První informace o novince DS7: Odpružení bude zcela nového typu

První SUV v historii mladé prémiové značky koncernu PSA odstartuje modelovou ofenzivu. Šéf značky na twitteru odhalil část interiéru novinky. Testuje prý "odpružení pro 21. století".

První tři modely značky DS byly vlastně luxusnějšími citroëny. Od roku 2015 je ale značka DS zcela samostatná.

V současném portfoliu značky rozhodně přitom není ta nejlepší technika, kterou skupina PSA disponuje. Vždyť nejmenší DS 3 stojí na základech Citroënu C3 předchozí generace, se kterým sdílí i interiér. Hatchback DS 4 i vlajková loď DS 5 využívají platformy stárnoucího Citroënu C4 či předchozího Peugeotu 308, zatímco nová generace třistaosmičky, ale například i čtyřletý Citroën C4 Picasso využívá modulární platformu EMP2.

Tento podivný stav, ve kterém se ambiciózní odnož koncernu nachází, se má začít měnit na březnovém autosalonu v Ženevě. Právě tam dojde k představení SUV s názvem DS 7, které bude konkurovat vozům jako BMW X3 či Mercedes-Benz GLC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kromě zmíněné modulární platformy dostane i plug-in hybridní pohon. Z kombinace dvou elektromotorů a zážehového motoru vznikne pohon všech kol a celkový výkon kolem 300 koňských sil.

Klepněte pro větší obrázek

Zatímco exteriér se podařilo vyfotit špionům z facebookové stránky DS7 Spirit, část interiéru odhalil sám šéf značky, Yvess Bonnefont prostřednictvím svého twitterového účtu. Díky němu také již víme, že DS7 dostane nový typ odpružení. To má nahradit systém Hydractive, který s Citroënem C5 druhé generace skončí.

DS 7 by se na trh mělo dostat ještě letos, nejpozději však začátkem příštího roku. Do konce dekády svého nástupce dostane hatchback DS 3 a také DS4, ze kterého se stane plnohodnotné SUV. Svoji zvýšenou variantu Crossback dostane také DS 3. Dočkat se ale máme také vlajkové lodi v podobě DS 9 či sportovního elektromobilu.

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Hydropneumatické odpružení v Citroënech lidé milovali. Přesto končí

Zatímco zadní část vozu si inspiraci vezme z konceptu Wild Rubis z roku 2013...:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

...přední část a interiér budou silně ovlivněny konceptem E-tense z loňského roku:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků