První jízda s novým Renaultem Scenic E-Tech: O třídu lepší… crossover?

16 komentářů (16 nových)

Hlinda
3. dubna • 5:53

.... relativně nízkou váhu je cítit, jak se auto snaží hrnout ze zatáčky ven, rychlejší jízda v serpentinách kolem Malagy mu proto opravdu nesedí.......Relativně. 🤣🤣🤣
Přední pohon 😅😅😅
160kw a ztrácí dynamiku 🤣🤣🤣
1800kg 🤣🤣🤣🤣
1.1 milionu Kč v základu 🤣🤣🤣Toho se v Evropě prodají milióny. A nebudou stíhat vyrábět. 👍🏻😁

ericn
3. dubna • 8:22

Je to předražená těžká kraksna, na své předchůdce nemá ani variabilitou, ani poměrem výkon/cena, prostě jen další EV crossover. Nějak nevím, komu je to určeno, mladým rodinám určitě ne...

Jiří Trčka
4. dubna • 7:58

Zlatý Renďák Scénic 1,6 z roku 1999-2000.

Jiří Trčka
4. dubna • 7:58

Zlatý Renďák Scénic 1,6 z roku 1999-2000.

Hamarel
2. dubna • 9:39

Dělat EV jako předohrab je největší nesmysl jaký může automobilku napadnout a to i v případě, že by Renault zvládl protiprokluzovou regulaci (je smutné, že u EV to neumí odladit aby to nehrabalo regulací výkonu, která je u EV dost triviální).

Moi Monami
2. dubna • 11:16

Já měl EV zadokolku a taky to není v pohodě. Přece jen silná rekuperace na kluzkém povrchu dělala problémy a samozřejmě klasické problémy v zimě s hnanou zadní nápravou - jakože nemůžeš vytočit rejd a hrabat požadovaným směrem. Takže já si radši odpustím zběsilou akceleraci a budu v pohodě v těch zimních podmínkách, než naopak. Je to o preferencích.

Jan Taraba
2. dubna • 19:33

....dost pochybuji, že by nějaké současné EV nemělo na hnané nápravě protiprokluz. Oběma směry samozřejmě, při akceleraci i deceleraci.

Moi Monami
2. dubna • 9:00

Je to mnohem lepší auto, než byl původní Scénic, takže ta cena 1085 za automat, 160kW, 86kWh baterku a popsanou výbavu je vlastně výborná.
Otázkou zůstává, jaká bude skutečná cena/ km, ta u EV zatím moc smysl nedává.

Alda Alda
2. dubna • 12:35

Bohužel, v čr je problém 400V. Četl jsem uživatelské zkušenosti. Na nabíječku 150 kwh dotyčný dojel s baterkou na 1/3, napětí pak bylo 350V a na nabíječce jen 200A. Takže se dostal na maximální rychlost kolem 70 kwh, která pak stejně padala.

Jan Taraba
2. dubna • 19:31

"četl jsem uživatelské zkušenosti"... hm, další, co ví prd, vlastní zkušenost nula a pindá. A ještě si plete kW a kWh.
Strejdo, tohle co jsi četl, není ovlivněno nabíječkou, ale řídí si to auto. 400V samozřejmě žádný problém není.

Alda Alda
2. dubna • 22:19

Tarabo, ty imbecile, dodělej si základku, konkrétně fyziku. Ale to je na tebe asi moc, ty negramote jeden, že? A pak si můžeš jít machrovat sem:
https://1url.cz/eu8tG...
https://1url.cz/7u8t2... Takový vypatlaný machýrky jako ty mám nejdraději :-)

Jan Taraba
2. dubna • 22:25

právě jsi promeškal šanci mlčet a stydět se....
příkon i výkon (tedy nabíjení) se fakt neuvádí v kWh, blbečku
...a vydávat žblebty jiného blbečka (který si ovšem jednotky neplete) za svatou pravdu, to je úsměvné

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alda Alda
2. dubna • 22:45

Hlavně tu nebreč. A fyziku se douč, ju? pa

Jan Taraba
3. dubna • 11:48

a co konkrétně se mám doučit, blbečku?

petr r. (petrumr)
3. dubna • 18:18

pánové nehádejte se a řeknite, kde strkáte tu zástrčku-vepředu, z boku nebo ze zadu? Není to jedno, walbox ukazuje kWh.

Jan Taraba
3. dubna • 19:45

další, co si plete výkon/příkon/rychlost nabíjení a množství energie
Teda ty majiteli krásné ženy, nevím jak tvůj wallbox, ale můj při nabíjení ukazuje kW a když nabíjení skončí, tak mi ukáže kolik jsem celkem dobil v kWh.

Doporučujeme

Články odjinud