První fotka je venku. Mercedes láká na kabriolet G65 AMG 4x4²

Německá automobilka Mercedes-Benz snímkem láká na svou novinku ze třídy G. Oficiální představení se očekává na blížícím se autosalonu v Ženevě.
První fotka je venku. Mercedes láká na kabriolet G65 AMG 4x4²

Německý výrobce chystá novinku z oblíbené třídy G. Snad každý si vzpomene na třínápravový Mercedes-Benz G63 AMG 6x6, který následně doplnila i extrémnější varianta s označením G500 4x4².

Tentokrát se dočkáme kabrioletu se stahovací střechou. Mercedes na tuto novinku láká první fotografií, která ukazuje záď automobilu. Vidíme na ní velké blatníky z karbonových vláken a centrální brzdové světlo nad rezervou.

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

Poznávací značkou začínající G 65 nám chce německá automobilka zřejmě naznačit využití šestilitrového dvanáctiválce s výkonem 463 kW.

Další informace o novince ze třídy G mají následovat v horizontu několika příštích dní. Oficiální odhalení se očekává už na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes ML 3
Rok výroby: 2012
Stav: 135 617 km
Cena: 780 000 Kč
Mercedes C 1,8
Rok výroby: 2007
Stav: 207 525 km
Cena: 150 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2010
Stav: 140 817 km
Cena: 600 000 Kč
Mercedes Vito 2,1
Rok výroby: 2004
Stav: 207 939 km
Cena: 120 000 Kč
Mercedes A 1,6
Rok výroby: 2002
Stav: 147 354 km
Cena: 60 000 Kč
Mercedes Vito 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 112 776 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků