První jízda Citroënem C3 nové generace: Na výmolech je excelentní

17 komentářů

Mirek
26. listopadu • 21:25

Uvědomuje si pan redaktor, že poskytováním videí, z kamer z auta na sociální sítě, se může vystavit dotyčný postihu za zveřejňování citlivých údajů, pokud nebudou důsledně anonimizována?
Také by mne zajímalo, jak to řeší v zahraničí, když například v Rakousku, za kameru za předním sklem, může řidič dostat pěkný flastr.

copy
27. listopadu • 14:36

to nie je také horúce, ako sa zdá.
Pozrite si napr. http://slowtv.playtvak.cz... , vyše roka je tam online prenos z električky (tramvaje), ktorá krúži Prahou, a to v reálnom čase.
Koľko by už museli naplatiť pokút?

Mirek
27. listopadu • 20:36

Ale tady se nehraje na coby, kdyby. Tady to zkrátka povolené není. Pokud na to dostali povolení, kamera je registrovaná, tak to bude o něčem jiném.
http://www.auto-kamera.cz/pravni-dalsi-souvislosti/...
Tady se může člověku stát, že bude trestán i za to, když bude mít kameru na svém domě a ta bude zabírat veřejné prostory, ulice, cesty..., kde bude natáčet kolemjdoucí lidi bez jejích souhlasu. Řešil to tady i soud a dotyčný měl nakonec štěstí, ale to rozhodně nebude případ těch, kteří natáčí videa z aut.
http://www.ceska-justice.cz/2015/02/nejvyssi-spravni-... ...

king014
27. listopadu • 15:28

Agrofert na to určitě má povolení od úřadu na ochranu osobních údajů

Hartge
26. listopadu • 2:43

teď jsem si přečetl jméno autora článku :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D největší hovado z Aktuálně, tak to jste si v redakci pomohli, bože to opravdu těm autům nerozumíte, když zaměstnáte takového kripla, jeho články na Aktuálně to byl zážitek 3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[

Hartge
26. listopadu • 2:32

dnes může psát článek kde jaký idiot: "Obáváme se ale, že daní za to, bude neschopnost vozu rychleji projíždět ostřejší zatáčky. Potvrdili jsme si to zatím jen při jednom odbočení z hlavní silnice, kde bychom například s německými konkurenty mohli jet o poznání svižněji."

JirkaX
26. listopadu • 13:00

Jenže jde o to, že většina majitelů německého konkurenta, včetně mne, by raději odbočila pomaleji, než mít na té vedlejší silnici domlácený zadek.

DDT
26. listopadu • 2:30

to auto je divný...

Marex
26. listopadu • 0:37

Za minimum bych dnes považoval motor o výkonu 55kW. Motor o obsahu 1.2 / 55kW mělo i Clio II už někdy v roce 2001 a v roce 2016 do určitě těžšího vozu budou cpát jako základ 1.2 / 50kW.

Luda
27. listopadu • 7:15

To tvoje clio melo zaklad 43 kw, takze kdyz zminujes u citronu zaklad, tak ho srovnavej se zakladem...:-P

Marekx
27. listopadu • 15:39

Když už řekneš A, musíte říci i to B. Jenomže ono i to 43kW Clio II mělo díky své nízké hmotnosti zrychlení paradoxně něco málo přes 13s a ne úsměvných 15.9s, jako má 50kW motor v nové C3 ;-) Hned druhá motorizace u Clio II byla právě 55kW se zrychlením 12.8s a když srovnám druhou motorizaci u nové C3 a tím je 60kW, tak má úsměvné zrychlení 14.6s :-D, což měla ve své době také Fabia I 50kW, přesněji 14.4s a ta byla vůči onomu Cliu citelně línější a rozdíl zde byl pro někoho pouhých 1.6s. Ono holt, když je vůz těžký, musím mít i adekvátní pohonnou jednotku a ne celkem hezký vůz zabít takovým i na dnešní dobu úsměvným motorem.

veto
6. prosince • 13:26

chcel by som zit v tak jednoduchom zivote ako mas ty....
na starom cliu v kratkymi prevodmi si mal komfort ovela nizsi. Som si isty, ze keby si si mal vybrat na cestu hocikam clio2 50kw alebo tuto c3 50kw, tak ides jednoznacne do tejto c3

Marekx
27. listopadu • 16:02

Ještě doplním, že pokud má C3 i ty gumové bubliny na dveřích (systém Airbump), tak ty časy zrychlení jsou ještě o malinko horší. Nicméně oceňuji solidnost výrobce, že ani toto nezamlčel. Takže C3 s motorem 1.2 / 50kW se sytémem Airbump má zrychlení na dnešní dobu už jen těžko uvěřitelných 16.3s.

neodborník
25. listopadu • 17:42

To by mne zajímalo, podle čeho testující autor poznal "vysokou nakládací hranu", jak se třídí, kdy je nízká, kdy vysoká ? To někdo nosí náklad do kufru v předklonu, když má hranu nízko ? Vždyť i člověk malé výšky, i 160 cm, při volně natažených rukách u těla má třeba tašku s nákupem někde na úrovni té hrany, takže žádnou hranu nikdo překonávat nemusí. I ten pytel cementu radeji držím výš a ohnu se až někde v tom kufru. Aby byla opravdu vysoká, musel bych jí mít někde u ramen, či pod bradou. To taková nákladová hrana nákupního košíku dle této logiky je úplná tragédie a nikdo s tím nic nedělá, či spíš to nikomu nevadí !? Prostě vymyšlený problém o ničem. Ony vůbec ty testy jsou všude jak z nějakého polotovaru. Položky všude stejné, jen se doplní nějaké číselné parametry a stále opakované fráze. Není na to nějaký sofistikovaný program "motoristický novinář - test auta " ?

veto
6. prosince • 13:24

ono je naozaj lepsie nakladat do kufra ceznizsiu nakladaciu hranu, napriklad uz len preto, lebo je vacsi otvor, ale staci len jednoducho napriklad tazku krabicu nasunut do kufra. Ale pre mna to rozhodne nie je klucova vec, naopak, radsej mam vyssiu tuhost karoserie, ci bezpecie pri naraze zozadu.

copy
27. listopadu • 14:32

zrejme taký univerzálny program "motoristický novinář - test auta " existuje. A keď zadá novinár do testu francúzske auto - tak automaticky vylezie veta "radenie je gumové".

JirkaX
26. listopadu • 19:05

Po dvaceti letech s Octávkama mám první SUV (Tiguan 2) a je to paráda vyndavat těžší přepravku s nákupem z kufru.

Doporučujeme

Články odjinud