První jízda s Audi A6 55 TFSI quattro S tronic: Enterprise v beta verzi

Filda  |  18. 05. 2018 08:55

TFSI ... Taky Furt Stojíš

Odpovědět  |   | 
tom  |  18. 05. 2018 11:57

A co to I?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 05. 2018 12:15

idiote, imbecile, Ivane, iredentisto?

Odpovědět  |   | 
vana  |  18. 05. 2018 10:08

Kdyby tam necpali tu natáčecí zadní nápravu a pitomé ultra quattro tak to mohlo být fajn auto.
Méně je někdy více

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  18. 05. 2018 12:13

Natáčecí náprava je za příplatek a nikdo ti jí nenutí.
No a když nejsi škrt a koupíš si pořádný motor, tak máš i klasické quattro.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  19. 05. 2018 21:29

Chápu správně, že poradny motor je pouze V6 TDI? Protože k benzinu audi v A6 dodává pouze ten ultra Quattro nesmysl. Ale nebojte, jen jak budou mít dvojspojku, co dieselový nesmysl utáhne, tak bude konec s Torsenem i u TDI..,

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 05. 2018 12:17

Natacacia zadna naprava na stvorkolke je dobra vec - vedeli o tom uz majitelia Galantov 4WD 4WS z konca 80. rokov ;)

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 05. 2018 12:42

V případě Q7/SQ7 funguje dokonale. Že pan autor při první jízdě nepochopil její chování ve vyšších rychlostech, kdy se zadní kola natáčí stejným směrem jako přední je možné, ale to vyřeší pár desítek km zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  18. 05. 2018 13:39

Asi tak, pamatuji si první jízdu s klasickým torsenem, málem jsem se zabil. po čase jsem už nechtěl nic jiného

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2018 22:22

Ano ano. Audi je 100 let za opicema. Hlavní je, ze jsi se uspokojil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 05. 2018 23:09

JD reagoval na vanu. Hlavni je, ze jsi se uspokojil

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 05. 2018 10:39

Jo, reagoval na vanu ve svém stylu. Galant měl natáčecí nápravu a oni v Audi nevěděli co si s tím počít. Tehdy jen kroutili hlavama nad tím, jak jsou kluci japonští šikovní. Automobilka se 120 letou tradicí je prostě v koncích... Ach jo... Takhle mi "JD" totálně zprotiví všechna japonská auta, kterých si vážím.

Odpovědět  |   | 
radimf  |  19. 05. 2018 11:12

To není tím že by to Němci neuměli. Ale nechtěli. V té době to nebylo potřeba. Dnes je to v přelidněném a těsném městě, parkovištích, parkovacích domech nutnost. Kontra otáčení je jen něco navíc, když to systém umožňuje.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 05. 2018 11:26

Přesně tak. Tady je to prostě vysvětleno tak, že Galant to už uměl tehdy a Němci na to přišli až v dnešní době. Něco ve stylu "konečně po x letech to umí i Audi"... Divné, ale odráží to nelásku k autům obecně a fanatismus k japonským automobilkám. Pokud mám rád auta, tak je přece úplně jedno, co je to značku, jestli je z Evropy nebo Asie nebo USA. Buď k ní mám vztah a líbí se mi nebo se mi nelíbí, ale nekopu do ní.
Já taky necítím žádný vztah k Hyundai/KIA, ale nikdy jsem nepsal komentář, že jsou ty značky na houby.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  19. 05. 2018 12:12

Svata prostoto...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  18. 05. 2018 10:26

Design na míle vzdálený předchozí verzi , ovšem jako vždy u Audi.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 05. 2018 12:43

Ano, to je jedna z velkých výhod.

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  18. 05. 2018 11:06

Neboli je to ještě horší než normální Audi? Sama technika a pi..viny, ale převodovka potřebuje doladit, nevíte kde mate kola a 340 koňový benzin zní jak 1,6 atmosféra? No spousta místních “petrolheadu” to zas bude vychvalovat do nebes.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  18. 05. 2018 11:14

Musím poděkovat za pěkný článek. Psaný autenticky, postřehy člověka, kterého auta baví. Žádné přepisování reklamní brožury.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 05. 2018 21:53

Připojuji se k poděkování a jen doplním, že se jedná opravdu o moc povedené auto, které by mělo řidiče plně uspokojit. Svezl jsem se s ním jenom kousíček, proto nemohu napsat nic bližšího. Pro mne je ale bohužel A6 s tímto motorem a v "lepší výbavě" zcela mimo moje finanční možnosti. Více se mi ale líbila jízda v E-čku MB. Jenže s ním jsem najel mnohem více km a zvyk je "železná košile". Proto nemohu považovat mé hodnocení zdaleka za objektivní. Každý to ale stejně může vnímat jinak, a proto je na každém, z čeho si vybere a pro co se rozhodne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A