První kousky luxusního sporťáku Bugatti Chiron opustily továrnu

První zákazníci se konečně dočkají svých luxusních vozů. Z továrny ve francouzském městě Molsheim odeslali první tři vozy Chiron.
První kousky luxusního sporťáku Bugatti Chiron opustily továrnu

Sériová výroba modelu Chiron slaví první milník. Továrnu ve francouzském městě Molsheim právě opustily první tři vozy. Už brzy se dostanou k movitým zákazníkům z Evropy a Středního východu.

Luxusní sportovní vůz vzniká v továrně přezdívané “Atelier”. Právě zde kdysi pracovníci vyráběli model Veyron. V průměru uplyne od záhájení výroby každého kusu po dodání zákazníkovi šest měsíců. Celkem plánuje tento rok automobilka vyrobit 70 kusů.

Jak se sestavuje luxusní Chiron? Nahlédněte do továrny Bugatti

Jak se sestavuje luxusní Chiron? Nahlédněte do továrny Bugatti

V plánu je vyrobení jen série 500 kusů. Zájem je ale veliký. Na svůj vůz čeká už více než 220 zákazníků. Pokud si tedy objednáte Chiron dnes, budete na něj toužebně vyčkávat alespoň tři roky. 

Bugatti postupně otevíra své showroomy v dalších městech. Díky novým pobočkám v Mnichově, Monte Carlu nebo Tokiu chce mít ještě těsnější kontakt s potenciálními zákazníky pro Chiron. A to i přesto, že očekává dokončení jen přibližně 5 vozů každý měsíc. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků