První jízda: německý pracant Amarok překvapil

4 komentáře

bammer
27. března • 17:53

mna by len zaujimalo, preco do ponuky zaradili zrovna motor 2.0 TDI a BiTDI ? Predpokladam ze ten kto si kupi pick-up, tak ocakava silny krutiaci moment a nezaujima ho vykon v konskych silach. Predpokladam ze uzavierka bude plne elektronicka, ako redukovana rychlost, to mohli dat rovno automat. Ja osobne jazdim na Ford Ranger Double Cab 2.5 Turbo diesel a to auto je nezmar, prejde naozaj vsade kde potrebujem a komfort o ktorom hovori VW je myslim samozrejmost, aspon pre vodica.

x12345678
29. března • 9:36

Důvod je prostý: 2,5TDI se už nevyrábí. Dalším vyšším je až V6 TDI a ten by Amarok příliš zdražil. Jinak s poznámkami jogurta lze jen souhlasit, obchodní politika restrikcí motorů/převodovek/pohonů je aktuálně u VW prapodivná a hysterie ve prospěch passatu rozhodně zákazníky nepřivádí k VW ale spíše směrem opačným. Jen těžko lze pochopit, proč TDI125kWresp. BiTDI132kW+DSG+4M není možno objednat pro Tiguan, Sharan, Yeti........

jogurt
27. března • 11:31

Měl jsem možnost se s tím povozit, rozhodně potvrzuji to, co je v článku. Jenom nechápu počin VW s tím autem vůbec přijít. Je tento segment natolik zajímavý, aby stálo za to vyvíjet a vyrábět Amarok, i když je evidentně nejlepší? Pro Evropu určitě ne, pokud jde o trhy v zámoří, pak možná. Já spíš postrádám Sharan 4x4 s motorem BiTDI, dvoulitr 103kW Bluemotion je (slabou dynamikou, ani zdaleka nedosahující té ze staré verze 2,0TDI) nepoužitelný už v Yeti a Passatu, natož v o poznání těžším Sharanu. Chybí MPV od Audi, chybí protiváha BMW X1, chybí modelová politika diesel 125/132kW+DSG+4Motion (díky nesmyslným restrikcích, zvýhodňujícím pouze passat), výkony naftových dvoulitrů dnes proti konkurenci zaostávají, chybí naftový pěti nebo šestiválec pro příčnou zástavbu ( a trpí tím zejména Multivan, u něhož navíc chybí v momentální nabídce xenony, proč proboha???) a dala by se najít řada dalších mezer. Tyhle věci mi v nabídce chybí, Amarok mi naopak přebývá.

Antiautomat
27. března • 17:23

nemiesaj hrusky s jablkami, Amarok nema s takymi pablbymi vytvormi ako X1, nic spolocne. Prave na rozdiel od tych aut, ktore sa od normalneho osobaka lisia iba vysokou kasnou a na kus poriadnej masiny sa iba hraju /a z toho plynucimi vsetkymi nevyhodami/ ma Amarok moznost ponuknut odolnost, nakolko je to odolne stavane odspodu az hore /o.i., kasna stoji na rame/. A pritom aj moznost pohodlnejsej jazdy /kto skusil 600km s hiluxom asi vie, nic proti nemu samozrejme, je to kus vybornej masiny/. Mne sa to vcelku paci, hlavne s tou budou vzadu na korbe. Rad by som si ho vyskusal, na toto auto som rozhodne zvedavy. Mozno sa konecne dockame aut pre chlapov aj v podani VWS motorom suhlas, nejaky poriadnejsi kus techniky ako trebars dvaapolliter by neskodil, rozhodne by tym auto ziskalo.

Doporučujeme

Články odjinud