První jízda s Renaultem Megane R.S. Trophy: Když to máte rádi tvrdě

JirkaX  |  05. 05. 2019 10:34

Octavia RS TDI si s tím vytře zadek, a ještě dojede dál na jednu nádrž o stovky km, tudíž je rychlejší..

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  05. 05. 2019 11:10

A zabudol si este spomenut neprekonatnu velkost kufru,ktora je dolezita pre "sportoveho " chaluparskeho kolenovrta

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 05. 2019 11:23

Je to magor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 05. 2019 11:38

samozrejme, TDI dizel v RS to je to pravé orechové, a hlavna vec, že má obróóóvsky kufor. Ten renoltik aspoň na pohľad vypadá športovo a má športového ducha, nie ako tá neohrabaná krabica. Octa, je dobrá pre chalupárov, čo idú raz za mesiac na chalupu, aby mali dobrý pocit, že aspoň raz za mesiac si "zašportuju" a môže si posilovať svoje ego, ináč je to o hovne, čo sa týka športu. Hej a samozrejme keď si kúpim športové auto tak ma nič iné nazaujíma, len spotreba. prebuď sa proím Ťa. Posledné dobré TDI VAG vyrobila v roku 1999, odvtedy je to len šrot.

Odpovědět  |   | 
Gesťa  |  13. 05. 2019 23:54

Víš co znamená zkratka R.S.? Renault Sport

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 05. 2019 13:53

Ten 4Control už pár novinářů vypekl. A teď ještě R.S., Cup, Trophy...a není lepší si koupit rovnou to nejlepší v předokolkách, tedy Civic Type R s různorodě nastavitelným podvozkem .

Nic proti rendlíku,vypadá k světu, hlavně v exteriéru, ale raději důvěřuju japonské kvalitě s 8 letou zárukou než francouzské pověstné (ne)kvalitě. Ale pravda, zas bych dal asi přednost R.S. Cup před Hujdajem I30N.

Odpovědět  |   | 
expat  |  05. 05. 2019 16:42

Kim Čong Un...kdo kupuje Hjundaje....nadosmrti kunda je....děkuji....potlesk v sále...

Odpovědět  |   | 
abc  |  05. 05. 2019 17:07

Tak ty musíš mít podle toho nejméně dva.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 05. 2019 17:51

A teď nám napiš něco k tomu Renaultu, nebo jsi opravdu takový blbeček, jak jsi ukázal.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 05. 2019 09:36

Pokud máš stejný názor jako Kim...…, asi jste duševně na stejný vlně

Odpovědět  |   | 
André  |  06. 05. 2019 00:12

Podle mě je to hezký kus auta. Vypadá dravě a aspoň trochu jinak než běžné verze. Dnes tyto malé střely dokážou potrápit i řekněme trochu sportovnější stroje, neměl jsem možnost v tomto jet ale svezl mě kolega s I30N a musím říct že mě opravdu překvapil co dokáže. Vůbec jsem to od něj nečekal ano byla to moje první zkušenost s těmito ostrými mrňousy nevím jak je na tom třeba Peugeot,Honda či VW ale opravdu jsem byl překvapen jak je to živé, věřím tomu že tenhle Megan taky pojede moc pěkně a dokáže vykouzlit úsměv a vyplavit adrenalin na nějaké krásné zakroucené cestě. Za mě ale ta cena leze dost vysoko je jedno jaký výrobce ano je to pořád praktické auto a malý závodáček v jednom ale ty ceny nooo nevim asi bych to nedal. Je jasný že každý máme jiný názor možnosti atd ale osobně bych volil normální ,,pracovní´´ auto a druhý jako víkendovka nějaký sportovnější model s větším motorem ale je to jen můj názor. Auto je to opravdu hezký a určitě na cestě výborný.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 05. 2019 15:20

Hyundai i30N mě taky dostal na kolena. Tady jsem ho testoval: https://youtu.be/4wDcTvGrxYw...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A