První jízda s Peugeotem 301 po faceliftu: Superkomfort i levná řešení

gfgfdg  |  08. 05. 2017 08:54

Co pořád máte s tím "levným" ovládáním oken na středovém panelu? Je to prostě francouzská zvyklost. S výrobní cenou to nemá nic. Je to jen konvence a zvyk. Mně to například u P405 vyhovovalo.

Odpovědět  |   | 
573v0  |  08. 05. 2017 10:34

Tiež to tak mám, odjakživa som zvyknutý mať ľavú ruku vždy na volante a pravou riešiť ostatné veci ako radenie, ovládanie kúrenia, rádia a práve okien. Teraz mám bohužiaľ ovládanie na dverách a ešte rovno pod kolenom dá sa na to zvyknúť, ale že by to bolo komfortnejšie, to určite nie. Prečo nemať všetky ovládacie prvky, ktoré sa používajú počas jazdy, v dosahu jednej ruky?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 05. 2017 13:24

Z mého pohledu to měl ideálně řešené Peugeot 206. Stačilo jen volně svěsit ruku mezi sedadla a padla přesně na tlačítka ovládání oken.

Odpovědět  |   | 
darby  |  08. 05. 2017 15:41

Rozhodne je lepsi ovladani oken na stredovem panelu po vzoru starych bavoraku nez to lovit nekde na dverich.Nejezdi vsichni ve skodovkach.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  11. 05. 2017 07:52

U daného vozu není ovládání oken vyřešeno zrovna dobře.Aby jsi okno mohl ovládat musíš se opravdu dost sehnout ke středovému panelu,že je to nepraktické zjistíš hned u závory parkoviště.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  08. 05. 2017 10:03

Pjekný, líbí se mi.

Odpovědět  |   | 
znalec  |  08. 05. 2017 11:02

nad hlavou vzadu je dostatocny priestor?
kravina. Vzadu je na hlavu miesta minimum.
Vlastne sa tam neda priemerne vysokemu cloveku (180cm) sediet dlhsie ako par km.
To sa hned totiz musi "zosunut" a ohnut chrbat, lebo vystriet sa tam neda.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  08. 05. 2017 18:27

Je automaticke spousteni galerie a nasledne videa SE ZVUKEM nejakym sofistikovanym zpusobem, jak na*rat zbyvajici ctenare tohoto kdysi zajimaveho webu?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 05. 2017 19:40

Pete: Dám ti jednu radu, zdarma. Čtenář tu už minimálně 10 let nikoho nezajímá, nemá smysl sem v tomto kontextu něco psát. Není zač.

Odpovědět  |   | 
Antipažout  |  09. 05. 2017 09:34

Je to sračka, jako všechny pažouty. Tohle si můžou koupit jen idioti. Nakonec, v Top Gearu majitele pažoutu vystihli náramně... Dneska vyrábí Peugeot auta, zítra to můžou být deštníky....

Odpovědět  |   | 
H.  |  09. 05. 2017 10:49

Von tě někdo s Peugeotem předjel, viď...?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  09. 05. 2017 11:07

Soused, co má pažouta, mu klátí přítele.

Odpovědět  |   | 
Antipažout  |  09. 05. 2017 12:33

nene, líznul jsem si kundy tvý mámy a od té doby jsem zakyslý

Odpovědět  |   | 
Antipažout  |  09. 05. 2017 12:34

o tom žádná, jezdím vesměs předpisově, takže mě předjíždí denně spusta aut a pažoutů

Odpovědět  |   | 
pacho  |  09. 05. 2017 17:48

nepíše sa pažout, ale Peugeot, keby si náhodou nevedel.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kolínek  |  10. 05. 2017 11:28

V čem jezdíš ty když je to sračka a jezděj v tom jenom idioti jako seš ty. Určitě máš doma sračku ze sračkavágenu a myslíš si jakej seš frajer že jo ty idiote.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A