První hybridní Mercedes-Benz třídy S v roce 2008

Šéf vývojového oddělení automobilky Mercedes oznámil, že společnost přije s prvním produkčním hybridem odvozeným z luxusní limuzíny třídy S v roce 2008.

Systém bude klasického typu a bude kombinovat benzínový motor s přímým vstřikem paliva nové generace s elektromotorem, který bude mít současně funkci i startéru. Hybrid tak bude dokončením vývoje, který oficiálně začal v roce 2005, kdy Mercedes představil ve Frankfurtu dvojici hybridních studií. Jedna z ních kombinovala benzínový šestiválcový motor v S 350 s elektromotorem a druhá naftový šestiválec S 320 CDI s elektromotorem.

Šéf vývoje ovšem uvedl, že v roce 2008 přijde Mercedes s benzínovou verzí svého hybridního systému a o naftové se nijak nevyjádřil. Dá se tedy předpokládat, že Mercedes v této chvíli neuvažuje o nasazení naftového hybridního systému do produkčních vozů.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků