První jízda: Je Volkswagen Arteon skutečně nejlepším modelem značky?

34 komentářů

JirkaK
25. června • 16:14

Možná by bylo dobré si nejdřív položit otázku - v čem je nový VW nejlepší? V designu možná i ano - žádná bůhvijaká krása to sice není, ale v době kdy se ostatní automobilky předhání v tom kdo udělá hnusnější auto je prostě tohle jedno z nejméně hnusných a tedy asi nekrásnějších.
Pokud jde o spolehlivost a technickou vyspělost - počkejme pět let. Zatím se zájemcům o konzernové vozy koupě nového modelu s nevyzkoušenou technikou většinou moc nevyplatila.

Lukáš
25. června • 16:02

Okopírovaný Renault Talisman.Nic jiného v tom nevidím.Ty levné klky dveří těch má asi Volkswagen vyrobených 30hal ne, že už je dává 15 let všude.Trapné.Zrcátka totální ohavnost.Interiér poskládáno s toho co byloProstě křáp

Alík
25. června • 14:05

Já vám nevím, ale pořád mám pocit, že brali inšpiraci u Renaulta Symbol.
Prosím žádné emoce, pouze můj názor. Díky.L.M.

KptBobr
25. června • 12:29

Tak koukám, že je to tady (jako obvykle) opět banda hloupých závistivců, idiotů a pravděpodobně školáků, kteří by se měli více učit, aby těm "kravaťákům" tolik nezáviděli, a nemuseli potom jezdit bazarovou Dacií...:-D OMG

skodafil
24. června • 9:16

Asi jsem staromilec, ale tohle se mi nelíbí: "Díky spolupráci s navigací (nemusí být zapnutá, stačí, že ve voze je), omezí samočinně rychlost před zatáčkou nebo před křižovatkou, a samozřejmě také, když kamera spatří dopravní značku s číslem uprostřed červeně orámovaného kruhu. Více na: https://www.autorevue.cz/prvni-jizda-je-volkswagen... ... "A trouba se na to spolehne, v zatáčce bude namrzlo... "mámo za to že jsme v příkopě nemůžu já ale auto nezpomalilo..." a když budu kvaltovat do nemocnice, tak mne to na 30 zpomalí...ani bohovi.

Bushi
25. června • 0:11

Pro dnešní ''řidiče'' těchto aut velmi potřebné systémy. A jinak velmi trapné výmluvy.

Zelí
24. června • 6:37

Je to jenom faceliftovaný superb.

Ijon
23. června • 19:40

V bílé barvě tedy nic moc, spíš nic než moc. Na první pohled z auta doslova trčí kliky dveří. Opravdu to nešlo udělat elegantněji? Možná ano, ale stálo by to pár eurocentů navíc.
Za ty fakt velké peníze... Snad v jiné barvě...

Lubosch
23. června • 15:38

Zase to ma ty trapne nepruchodne promackliny na zadnim narazniku ktere napodobuji vyfuky.

wcwecx
23. června • 17:01

Ulitba vsem milovnikum sterbinek. VW jim nadelil rovnou dve! B-]

Zdeněk Smejkal
23. června • 12:25

Ani se tak nepodobá kupé, jako mě spíš připomíná bočním profilem starou "šestsettrojku", předek bohužel zase vypadá jako radiátor topení, těch mřížek je tam už moc...a tím levným tabletem místo kvalitních analogových přístrojů to fakt zabili.

Joe Doe
23. června • 10:45

Natacanie svetiel do zakruty este pred bliziacou sa zakrutou... pomocou GPS.Napad jiste dobry. Akurat ze aj najlepsia GPS moze byt, pravidelne, o desiatky metrov vedla - aj v idealnych geografickych podmienkach, nie to este v miestach, kde by sa ta funkcia hodila najviac - vertikalne clenity teren, kde su odchylky GPS vzhladom na nahle a opakovane straty priameho 'vyhladu' na jednotlive druzice velke.O presnosti map suvisiacu s indexovanim ani nehovorim.Takze by ma zaujimalo, ci bude mat system fail-safe mechanizmus, ktory by zabranil oslneniu protiiduceho auta, pretoze Arto usudi, ze sa blizi zatacka, pripadne nasvieteniu lesa v case, ked este stale potrebujem ist rovno.Viem, bavime sa o sekundach, ale ona casto rozhoduje prave ta sekunda. Hlavne v zakrutach.

TankMurdock
24. června • 17:31

Ve městě by se ti nejvíce hodilo přisvětlování do zatáček? Už jsi byl někdy ve městě? Jsou tam totiž pouliční lampy takže světla je tam dost. ;-)

stealth01
23. června • 20:58

Hm zajímavá myšlenka. Akorát, že dneska fungují na podobném principu všechny prémiovky.

John Doe
23. června • 21:11

So slovom 'funguju' by som v pripade tejto technologie operoval opatrne...

bbobb
26. června • 11:47

Urcite bych se nebal napsat funguji velmi dobre, predpokladam ze to je stejná technologie jako pouzivaji v Audi a tam funguje to skvele. Pokud nastane nejaky kolaps navigace nebo nevi kde je tak svetla sviti proste normalne, rozhodne neni treba v tom hledat nejaky zasadni problem. Jedna z mala povedenych veci kterou bych si na rozdil od jinych asistentu urcite poridil znovu..

Gašpo
23. června • 10:09

Arteon má byť auto pre managerskú klientelu, tj. kravaťáci ktorí majú potrebu predvádzať svoje postavenie. Možno sa mýlim, ale tieto ksichty zásadne kupujú Audiny alebo Mercedesy, či Lexusy. A o auto im moc nejde, primárne ide o značku. Síce možno východoeurópsky kravaťáci, pre ktorích je Superb, či bežný Passat až moc veľký póvl na to zaberú. No, je to ich vec. Podľa mňa je to možno relatívne vzhľadné auto, ale pre rozumné využitie nadmieru nepraktické a predražené. A pre tzv. "reprezentatívne" účely je málo papaláške, aby ohrozilo zabehnutú konkurenciu. Fanda ostrejšej jazdy sa tomu vyhne oblúkom.
Svoju cieľovú skupinu si možno nájde, ale veľká asi nebude. B-]

Josef
23. června • 19:27

Pokud má auto člověk jako prostředek pro práci a stráví v něm ročně cca 40 - 60 tisíc km, tak ocení pořádné pohodlné auto, které pomůže k tomu, že na obchodní jednání přijede neutrmácen. Značky, které uvedl Gaspo jsou většinou prostředky pro práci. Na předvádění jsou spíše auta jako RR, Maybach, a pod., ale i ta se v řadě případů používají pracovně. Mně by se tedy RR i se šoférem občas šiknul, mám toho za volantem někdy opravdu dost. Zatím si ale musím vystačit se služební Octavií bez řidiče... Vzpomínám na služební Passat, který byl lepší...
Když se vrátím k "předvádění" postavení, jak uvedl Gašpo, tak k tomu určitě slouží Ferrari, Lamborgini či Königsegg. To si "kravaťáci" moc dobře uvědomují. Výjimka se ale samozřejmě najde, a proto občas mladý "nadějný" supermanager, který dostane první služební Audinu, si myslí, že "zaboduje". Ale velmi rychle přistane na zem a procitne.

Josef
23. června • 19:28

Ještě doplním, že Arteon je slušná a povedená alternativa k Passatu.

stealth01
23. června • 16:46

Já myslím, že to je tvoje nálepka. Pokud vidíš nějakého člověka v A6 apod v kravatě, tak si o něm začneš myslet, ze se předvádí. Mnoho lidi to tak ale nevnímá.

bzzz
23. června • 11:57

Doba se meni a meni se i skladba managementu. V nabidce mi chybi hybridni motorizace, kterou by mohli sbirat plusove body u moderne smyslejicich manazeru, kteri maji konkretni znacku (pokud nejde o lvl typu RR) vicemene na haku.

aliencz
23. června • 12:42

Drtívá většina firem, včetně živnostníků střední a vyšší cenové kategorie už dávno používá, nebo přechází na pronájmy vozů formou operativního leasingu.A tam hraje hlavní roli zůstatková cena vozu po vrácení. A tu mají hybridy úplně nejhorší ze všech technologických variant, horší už jsou jen čisté elektromobyly.Abys tomu rozuměl, auto s hybridním pohonem je na pronájem o polovinu až o 100% dražší, než úplně stejný model v klasice.A náklady jsou pro každou firmu základní parametr při výběru vozového parku.

bzzz
23. června • 12:59

Ja ale neresim cesky bezvyznamny a pokrouceny pidi-trh ;-)

qwertz
23. června • 11:56

Nevím kolik znáte manažerů zahraničních firem, ale vyjma CEO jezdí zcela běžně v Passatech nebo A4, někde dokonce v Superbech.

petrklm
23. června • 9:34

Tak jen doufám, že ta "zajímavá funkce" tempomatu půjde vypnout. Bylo by zajímavý zjistit, co to udělá, když navigace "zabloudí" a řve na dálnici "ihned se otočte...". Pravda, možná to dělá jen ta moje v telefonu, ale nevím...

M.
23. června • 9:10

Tyy joo, sedmimistne auto! :-D

Efick
23. června • 11:42

noo, 5 míst na zadní lavici, tomu říkám praktickej vůz :D

Stan
23. června • 8:50

Z celé nabídky VW je tohle asi nejpěknější auto v tuto chvíli. Ale nikdy to nebude náhrada za Phaeton, který bylo možné volit i s dvanáctiválcem. VW nemá koule...

QCDedvf
23. června • 17:06

Presne tak. A proto, ze to neni zcela nudna tuctovka, v jejichz produkci jsou prolhanci z Vlkohradu mistry, bude za to treba nalezite solit. Ono totiz kazdy musi pochopit, ze mit ne uplne hnusne auto, je luxus. :-D:-))

jogurt
23. června • 23:07

Bych s tou prolhaností dost váhal, oni jsou jediní, kdo se (blbě) přiznal. Ostatní mlží dá, přestože se ukazuje, že švindlují všichni, protože je tam slabomyslní úředníci dotlačili.

CDQ978asxch
26. června • 10:46

Kdyz na tom trvas, tak tedy blbi prolhaci.

ACE
23. června • 8:50

Ten výklad názvu je vskutku trefnej, jestli je tohle umění, tak by opravdu mělo spočinout na věčnosti.

bzzz
23. června • 8:45

Vlajkova lod v TDI, ktera nebude smet brzy do spousty mest a jako nejspise vsechny naftaky bude brzy jako ojetina neprodejna. Pritom za vsim je jen urednik/politik ;-(

bzzz
23. června • 11:55

Neminuskujte ;-)
Podle nedavneho vyroku naseho soudu maji poskozeni majitele narok i na nahradu skody vznikle rozdilem zbytkove/prodejni ceny vozu pred a po nezavinenem poskozeni jinym ridicem. Ted jednim smahem hodime na black-list naftaky a poradte si sami...

Doporučujeme

Články odjinud