První jízdy s novým BMW i4 M50 a eDrive40: Konečně jsme v elektromobilu cítili emoce! Tohle se prosadí úplně samo

6 komentářů

R
5. března • 15:19

Já si jen říkám jaký bude sekundární trh když to bude starší ?

Hamarel
4. března • 18:15

Na prémii technicky hodně slabé, přijít v roce 2022 se 400V architekturou a tudíž s maximálním výkonem dobíjení jenom 200 kW, maximálkou 225km/h, 80kWh baterkou a prdnout na to znak M je hodně velká degradace M divize.

Pepa
19. dubna • 16:44

Přesně.

Jim
4. března • 17:55

No jo, to se prosedí samo. Je to vidět na počtu prodaných elektrovozítek. A že to je budoucí klasik? Možná. Akorát nebude jezdit. Kdo by do toho kupoval baterku za statisíce.

Já I.
4. března • 13:35

houby se prosadí, dyk je to na baterky!

Marek71
4. března • 13:17

"i4 stojí má základy má v řadě 4 Gran Coupé..."Zvláštní čeština :-) Ale jinak, test, resp. první seznámení, dobré, vypadá to na velmi slušné auto a cenově je velmi blízko třeba takové EV6.

Doporučujeme

Články odjinud