První jízda s Audi A6 55 TFSI quattro S tronic: Enterprise v beta verzi

20 komentářů

Aladin
18. května • 11:14

Musím poděkovat za pěkný článek. Psaný autenticky, postřehy člověka, kterého auta baví. Žádné přepisování reklamní brožury.

Josef
20. května • 21:53

Připojuji se k poděkování a jen doplním, že se jedná opravdu o moc povedené auto, které by mělo řidiče plně uspokojit. Svezl jsem se s ním jenom kousíček, proto nemohu napsat nic bližšího. Pro mne je ale bohužel A6 s tímto motorem a v "lepší výbavě" zcela mimo moje finanční možnosti. Více se mi ale líbila jízda v E-čku MB. Jenže s ním jsem najel mnohem více km a zvyk je "železná košile". Proto nemohu považovat mé hodnocení zdaleka za objektivní. Každý to ale stejně může vnímat jinak, a proto je na každém, z čeho si vybere a pro co se rozhodne.

TiaS
18. května • 11:06

Neboli je to ještě horší než normální Audi? Sama technika a pi..viny, ale převodovka potřebuje doladit, nevíte kde mate kola a 340 koňový benzin zní jak 1,6 atmosféra? No spousta místních “petrolheadu” to zas bude vychvalovat do nebes.

Ginter
18. května • 10:26

Design na míle vzdálený předchozí verzi :-D:-D:-D, ovšem jako vždy u Audi.

jogurt
18. května • 12:43

Ano, to je jedna z velkých výhod.

vana
18. května • 10:08

Kdyby tam necpali tu natáčecí zadní nápravu a pitomé ultra quattro tak to mohlo být fajn auto.
Méně je někdy více

Joe Doe
18. května • 12:17

Natacacia zadna naprava na stvorkolke je dobra vec - vedeli o tom uz majitelia Galantov 4WD 4WS z konca 80. rokov ;)

stealth01
18. května • 22:22

Ano ano. Audi je 100 let za opicema. Hlavní je, ze jsi se uspokojil.

bzzz
18. května • 23:09

JD reagoval na vanu. Hlavni je, ze jsi se uspokojil ;-)

stealth01
19. května • 10:39

Jo, reagoval na vanu ve svém stylu. Galant měl natáčecí nápravu a oni v Audi nevěděli co si s tím počít. Tehdy jen kroutili hlavama nad tím, jak jsou kluci japonští šikovní. Automobilka se 120 letou tradicí je prostě v koncích... Ach jo... Takhle mi "JD" totálně zprotiví všechna japonská auta, kterých si vážím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GR8
19. května • 12:12

Svata prostoto... B-]

radimf
19. května • 11:12

To není tím že by to Němci neuměli. Ale nechtěli. V té době to nebylo potřeba. Dnes je to v přelidněném a těsném městě, parkovištích, parkovacích domech nutnost. Kontra otáčení je jen něco navíc, když to systém umožňuje.

stealth01
19. května • 11:26

Přesně tak. Tady je to prostě vysvětleno tak, že Galant to už uměl tehdy a Němci na to přišli až v dnešní době. Něco ve stylu "konečně po x letech to umí i Audi"... Divné, ale odráží to nelásku k autům obecně a fanatismus k japonským automobilkám. Pokud mám rád auta, tak je přece úplně jedno, co je to značku, jestli je z Evropy nebo Asie nebo USA. Buď k ní mám vztah a líbí se mi nebo se mi nelíbí, ale nekopu do ní.
Já taky necítím žádný vztah k Hyundai/KIA, ale nikdy jsem nepsal komentář, že jsou ty značky na houby.

jogurt
18. května • 12:42

V případě Q7/SQ7 funguje dokonale. Že pan autor při první jízdě nepochopil její chování ve vyšších rychlostech, kdy se zadní kola natáčí stejným směrem jako přední je možné, ale to vyřeší pár desítek km zkušenost.

Radek
18. května • 13:39

Asi tak, pamatuji si první jízdu s klasickým torsenem, málem jsem se zabil. po čase jsem už nechtěl nic jiného

Karel.
18. května • 12:13

Natáčecí náprava je za příplatek a nikdo ti jí nenutí.
No a když nejsi škrt a koupíš si pořádný motor, tak máš i klasické quattro.

Radek
19. května • 21:29

Chápu správně, že poradny motor je pouze V6 TDI? Protože k benzinu audi v A6 dodává pouze ten ultra Quattro nesmysl. Ale nebojte, jen jak budou mít dvojspojku, co dieselový nesmysl utáhne, tak bude konec s Torsenem i u TDI..,

Filda
18. května • 8:55

TFSI ... Taky Furt Stojíš :-P

tom
18. května • 11:57

A co to I?

Joe Doe
18. května • 12:15

idiote, imbecile, Ivane, iredentisto?

Doporučujeme

Články odjinud