První jízda s Audi A6 55 TFSI quattro S tronic: Enterprise v beta verzi

Filda  |  18. 05. 2018 08:55

TFSI ... Taky Furt Stojíš

Odpovědět  |   | 
tom  |  18. 05. 2018 11:57

A co to I?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 05. 2018 12:15

idiote, imbecile, Ivane, iredentisto?

Odpovědět  |   | 
vana  |  18. 05. 2018 10:08

Kdyby tam necpali tu natáčecí zadní nápravu a pitomé ultra quattro tak to mohlo být fajn auto.
Méně je někdy více

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  18. 05. 2018 12:13

Natáčecí náprava je za příplatek a nikdo ti jí nenutí.
No a když nejsi škrt a koupíš si pořádný motor, tak máš i klasické quattro.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  19. 05. 2018 21:29

Chápu správně, že poradny motor je pouze V6 TDI? Protože k benzinu audi v A6 dodává pouze ten ultra Quattro nesmysl. Ale nebojte, jen jak budou mít dvojspojku, co dieselový nesmysl utáhne, tak bude konec s Torsenem i u TDI..,

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 05. 2018 12:17

Natacacia zadna naprava na stvorkolke je dobra vec - vedeli o tom uz majitelia Galantov 4WD 4WS z konca 80. rokov ;)

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 05. 2018 12:42

V případě Q7/SQ7 funguje dokonale. Že pan autor při první jízdě nepochopil její chování ve vyšších rychlostech, kdy se zadní kola natáčí stejným směrem jako přední je možné, ale to vyřeší pár desítek km zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  18. 05. 2018 13:39

Asi tak, pamatuji si první jízdu s klasickým torsenem, málem jsem se zabil. po čase jsem už nechtěl nic jiného

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2018 22:22

Ano ano. Audi je 100 let za opicema. Hlavní je, ze jsi se uspokojil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 05. 2018 23:09

JD reagoval na vanu. Hlavni je, ze jsi se uspokojil

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 05. 2018 10:39

Jo, reagoval na vanu ve svém stylu. Galant měl natáčecí nápravu a oni v Audi nevěděli co si s tím počít. Tehdy jen kroutili hlavama nad tím, jak jsou kluci japonští šikovní. Automobilka se 120 letou tradicí je prostě v koncích... Ach jo... Takhle mi "JD" totálně zprotiví všechna japonská auta, kterých si vážím.

Odpovědět  |   | 
radimf  |  19. 05. 2018 11:12

To není tím že by to Němci neuměli. Ale nechtěli. V té době to nebylo potřeba. Dnes je to v přelidněném a těsném městě, parkovištích, parkovacích domech nutnost. Kontra otáčení je jen něco navíc, když to systém umožňuje.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 05. 2018 11:26

Přesně tak. Tady je to prostě vysvětleno tak, že Galant to už uměl tehdy a Němci na to přišli až v dnešní době. Něco ve stylu "konečně po x letech to umí i Audi"... Divné, ale odráží to nelásku k autům obecně a fanatismus k japonským automobilkám. Pokud mám rád auta, tak je přece úplně jedno, co je to značku, jestli je z Evropy nebo Asie nebo USA. Buď k ní mám vztah a líbí se mi nebo se mi nelíbí, ale nekopu do ní.
Já taky necítím žádný vztah k Hyundai/KIA, ale nikdy jsem nepsal komentář, že jsou ty značky na houby.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  19. 05. 2018 12:12

Svata prostoto...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  18. 05. 2018 10:26

Design na míle vzdálený předchozí verzi , ovšem jako vždy u Audi.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 05. 2018 12:43

Ano, to je jedna z velkých výhod.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  18. 05. 2018 11:06

Neboli je to ještě horší než normální Audi? Sama technika a pi..viny, ale převodovka potřebuje doladit, nevíte kde mate kola a 340 koňový benzin zní jak 1,6 atmosféra? No spousta místních “petrolheadu” to zas bude vychvalovat do nebes.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  18. 05. 2018 11:14

Musím poděkovat za pěkný článek. Psaný autenticky, postřehy člověka, kterého auta baví. Žádné přepisování reklamní brožury.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 05. 2018 21:53

Připojuji se k poděkování a jen doplním, že se jedná opravdu o moc povedené auto, které by mělo řidiče plně uspokojit. Svezl jsem se s ním jenom kousíček, proto nemohu napsat nic bližšího. Pro mne je ale bohužel A6 s tímto motorem a v "lepší výbavě" zcela mimo moje finanční možnosti. Více se mi ale líbila jízda v E-čku MB. Jenže s ním jsem najel mnohem více km a zvyk je "železná košile". Proto nemohu považovat mé hodnocení zdaleka za objektivní. Každý to ale stejně může vnímat jinak, a proto je na každém, z čeho si vybere a pro co se rozhodne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Tarraco FR 2.0 TSI 4WD DSG: Když chcete hot-hatch, ale přijdou děti

Seat Tarraco FR 2.0 TSI 4WD DSG

Pod kapotou 245 turbobenzinových koní, rudý lak, sportovní sesle vpředu... A vzadu dětské sedačky plus kočárek a pleny v kufru. Že by SUV pro rodiče, kteří to se závoděním nevzdali?

včera | Richard Herbich | 4 příspěvky
TEST Bentley Continental GTC V8: Váš let byl zrušen? S tímhle to vadit nebude

Bentley Continental GTC V8

Bentley Continental GT je tu s námi už tři generace. Ta aktuální ho změnila k nepoznání. Teď se také prodává jako kabriolet a do nabídky přistál osmiválcový agregát. Je to dobrý mix?

1.  8.  2021 | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Kia Stonic 1.0 T-GDI 7DCT MHEV: Skoro jako prémiovka. Designem i cenou

Kia Stonic 1.0 MHEV DCT

Spousta funkční a chytré techniky na městském půdorysu, výrazný design, prostor pro individualizaci... Stonic toho nabídne nemálo, ale nebojí si říci o nemálo tisícikorun.

29.  7.  2021 | Richard Herbich | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Téměř nejetá Škoda 120 L v Česku hledá nového majitele. Přijde vám cena férová?

Téměř nejetá Škoda 120 L v Česku hledá nové…

Vůz je po delším stání v klimatizovaných prostorách opět zprovozněný a získal STK na dva roky. Na nového majitele je více než dobře připravený.

27.  7.  2021 | | 15 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda
Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druhý pohled. Měla větší vliv, než se zdá

Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druh…

Tři roky po premiéře první malé škodovky postavené na technice koncernu Volkswagen už mnozí začínali vyhlížet facelift. Jednu z možných vizí modernizace odhalilo na podzim 2002 modré kombi v Paříži. Navenek nenápadné, uvnitř však nebývalé odvážné.

25.  7.  2021 | | 4 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FabiaRetro
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
Nová Škoda Fabia budí ještě více emocí, pyšný jsem na interiér, říká šéfdesignér

Nová Škoda Fabia budí ještě více emocí, pyš…

Čtvrtá generace kompaktní Škodovky už sjíždí z výrobních linek, jak hodnotí její design osoba nejpovolanější, tedy šéfdesignér?

26.  7.  2021 | | 35 N/A
Richard Herbich
Škoda