Podle mě je to hezký kus auta. Vypadá dravě a aspoň trochu jinak než běžné verze. Dnes tyto malé střely dokážou potrápit i řekněme trochu sportovnější stroje, neměl jsem možnost v tomto jet ale svezl mě kolega s I30N a musím říct že mě opravdu překvapil co dokáže. Vůbec jsem to od něj nečekal ano byla to moje první zkušenost s těmito ostrými mrňousy nevím jak je na tom třeba Peugeot,Honda či VW ale opravdu jsem byl překvapen jak je to živé, věřím tomu že tenhle Megan taky pojede moc pěkně a dokáže vykouzlit úsměv a vyplavit adrenalin na nějaké krásné zakroucené cestě. Za mě ale ta cena leze dost vysoko je jedno jaký výrobce ano je to pořád praktické auto a malý závodáček v jednom ale ty ceny nooo nevim asi bych to nedal. Je jasný že každý máme jiný názor možnosti atd ale osobně bych volil normální ,,pracovní´´ auto a druhý jako víkendovka nějaký sportovnější model s větším motorem ale je to jen můj názor. Auto je to opravdu hezký a určitě na cestě výborný.
Hyundai i30N mě taky dostal na kolena. Tady jsem ho testoval: https://youtu.be/4wDcTvGrxYw...
Ten 4Control už pár novinářů vypekl. A teď ještě R.S., Cup, Trophy...a není lepší si koupit rovnou to nejlepší v předokolkách, tedy Civic Type R s různorodě nastavitelným podvozkem ;-). Nic proti rendlíku,vypadá k světu, hlavně v exteriéru, ale raději důvěřuju japonské kvalitě s 8 letou zárukou než francouzské pověstné (ne)kvalitě. Ale pravda, zas bych dal asi přednost R.S. Cup před Hujdajem I30N.
Kim Čong Un...kdo kupuje Hjundaje....nadosmrti kunda je....děkuji....potlesk v sále...
Pokud máš stejný názor jako Kim...…, asi jste duševně na stejný vlně ;-)
A teď nám napiš něco k tomu Renaultu, nebo jsi opravdu takový blbeček, jak jsi ukázal.
Tak ty musíš mít podle toho nejméně dva. :-D
Octavia RS TDI si s tím vytře zadek, a ještě dojede dál na jednu nádrž o stovky km, tudíž je rychlejší..
Víš co znamená zkratka R.S.? Renault Sport
samozrejme, TDI dizel v RS to je to pravé orechové, a hlavna vec, že má obróóóvsky kufor. Ten renoltik aspoň na pohľad vypadá športovo a má športového ducha, nie ako tá neohrabaná krabica. Octa, je dobrá pre chalupárov, čo idú raz za mesiac na chalupu, aby mali dobrý pocit, že aspoň raz za mesiac si "zašportuju" a môže si posilovať svoje ego, ináč je to o hovne, čo sa týka športu. Hej a samozrejme keď si kúpim športové auto tak ma nič iné nazaujíma, len spotreba. prebuď sa proím Ťa. Posledné dobré TDI VAG vyrobila v roku 1999, odvtedy je to len šrot.
A zabudol si este spomenut neprekonatnu velkost kufru,ktora je dolezita pre "sportoveho " chaluparskeho kolenovrta B-]
Je to magor.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.