První jízda s Renaultem Megane R.S. Trophy: Když to máte rádi tvrdě

JirkaX  |  05. 05. 2019 10:34

Octavia RS TDI si s tím vytře zadek, a ještě dojede dál na jednu nádrž o stovky km, tudíž je rychlejší..

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  05. 05. 2019 11:10

A zabudol si este spomenut neprekonatnu velkost kufru,ktora je dolezita pre "sportoveho " chaluparskeho kolenovrta

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 05. 2019 11:23

Je to magor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 05. 2019 11:38

samozrejme, TDI dizel v RS to je to pravé orechové, a hlavna vec, že má obróóóvsky kufor. Ten renoltik aspoň na pohľad vypadá športovo a má športového ducha, nie ako tá neohrabaná krabica. Octa, je dobrá pre chalupárov, čo idú raz za mesiac na chalupu, aby mali dobrý pocit, že aspoň raz za mesiac si "zašportuju" a môže si posilovať svoje ego, ináč je to o hovne, čo sa týka športu. Hej a samozrejme keď si kúpim športové auto tak ma nič iné nazaujíma, len spotreba. prebuď sa proím Ťa. Posledné dobré TDI VAG vyrobila v roku 1999, odvtedy je to len šrot.

Odpovědět  |   | 
Gesťa  |  13. 05. 2019 23:54

Víš co znamená zkratka R.S.? Renault Sport

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 05. 2019 13:53

Ten 4Control už pár novinářů vypekl. A teď ještě R.S., Cup, Trophy...a není lepší si koupit rovnou to nejlepší v předokolkách, tedy Civic Type R s různorodě nastavitelným podvozkem .

Nic proti rendlíku,vypadá k světu, hlavně v exteriéru, ale raději důvěřuju japonské kvalitě s 8 letou zárukou než francouzské pověstné (ne)kvalitě. Ale pravda, zas bych dal asi přednost R.S. Cup před Hujdajem I30N.

Odpovědět  |   | 
expat  |  05. 05. 2019 16:42

Kim Čong Un...kdo kupuje Hjundaje....nadosmrti kunda je....děkuji....potlesk v sále...

Odpovědět  |   | 
abc  |  05. 05. 2019 17:07

Tak ty musíš mít podle toho nejméně dva.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 05. 2019 17:51

A teď nám napiš něco k tomu Renaultu, nebo jsi opravdu takový blbeček, jak jsi ukázal.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 05. 2019 09:36

Pokud máš stejný názor jako Kim...…, asi jste duševně na stejný vlně

Odpovědět  |   | 
André  |  06. 05. 2019 00:12

Podle mě je to hezký kus auta. Vypadá dravě a aspoň trochu jinak než běžné verze. Dnes tyto malé střely dokážou potrápit i řekněme trochu sportovnější stroje, neměl jsem možnost v tomto jet ale svezl mě kolega s I30N a musím říct že mě opravdu překvapil co dokáže. Vůbec jsem to od něj nečekal ano byla to moje první zkušenost s těmito ostrými mrňousy nevím jak je na tom třeba Peugeot,Honda či VW ale opravdu jsem byl překvapen jak je to živé, věřím tomu že tenhle Megan taky pojede moc pěkně a dokáže vykouzlit úsměv a vyplavit adrenalin na nějaké krásné zakroucené cestě. Za mě ale ta cena leze dost vysoko je jedno jaký výrobce ano je to pořád praktické auto a malý závodáček v jednom ale ty ceny nooo nevim asi bych to nedal. Je jasný že každý máme jiný názor možnosti atd ale osobně bych volil normální ,,pracovní´´ auto a druhý jako víkendovka nějaký sportovnější model s větším motorem ale je to jen můj názor. Auto je to opravdu hezký a určitě na cestě výborný.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 05. 2019 15:20

Hyundai i30N mě taky dostal na kolena. Tady jsem ho testoval: https://youtu.be/4wDcTvGrxYw...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro