První jízda s Renaultem Megane R.S. Trophy: Když to máte rádi tvrdě

JirkaX  |  05. 05. 2019 10:34

Octavia RS TDI si s tím vytře zadek, a ještě dojede dál na jednu nádrž o stovky km, tudíž je rychlejší..

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  05. 05. 2019 11:10

A zabudol si este spomenut neprekonatnu velkost kufru,ktora je dolezita pre "sportoveho " chaluparskeho kolenovrta

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 05. 2019 11:23

Je to magor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 05. 2019 11:38

samozrejme, TDI dizel v RS to je to pravé orechové, a hlavna vec, že má obróóóvsky kufor. Ten renoltik aspoň na pohľad vypadá športovo a má športového ducha, nie ako tá neohrabaná krabica. Octa, je dobrá pre chalupárov, čo idú raz za mesiac na chalupu, aby mali dobrý pocit, že aspoň raz za mesiac si "zašportuju" a môže si posilovať svoje ego, ináč je to o hovne, čo sa týka športu. Hej a samozrejme keď si kúpim športové auto tak ma nič iné nazaujíma, len spotreba. prebuď sa proím Ťa. Posledné dobré TDI VAG vyrobila v roku 1999, odvtedy je to len šrot.

Odpovědět  |   | 
Gesťa  |  13. 05. 2019 23:54

Víš co znamená zkratka R.S.? Renault Sport

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 05. 2019 13:53

Ten 4Control už pár novinářů vypekl. A teď ještě R.S., Cup, Trophy...a není lepší si koupit rovnou to nejlepší v předokolkách, tedy Civic Type R s různorodě nastavitelným podvozkem .

Nic proti rendlíku,vypadá k světu, hlavně v exteriéru, ale raději důvěřuju japonské kvalitě s 8 letou zárukou než francouzské pověstné (ne)kvalitě. Ale pravda, zas bych dal asi přednost R.S. Cup před Hujdajem I30N.

Odpovědět  |   | 
expat  |  05. 05. 2019 16:42

Kim Čong Un...kdo kupuje Hjundaje....nadosmrti kunda je....děkuji....potlesk v sále...

Odpovědět  |   | 
abc  |  05. 05. 2019 17:07

Tak ty musíš mít podle toho nejméně dva.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 05. 2019 17:51

A teď nám napiš něco k tomu Renaultu, nebo jsi opravdu takový blbeček, jak jsi ukázal.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 05. 2019 09:36

Pokud máš stejný názor jako Kim...…, asi jste duševně na stejný vlně

Odpovědět  |   | 
André  |  06. 05. 2019 00:12

Podle mě je to hezký kus auta. Vypadá dravě a aspoň trochu jinak než běžné verze. Dnes tyto malé střely dokážou potrápit i řekněme trochu sportovnější stroje, neměl jsem možnost v tomto jet ale svezl mě kolega s I30N a musím říct že mě opravdu překvapil co dokáže. Vůbec jsem to od něj nečekal ano byla to moje první zkušenost s těmito ostrými mrňousy nevím jak je na tom třeba Peugeot,Honda či VW ale opravdu jsem byl překvapen jak je to živé, věřím tomu že tenhle Megan taky pojede moc pěkně a dokáže vykouzlit úsměv a vyplavit adrenalin na nějaké krásné zakroucené cestě. Za mě ale ta cena leze dost vysoko je jedno jaký výrobce ano je to pořád praktické auto a malý závodáček v jednom ale ty ceny nooo nevim asi bych to nedal. Je jasný že každý máme jiný názor možnosti atd ale osobně bych volil normální ,,pracovní´´ auto a druhý jako víkendovka nějaký sportovnější model s větším motorem ale je to jen můj názor. Auto je to opravdu hezký a určitě na cestě výborný.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 05. 2019 15:20

Hyundai i30N mě taky dostal na kolena. Tady jsem ho testoval: https://youtu.be/4wDcTvGrxYw...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 47 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 173 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A