníkům. Stephan Winkelmann neskrývá nadšení.

Bugatti Divo mělo svou světovou premiéru před dvěma lety. Tehdy jsme ale ještě neviděli zcela dokončené auto, automobilka na něm měla ještě spoustu práce. Nyní už jsou však i poslední detaily vyladěny a Divo může zamířit ke čtyřiceti velmi šťastným zákazníkům.

Kupte vašemu dítěti Bugatti! Pojízdná hračka Baby II stojí až přes milion korun

Kupte vašemu dítěti Bugatti! Pojízdná hračka Baby II stojí až přes milion korun

Jeden kus stojí v přepočtu 131.000.000 Kč. Podle Stephana Winkelmanna, ředitele automobilky, je nutností pro každého sběratele vozů Bugatti. „Divo značí milník naší více než 110 leté historie a zapíše se do historických knih po boku modelů Veyron a Chiron. Začíná novou éru značky - éru moderního karosářství“, neskrývá nadšení Winkelmann.

Bugatti Divo stojí na základech modelu Chiron, karosářských dílů s ním však sdílí minimum. Unikátní karoserie vozu zvyšuje přítlak o 90 kilogramů. Celkově má pak Divo sloužit jako ostřejší a ovladatelnější verze „základního“ modelu. Derivát Chironu Pur Sport však v této oblasti zašel ještě dál.

Bugatti ukazuje Chiron Pur Sport v plném nasazení. Nechybí mu ani mód pro drift

Bugatti ukazuje Chiron Pur Sport v plném nasazení. Nechybí mu ani mód pro drift

Na velkém motoru žádné změny nenajdete, stále uprostřed sídlí čtyřikrát přeplňovaný, osmilitrový šestnáctiválec o výkonu 1103 kW (1500 koní). Jen díky vylepšené aerodynamice a menšímu odlehčení však Divo na testovací trati Nardò nadělí Chironu celých 8 vteřin. Výše si můžete prohlédnout fotografie prvních produkčních kusů.

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

dnes | Jiří BaborskýOndřej Mára | 23 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků