První informace o novém Volkswagenu Polo. Představí se ve Frankfurtu

Šestá generace malého Volkswagenu se představí na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. Stát bude na nové platformě.
První informace o novém Volkswagenu Polo. Představí se ve Frankfurtu

Nové Polo bude lehčí, větší, s novými motory a především na nové platformě. informuje o tom britský Autocar.

Se zkrácenou modulární platformou MQB, označovanou jako A0, se poprvé představil Seat Ibiza na letošním ženevském autosalonu. Následovat jej bude Volkswagen Polo ve Frankfurtu. Další na řadě bude nejspíš příští fabia.

Pokud jde o velikost, polo znovu mezigeneračně vyroste. I přes větší délku a šířku však pár kilo údajně zhubne, právě díky nové platformě.

Seat odtajnil vzhled i techniku nové ibizy. Tu později přebere fabia

Seat odtajnil vzhled i techniku nové ibizy. Tu později přebere fabia

Podle Autocaru se bude Volkswagen snažit o emotivnější design. Co to má v případě Volkswagenu znamenat, se necháme překvapit. Zatím je na internetu jedno video maskovaného prototypu z testování:

Na rozdíl od ibizy má polo nabídnout i třídveřovou variantu. V interiéru můžeme očekávat nový koncernový infotainment a také balíček asistenčních systémů, se kterými se chlubí inovovaný Golf.

Volkswagen představil očekávaný Arteon, novou vlajkovou loď pro Evropu

Volkswagen představil očekávaný Arteon, novou vlajkovou loď pro Evropu

V případě motorové palety můžeme vycházet z předchozích kroků koncernu. Přeplňovanou čtrnáctistovku by měla nahradit jednotka 1,5 TSI Evo. Zážehový základ by měl zaujmout litrový tříválec, který může být naladěn od 64 do 113 koňských sil. Očekává se jediná vznětová jednotka - inovované 1,6 TDI.

Zbývá už jen sledovat, jestli Volkswagen s představením svého důležitého modelu skutečně počká až na frankfurtské výstaviště.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků