mna by len zaujimalo, preco do ponuky zaradili zrovna motor 2.0 TDI a BiTDI ? Predpokladam ze ten kto si kupi pick-up, tak ocakava silny krutiaci moment a nezaujima ho vykon v konskych silach. Predpokladam ze uzavierka bude plne elektronicka, ako redukovana rychlost, to mohli dat rovno automat. Ja osobne jazdim na Ford Ranger Double Cab 2.5 Turbo diesel a to auto je nezmar, prejde naozaj vsade kde potrebujem a komfort o ktorom hovori VW je myslim samozrejmost, aspon pre vodica.
Důvod je prostý: 2,5TDI se už nevyrábí. Dalším vyšším je až V6 TDI a ten by Amarok příliš zdražil. Jinak s poznámkami jogurta lze jen souhlasit, obchodní politika restrikcí motorů/převodovek/pohonů je aktuálně u VW prapodivná a hysterie ve prospěch passatu rozhodně zákazníky nepřivádí k VW ale spíše směrem opačným. Jen těžko lze pochopit, proč TDI125kWresp. BiTDI132kW+DSG+4M není možno objednat pro Tiguan, Sharan, Yeti........
Měl jsem možnost se s tím povozit, rozhodně potvrzuji to, co je v článku. Jenom nechápu počin VW s tím autem vůbec přijít. Je tento segment natolik zajímavý, aby stálo za to vyvíjet a vyrábět Amarok, i když je evidentně nejlepší? Pro Evropu určitě ne, pokud jde o trhy v zámoří, pak možná. Já spíš postrádám Sharan 4x4 s motorem BiTDI, dvoulitr 103kW Bluemotion je (slabou dynamikou, ani zdaleka nedosahující té ze staré verze 2,0TDI) nepoužitelný už v Yeti a Passatu, natož v o poznání těžším Sharanu. Chybí MPV od Audi, chybí protiváha BMW X1, chybí modelová politika diesel 125/132kW+DSG+4Motion (díky nesmyslným restrikcích, zvýhodňujícím pouze passat), výkony naftových dvoulitrů dnes proti konkurenci zaostávají, chybí naftový pěti nebo šestiválec pro příčnou zástavbu ( a trpí tím zejména Multivan, u něhož navíc chybí v momentální nabídce xenony, proč proboha???) a dala by se najít řada dalších mezer. Tyhle věci mi v nabídce chybí, Amarok mi naopak přebývá.
nemiesaj hrusky s jablkami, Amarok nema s takymi pablbymi vytvormi ako X1, nic spolocne. Prave na rozdiel od tych aut, ktore sa od normalneho osobaka lisia iba vysokou kasnou a na kus poriadnej masiny sa iba hraju /a z toho plynucimi vsetkymi nevyhodami/ ma Amarok moznost ponuknut odolnost, nakolko je to odolne stavane odspodu az hore /o.i., kasna stoji na rame/. A pritom aj moznost pohodlnejsej jazdy /kto skusil 600km s hiluxom asi vie, nic proti nemu samozrejme, je to kus vybornej masiny/. Mne sa to vcelku paci, hlavne s tou budou vzadu na korbe. Rad by som si ho vyskusal, na toto auto som rozhodne zvedavy. Mozno sa konecne dockame aut pre chlapov aj v podani VWS motorom suhlas, nejaky poriadnejsi kus techniky ako trebars dvaapolliter by neskodil, rozhodne by tym auto ziskalo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.