Technika první generace korejského elektromobilu ještě nepatří do starého železa. Užitek najde u taxislužeb, spolujízdy i cestovatelů.
Upravené e-Niro ve verzi Plus je prvním vozem pro speciální účely (PVB – purpose built vehicle) od korejské značky. S tímto typem aut se chce Kia stát jedním z prvních hybatelů segmentu na celém světě a do roku 2030 být jasnou jedničkou. Pro další vozidla PVB už připravuje i speciální platformu, na níž představí první vůz v roce 2025.
Kia Niro Plus vychází z první generace elektromobilu, představené v roce 2018. Pro potřeby (prozatím) korejských provozovatelů taxislužeb a spolujízdy jeho délka narostla o centimetr a výška dokonce o sedm centimetrů. Vpředu tak najdeme o 65 mm více místa nad hlavou, vzadu v tomto ohledu proběhl nárůst o více než sedm centimetrů a získává také téměř tři centimetry navíc pro nohy. K lepšímu využití vnitřního prostoru si vůz pomohl i tenčími sedadly a výplněmi dveří.
Informace pro řidiče jsou sdruženy na jediném displeji, kde najde například taxametr, navigaci nebo přehled ujeté vzdálenosti. Niro Plus má vzniknout i ve verzi pro soukromníky a jejich volnočasové aktivity, například kempování. S plánovanými PVB modely chce Kia obsáhnout kategorie od supermini až po velká vozidla, z nichž se může stát alternativa veřejné dopravy, nebo mobilní kancelář.