První foto Audi TT-S: ještě sportovnější TT

Audi má písmeno S vyhrazené pro opravdu sportovní kousky. Tentokrát se „eSka“ dočkal i model TT. V čem je jiný?

Začněme rovnou u vzhledu, protože ten zaznamenal celkem jasně patrné změny. Maska vozu, stejně jako nárazník, dostala větší otvor pro přísun vzduchu. Mohutnější přední spoiler pak zlepšuje obtékání vzduchu a stabilitu vozu při vyšších rychlostech. Po bocích přibyly sportovní prahy a estetický zážitek z vozu umocňuje zadní nárazník s integrovaným difuzorem a dvěma dvojicemi koncovek výfuku.

Neklamným externím prvkem, který je používán u všech „eSek“, jsou chromovaná zpětná zrcátka a označení S na přední masce. Na eleganci přidávají i integrovaná LED světla pro denní svícení, luxusní černý nebo oranžový interiér a kola z lehké slitiny.

Pod kapotou si své místo podle očekávání našel přeplňovaný dvoulitr TFSI s výkonem naladěným až na 198 kW (272 koní). Audi TT-S bude představeno na autosalonu v Detroitu jak ve verzi coupé, tak i jako roadster. Po představení v Americe bychom se měli dočkat i bližších specifikací.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT-S Coupé a Roadster

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků