Musím poděkovat za pěkný článek. Psaný autenticky, postřehy člověka, kterého auta baví. Žádné přepisování reklamní brožury.
Připojuji se k poděkování a jen doplním, že se jedná opravdu o moc povedené auto, které by mělo řidiče plně uspokojit. Svezl jsem se s ním jenom kousíček, proto nemohu napsat nic bližšího. Pro mne je ale bohužel A6 s tímto motorem a v "lepší výbavě" zcela mimo moje finanční možnosti. Více se mi ale líbila jízda v E-čku MB. Jenže s ním jsem najel mnohem více km a zvyk je "železná košile". Proto nemohu považovat mé hodnocení zdaleka za objektivní. Každý to ale stejně může vnímat jinak, a proto je na každém, z čeho si vybere a pro co se rozhodne.
Neboli je to ještě horší než normální Audi? Sama technika a pi..viny, ale převodovka potřebuje doladit, nevíte kde mate kola a 340 koňový benzin zní jak 1,6 atmosféra? No spousta místních “petrolheadu” to zas bude vychvalovat do nebes.
Design na míle vzdálený předchozí verzi :-D:-D:-D, ovšem jako vždy u Audi.
Ano, to je jedna z velkých výhod.
Kdyby tam necpali tu natáčecí zadní nápravu a pitomé ultra quattro tak to mohlo být fajn auto.Méně je někdy více
Natacacia zadna naprava na stvorkolke je dobra vec - vedeli o tom uz majitelia Galantov 4WD 4WS z konca 80. rokov ;)
Ano ano. Audi je 100 let za opicema. Hlavní je, ze jsi se uspokojil.
JD reagoval na vanu. Hlavni je, ze jsi se uspokojil ;-)
Jo, reagoval na vanu ve svém stylu. Galant měl natáčecí nápravu a oni v Audi nevěděli co si s tím počít. Tehdy jen kroutili hlavama nad tím, jak jsou kluci japonští šikovní. Automobilka se 120 letou tradicí je prostě v koncích... Ach jo... Takhle mi "JD" totálně zprotiví všechna japonská auta, kterých si vážím.
Svata prostoto... B-]
To není tím že by to Němci neuměli. Ale nechtěli. V té době to nebylo potřeba. Dnes je to v přelidněném a těsném městě, parkovištích, parkovacích domech nutnost. Kontra otáčení je jen něco navíc, když to systém umožňuje.
Přesně tak. Tady je to prostě vysvětleno tak, že Galant to už uměl tehdy a Němci na to přišli až v dnešní době. Něco ve stylu "konečně po x letech to umí i Audi"... Divné, ale odráží to nelásku k autům obecně a fanatismus k japonským automobilkám. Pokud mám rád auta, tak je přece úplně jedno, co je to značku, jestli je z Evropy nebo Asie nebo USA. Buď k ní mám vztah a líbí se mi nebo se mi nelíbí, ale nekopu do ní. Já taky necítím žádný vztah k Hyundai/KIA, ale nikdy jsem nepsal komentář, že jsou ty značky na houby.
V případě Q7/SQ7 funguje dokonale. Že pan autor při první jízdě nepochopil její chování ve vyšších rychlostech, kdy se zadní kola natáčí stejným směrem jako přední je možné, ale to vyřeší pár desítek km zkušenost.
Asi tak, pamatuji si první jízdu s klasickým torsenem, málem jsem se zabil. po čase jsem už nechtěl nic jiného
Natáčecí náprava je za příplatek a nikdo ti jí nenutí.No a když nejsi škrt a koupíš si pořádný motor, tak máš i klasické quattro.
Chápu správně, že poradny motor je pouze V6 TDI? Protože k benzinu audi v A6 dodává pouze ten ultra Quattro nesmysl. Ale nebojte, jen jak budou mít dvojspojku, co dieselový nesmysl utáhne, tak bude konec s Torsenem i u TDI..,
TFSI ... Taky Furt Stojíš :-P
A co to I?
idiote, imbecile, Ivane, iredentisto?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.