První kousky luxusního sporťáku Bugatti Chiron opustily továrnu

První zákazníci se konečně dočkají svých luxusních vozů. Z továrny ve francouzském městě Molsheim odeslali první tři vozy Chiron.
První kousky luxusního sporťáku Bugatti Chiron opustily továrnu

Sériová výroba modelu Chiron slaví první milník. Továrnu ve francouzském městě Molsheim právě opustily první tři vozy. Už brzy se dostanou k movitým zákazníkům z Evropy a Středního východu.

Luxusní sportovní vůz vzniká v továrně přezdívané “Atelier”. Právě zde kdysi pracovníci vyráběli model Veyron. V průměru uplyne od záhájení výroby každého kusu po dodání zákazníkovi šest měsíců. Celkem plánuje tento rok automobilka vyrobit 70 kusů.

Jak se sestavuje luxusní Chiron? Nahlédněte do továrny Bugatti

Jak se sestavuje luxusní Chiron? Nahlédněte do továrny Bugatti

V plánu je vyrobení jen série 500 kusů. Zájem je ale veliký. Na svůj vůz čeká už více než 220 zákazníků. Pokud si tedy objednáte Chiron dnes, budete na něj toužebně vyčkávat alespoň tři roky. 

Bugatti postupně otevíra své showroomy v dalších městech. Díky novým pobočkám v Mnichově, Monte Carlu nebo Tokiu chce mít ještě těsnější kontakt s potenciálními zákazníky pro Chiron. A to i přesto, že očekává dokončení jen přibližně 5 vozů každý měsíc. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků