První jízda: Je Volkswagen Arteon skutečně nejlepším modelem značky?

bzzz  |  23. 06. 2017 08:45

Vlajkova lod v TDI, ktera nebude smet brzy do spousty mest a jako nejspise vsechny naftaky bude brzy jako ojetina neprodejna. Pritom za vsim je jen urednik/politik ;-(

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 06. 2017 11:55

Neminuskujte
Podle nedavneho vyroku naseho soudu maji poskozeni majitele narok i na nahradu skody vznikle rozdilem zbytkove/prodejni ceny vozu pred a po nezavinenem poskozeni jinym ridicem. Ted jednim smahem hodime na black-list naftaky a poradte si sami...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 06. 2017 08:50

Ten výklad názvu je vskutku trefnej, jestli je tohle umění, tak by opravdu mělo spočinout na věčnosti.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  23. 06. 2017 08:50

Z celé nabídky VW je tohle asi nejpěknější auto v tuto chvíli. Ale nikdy to nebude náhrada za Phaeton, který bylo možné volit i s dvanáctiválcem. VW nemá koule...

Odpovědět  |   | 
QCDedvf  |  23. 06. 2017 17:06

Presne tak. A proto, ze to neni zcela nudna tuctovka, v jejichz produkci jsou prolhanci z Vlkohradu mistry, bude za to treba nalezite solit. Ono totiz kazdy musi pochopit, ze mit ne uplne hnusne auto, je luxus.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 06. 2017 23:07

Bych s tou prolhaností dost váhal, oni jsou jediní, kdo se (blbě) přiznal. Ostatní mlží dá, přestože se ukazuje, že švindlují všichni, protože je tam slabomyslní úředníci dotlačili.

Odpovědět  |   | 
CDQ978asxch  |  26. 06. 2017 10:46

Kdyz na tom trvas, tak tedy blbi prolhaci.

Odpovědět  |   | 
M.  |  23. 06. 2017 09:10

Tyy joo, sedmimistne auto!

Odpovědět  |   | 
Efick  |  23. 06. 2017 11:42

noo, 5 míst na zadní lavici, tomu říkám praktickej vůz :D

Odpovědět  |   | 
petrklm  |  23. 06. 2017 09:34

Tak jen doufám, že ta "zajímavá funkce" tempomatu půjde vypnout. Bylo by zajímavý zjistit, co to udělá, když navigace "zabloudí" a řve na dálnici "ihned se otočte...". Pravda, možná to dělá jen ta moje v telefonu, ale nevím...

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  23. 06. 2017 10:09

Arteon má byť auto pre managerskú klientelu, tj. kravaťáci ktorí majú potrebu predvádzať svoje postavenie. Možno sa mýlim, ale tieto ksichty zásadne kupujú Audiny alebo Mercedesy, či Lexusy. A o auto im moc nejde, primárne ide o značku. Síce možno východoeurópsky kravaťáci, pre ktorích je Superb, či bežný Passat až moc veľký póvl na to zaberú. No, je to ich vec. Podľa mňa je to možno relatívne vzhľadné auto, ale pre rozumné využitie nadmieru nepraktické a predražené. A pre tzv. "reprezentatívne" účely je málo papaláške, aby ohrozilo zabehnutú konkurenciu. Fanda ostrejšej jazdy sa tomu vyhne oblúkom.
Svoju cieľovú skupinu si možno nájde, ale veľká asi nebude.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  23. 06. 2017 11:56

Nevím kolik znáte manažerů zahraničních firem, ale vyjma CEO jezdí zcela běžně v Passatech nebo A4, někde dokonce v Superbech.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 06. 2017 11:57

Doba se meni a meni se i skladba managementu. V nabidce mi chybi hybridni motorizace, kterou by mohli sbirat plusove body u moderne smyslejicich manazeru, kteri maji konkretni znacku (pokud nejde o lvl typu RR) vicemene na haku.

Odpovědět  |   | 
aliencz  |  23. 06. 2017 12:42

Drtívá většina firem, včetně živnostníků střední a vyšší cenové kategorie už dávno používá, nebo přechází na pronájmy vozů formou operativního leasingu.

A tam hraje hlavní roli zůstatková cena vozu po vrácení. A tu mají hybridy úplně nejhorší ze všech technologických variant, horší už jsou jen čisté elektromobyly.

Abys tomu rozuměl, auto s hybridním pohonem je na pronájem o polovinu až o 100% dražší, než úplně stejný model v klasice.

A náklady jsou pro každou firmu základní parametr při výběru vozového parku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 06. 2017 12:59

Ja ale neresim cesky bezvyznamny a pokrouceny pidi-trh

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 06. 2017 16:46

Já myslím, že to je tvoje nálepka. Pokud vidíš nějakého člověka v A6 apod v kravatě, tak si o něm začneš myslet, ze se předvádí. Mnoho lidi to tak ale nevnímá.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 06. 2017 19:27

Pokud má auto člověk jako prostředek pro práci a stráví v něm ročně cca 40 - 60 tisíc km, tak ocení pořádné pohodlné auto, které pomůže k tomu, že na obchodní jednání přijede neutrmácen. Značky, které uvedl Gaspo jsou většinou prostředky pro práci. Na předvádění jsou spíše auta jako RR, Maybach, a pod., ale i ta se v řadě případů používají pracovně. Mně by se tedy RR i se šoférem občas šiknul, mám toho za volantem někdy opravdu dost. Zatím si ale musím vystačit se služební Octavií bez řidiče... Vzpomínám na služební Passat, který byl lepší...
Když se vrátím k "předvádění" postavení, jak uvedl Gašpo, tak k tomu určitě slouží Ferrari, Lamborgini či Königsegg. To si "kravaťáci" moc dobře uvědomují. Výjimka se ale samozřejmě najde, a proto občas mladý "nadějný" supermanager, který dostane první služební Audinu, si myslí, že "zaboduje". Ale velmi rychle přistane na zem a procitne.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 06. 2017 19:28

Ještě doplním, že Arteon je slušná a povedená alternativa k Passatu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 06. 2017 10:45

Natacanie svetiel do zakruty este pred bliziacou sa zakrutou... pomocou GPS.

Napad jiste dobry.

Akurat ze aj najlepsia GPS moze byt, pravidelne, o desiatky metrov vedla - aj v idealnych geografickych podmienkach, nie to este v miestach, kde by sa ta funkcia hodila najviac - vertikalne clenity teren, kde su odchylky GPS vzhladom na nahle a opakovane straty priameho 'vyhladu' na jednotlive druzice velke.

O presnosti map suvisiacu s indexovanim ani nehovorim.

Takze by ma zaujimalo, ci bude mat system fail-safe mechanizmus, ktory by zabranil oslneniu protiiduceho auta, pretoze Arto usudi, ze sa blizi zatacka, pripadne nasvieteniu lesa v case, ked este stale potrebujem ist rovno.

Viem, bavime sa o sekundach, ale ona casto rozhoduje prave ta sekunda. Hlavne v zakrutach.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 06. 2017 20:58

Hm zajímavá myšlenka. Akorát, že dneska fungují na podobném principu všechny prémiovky.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  23. 06. 2017 21:11

So slovom 'funguju' by som v pripade tejto technologie operoval opatrne...

Odpovědět  |   | 
bbobb  |  26. 06. 2017 11:47

Urcite bych se nebal napsat funguji velmi dobre, predpokladam ze to je stejná technologie jako pouzivaji v Audi a tam funguje to skvele. Pokud nastane nejaky kolaps navigace nebo nevi kde je tak svetla sviti proste normalne, rozhodne neni treba v tom hledat nejaky zasadni problem. Jedna z mala povedenych veci kterou bych si na rozdil od jinych asistentu urcite poridil znovu..

Odpovědět  |   | 
TankMurdock  |  24. 06. 2017 17:31

Ve městě by se ti nejvíce hodilo přisvětlování do zatáček? Už jsi byl někdy ve městě? Jsou tam totiž pouliční lampy takže světla je tam dost.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk Smejkal  |  23. 06. 2017 12:25

Ani se tak nepodobá kupé, jako mě spíš připomíná bočním profilem starou "šestsettrojku", předek bohužel zase vypadá jako radiátor topení, těch mřížek je tam už moc...a tím levným tabletem místo kvalitních analogových přístrojů to fakt zabili.

Odpovědět  |   | 
Lubosch  |  23. 06. 2017 15:38

Zase to ma ty trapne nepruchodne promackliny na zadnim narazniku ktere napodobuji vyfuky.

Odpovědět  |   | 
wcwecx  |  23. 06. 2017 17:01

Ulitba vsem milovnikum sterbinek. VW jim nadelil rovnou dve!

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  23. 06. 2017 19:40

V bílé barvě tedy nic moc, spíš nic než moc. Na první pohled z auta doslova trčí kliky dveří. Opravdu to nešlo udělat elegantněji? Možná ano, ale stálo by to pár eurocentů navíc.
Za ty fakt velké peníze... Snad v jiné barvě...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 06. 2017 06:37

Je to jenom faceliftovaný superb.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  24. 06. 2017 09:16

Asi jsem staromilec, ale tohle se mi nelíbí: "Díky spolupráci s navigací (nemusí být zapnutá, stačí, že ve voze je), omezí samočinně rychlost před zatáčkou nebo před křižovatkou, a samozřejmě také, když kamera spatří dopravní značku s číslem uprostřed červeně orámovaného kruhu. Více na: https://www.autorevue.cz/prvni-jizda-je-volkswagen... ... "

A trouba se na to spolehne, v zatáčce bude namrzlo... "mámo za to že jsme v příkopě nemůžu já ale auto nezpomalilo..." a když budu kvaltovat do nemocnice, tak mne to na 30 zpomalí...ani bohovi.

Odpovědět  |   | 
Bushi  |  25. 06. 2017 00:11

Pro dnešní ''řidiče'' těchto aut velmi potřebné systémy. A jinak velmi trapné výmluvy.

Odpovědět  |   | 
KptBobr  |  25. 06. 2017 12:29

Tak koukám, že je to tady (jako obvykle) opět banda hloupých závistivců, idiotů a pravděpodobně školáků, kteří by se měli více učit, aby těm "kravaťákům" tolik nezáviděli, a nemuseli potom jezdit bazarovou Dacií... OMG

Odpovědět  |   | 
Alík  |  25. 06. 2017 14:05

Já vám nevím, ale pořád mám pocit, že brali inšpiraci u Renaulta Symbol.
Prosím žádné emoce, pouze můj názor. Díky.

L.M.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  25. 06. 2017 16:02

Okopírovaný Renault Talisman.Nic jiného v tom nevidím.Ty levné klky dveří těch má asi Volkswagen vyrobených 30hal ne, že už je dává 15 let všude.Trapné.Zrcátka totální ohavnost.Interiér poskládáno s toho co byloProstě křáp

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  25. 06. 2017 16:14

Možná by bylo dobré si nejdřív položit otázku - v čem je nový VW nejlepší? V designu možná i ano - žádná bůhvijaká krása to sice není, ale v době kdy se ostatní automobilky předhání v tom kdo udělá hnusnější auto je prostě tohle jedno z nejméně hnusných a tedy asi nekrásnějších.
Pokud jde o spolehlivost a technickou vyspělost - počkejme pět let. Zatím se zájemcům o konzernové vozy koupě nového modelu s nevyzkoušenou technikou většinou moc nevyplatila.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A