První informace o novince DS7: Odpružení bude zcela nového typu

Neurotic  |  24. 01. 2017 16:23

Nejlepší na snížení nákladů je místo fungujícího odpružení vyvinout zcela nové to vám potvrdí každý ekonom starající se o cizí rozpočet

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 01. 2017 17:25

....je mozne ze pruzina ostane, ale tlmic a vobec cele tie veci okolo mozu ist uz hoci aj na elektrinu. Cievka, magneticke jadro....Preco nie?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 01. 2017 17:41

Rozhodně. Naučte se ale filtrovat marketingové žvásty od reality. Nic vyvíjet nemusí, stačí přejmenovat hydro5 na nové jméno nebo použít hotový vzduchový systém od continentalu.

Odpovědět  |   | 
ARR  |  24. 01. 2017 18:38

Nejlepší varianta je všeho z Francie se vyhnout velkým obloukem.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 01. 2017 19:36

no , odborník na slovo vzatý.

Odpovědět  |   | 
Jghqa763  |  25. 01. 2017 10:43

I ty kujone! Doufam, ze prestanes pouzivat slova jako "plaz" (morske pobrezi vhodne k zodpovednemu povalovani se na slunci), "bluza", "file", "bujon", "parazol" atd.

Odpovědět  |   | 
viper  |  24. 01. 2017 19:13

slibem nezarmoutíš

Odpovědět  |   | 
Max  |  24. 01. 2017 20:04

To by bylo tak slozity opsat neco odsud? http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/uk-excl...
Takhle ty reci o odpruzeni vypadaji jako marketingovy zvast, ale oni fakt mozna neco vymysleli...(to rikam jako clovek ktery jezdi nemeckou produkci a francouze by si zatim nekoupil)

Odpovědět  |   | 
khd we987 hghu  |  25. 01. 2017 10:55

Alternativnich reseni podvozku vcetne tlumeni existuje cela rada. Ackoliv vetsina z nich dalece prekonava to stavajici reseni, nedostane se dale nez na stranky odbornych casopisu.

Prvni problem totiz je, ze vyrobci techto systemu vubec nemaji chut zcela prekopat zabehnuty produktovy vyvoj, vyrobu, kontrolu kvality, distribuci i obchod. Druhy problem je, ze automobilky absolutne nehodlaji platit ani cent (a to skutecne doslova!!!) navic za jakekoliv, treba i sebelepsi a pokrokove reseni.

Takze klidne muze byt, ze DS nemusi nic vyvijet. Proste zaplati oo 1 EUR navic a poridi do aut neco lepsiho.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  24. 01. 2017 20:49

Nemôžem si pomôcť, ale neviem si predstaviť, aká konštelácia hviezd by musela nastať, aby som si kúpil nejaký nový alebo ojazdený Citroen.
Na tých autách sa mi nepáči absolútne nič - ani palubka, ani interiér, ani karoséria, v podstate nič.
Ale samozrejme je to len a len môj osobný názor. Proti gustu žiadny dišputát.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 01. 2017 22:16

zedavosť mi nedá, chcel by som sa spytať, čo máš, kde je pekná palubovka, krásna karoséria, a úžasný interier?.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  25. 01. 2017 10:05

Mercedes-Benz?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 01. 2017 11:48

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro