První jízda s Peugeotem 301 po faceliftu: Superkomfort i levná řešení

gfgfdg  |  08. 05. 2017 08:54

Co pořád máte s tím "levným" ovládáním oken na středovém panelu? Je to prostě francouzská zvyklost. S výrobní cenou to nemá nic. Je to jen konvence a zvyk. Mně to například u P405 vyhovovalo.

Odpovědět  |   | 
573v0  |  08. 05. 2017 10:34

Tiež to tak mám, odjakživa som zvyknutý mať ľavú ruku vždy na volante a pravou riešiť ostatné veci ako radenie, ovládanie kúrenia, rádia a práve okien. Teraz mám bohužiaľ ovládanie na dverách a ešte rovno pod kolenom dá sa na to zvyknúť, ale že by to bolo komfortnejšie, to určite nie. Prečo nemať všetky ovládacie prvky, ktoré sa používajú počas jazdy, v dosahu jednej ruky?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 05. 2017 13:24

Z mého pohledu to měl ideálně řešené Peugeot 206. Stačilo jen volně svěsit ruku mezi sedadla a padla přesně na tlačítka ovládání oken.

Odpovědět  |   | 
darby  |  08. 05. 2017 15:41

Rozhodne je lepsi ovladani oken na stredovem panelu po vzoru starych bavoraku nez to lovit nekde na dverich.Nejezdi vsichni ve skodovkach.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  11. 05. 2017 07:52

U daného vozu není ovládání oken vyřešeno zrovna dobře.Aby jsi okno mohl ovládat musíš se opravdu dost sehnout ke středovému panelu,že je to nepraktické zjistíš hned u závory parkoviště.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  08. 05. 2017 10:03

Pjekný, líbí se mi.

Odpovědět  |   | 
znalec  |  08. 05. 2017 11:02

nad hlavou vzadu je dostatocny priestor?
kravina. Vzadu je na hlavu miesta minimum.
Vlastne sa tam neda priemerne vysokemu cloveku (180cm) sediet dlhsie ako par km.
To sa hned totiz musi "zosunut" a ohnut chrbat, lebo vystriet sa tam neda.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  08. 05. 2017 18:27

Je automaticke spousteni galerie a nasledne videa SE ZVUKEM nejakym sofistikovanym zpusobem, jak na*rat zbyvajici ctenare tohoto kdysi zajimaveho webu?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 05. 2017 19:40

Pete: Dám ti jednu radu, zdarma. Čtenář tu už minimálně 10 let nikoho nezajímá, nemá smysl sem v tomto kontextu něco psát. Není zač.

Odpovědět  |   | 
Antipažout  |  09. 05. 2017 09:34

Je to sračka, jako všechny pažouty. Tohle si můžou koupit jen idioti. Nakonec, v Top Gearu majitele pažoutu vystihli náramně... Dneska vyrábí Peugeot auta, zítra to můžou být deštníky....

Odpovědět  |   | 
H.  |  09. 05. 2017 10:49

Von tě někdo s Peugeotem předjel, viď...?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  09. 05. 2017 11:07

Soused, co má pažouta, mu klátí přítele.

Odpovědět  |   | 
Antipažout  |  09. 05. 2017 12:33

nene, líznul jsem si kundy tvý mámy a od té doby jsem zakyslý

Odpovědět  |   | 
Antipažout  |  09. 05. 2017 12:34

o tom žádná, jezdím vesměs předpisově, takže mě předjíždí denně spusta aut a pažoutů

Odpovědět  |   | 
pacho  |  09. 05. 2017 17:48

nepíše sa pažout, ale Peugeot, keby si náhodou nevedel.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kolínek  |  10. 05. 2017 11:28

V čem jezdíš ty když je to sračka a jezděj v tom jenom idioti jako seš ty. Určitě máš doma sračku ze sračkavágenu a myslíš si jakej seš frajer že jo ty idiote.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 63 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A