První Fordy Mach-E dostanou Norové. Značka upřednostní trh Evropy před USA

JIg  |  10. 02. 2020 13:22

"Ford chce svým novým elektrickým Mustangem Mach-E udeřit tam, kde je největší poptávka." ... kde jsou spíš největší dotace / pobídky. Stejně tak v Německu to nežene primárně zájem, ale spíš strach z restrikcí co kde který politik, v zájmu všeho dobra, vymyslí na stávající motory.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 02. 2020 14:30

na domacim USA trhu dosahuji federalni a statni dotace az k cca $16000, ve vetsine statu pak pro Ford na sumu $7500, takze tam rozhodne nemaj dotace mensi nez v Evrope, spise to bude prave o tom, ze v USA na to nejsou ani trosku pripraveni (ten pruzkum novinaru u jejich dealeru dopadnul katastrofalne, a kdys ti dealer nadiktuje jen to co si narychlo precetl na internetu, tak to proste neni dobra vizitka), a dealeri Fordu v USA ani sami o elektromobilite mnoho nevedi a nemaji pro to zazemi, kdesto v Evrope to zazemi maji podstatne pripravenejsi

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 02. 2020 10:44

A není to v USA trochu jinak než třeba v Německu? Myslím s tou "dotací". Pokud jsem to správně pochopil, tak v USA se jedná o daňovou úlevu, to znamená o tu částku člověk zaplatí méně v ročním zúčtování daně, ne? Kdežto v Německu je ten eko bonus přímý, už při prodeji EV, prostě zákazník zaplatí méně. To je, myslím, mnohem vyšší motivační faktor. Podobně v Norsku, akorát tam na to jdou skrz daně na spalováky.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 02. 2020 09:29

ano

Odpovědět  |   | 
Joz  |  10. 02. 2020 13:56

Mustang je kur.. pouze jeden V8 !!!!!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2020 14:05

Tak to by ses měl podívat na historii Mustangů, abys věděl, kolika válcové byly původně Mustangy.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 02. 2020 14:37

to je bohuzel prave ta ikonicnost, ze lidi znaj jen to co jim naservirovali media, takze u 1 generace vubec netusej, ze nejprodavanejsi nebyl 8 valec a ikonicke filmove verze, ale 6 valcove verze ktere dnes vykonem neohromej, Mustang zacinal jako levne auto s motory V6 o vykonech 75 az 89kW, ale lidi proste videj jen ty nabusene V8 ktere se ronovuji a ktere vsude vidi v mediich

prototyp 1 generace Mustanga byl dokonce se 4 valcem z nejakeho jineho Fordu te doby

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  10. 02. 2020 14:40

neviem ci nie z Galaxie ale spomina sa Fairlane a Falcon co sa tyka dielov...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2020 17:37

V paměti mám, že první Mustangy byly čtyřválce a až poté vznikaly verze s víceválcovými motory.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  10. 02. 2020 14:38

on to myslel tak ako to napisal. a ja mu teraz dam plus, len co postnem tento prispevok! Ked bola kriza v zaciatkoch 80. rokov tak tam bol aj 4 valec s 2.3 litrami. Ten sa dal nakonfigurovat aj u predoslej generacie. Ale to je motor co patri maximalne do Focusu. Nie do auta s menom MUSTANG a teraz hentoto... kablovy....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 02. 2020 17:11

Mustang jedine 4nohy 1hp, pripadne V12 Packard (licencni RR Merlin) 1720 hp.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2020 17:38

A co tak čtyřválce jako první.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  10. 02. 2020 17:42

A uz norum obnovili dotace?

Aby se tam na to jen neprasilo na showroomech.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 02. 2020 18:04

Pokud na to stat ma...

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  10. 02. 2020 20:17

Trh EV v Norsku postupne preberaju všetci konkurenti Tesly väčši aj menší.Teslu v Norsku drží nad vodou iba lacnejší model 3.Väčší model X a S,už skoro nechce nikto,lebo kvalitou spracovania sú na urovni Korejskych automobiliek zo začiatku 90 rokov.K tomu ked sa prida mizerna servisna sieť,vysoka miera poruchovosti,dlhe čakacie doby v servise o neuspechu je rozhodnute...Ford kvalitou spracovania,širokou servisnou sieťou+štedrymi petrolejovymi dotaciami môže u Norov zabodovať.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 02. 2020 05:48

A mezitím v Norsku... Tesla je nejprodávanější auto na trhu. Akcie stále rostou a ne a ne padnout. Roky očekávaný krach nepřichází, ale konkurence si neví rady.
Je zajímavé, že jak jde o jinou značku, najednou není EV problém. Ďoďo, že ty jsi sázel na pád Tesly a prohrál, a proto ji teď tak nenávidíš?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 02. 2020 07:39

Jenom kdyby bylo verejne znamo, ze ke v zajmu Tesly, aby se novy Mustang prodaval a v zajmu Fordu, aby Tesla prodavala co nejvice.
Tomu se rika bussines.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  11. 02. 2020 08:16

Vo februari zatial predali modelu X 3 ks,model S sa drži na 2 ks a trojka na 17.V januari X-20,S-10,trojka -166.Ak maju ine EV dotovane petrodolarmi v Norsku uspech,nič nemení na fakte,že elektricke auta su tou najhlupejšou ,najviac retardovanou netechnologickou technologiou vôbec.Vysoka cena akcii Tesly nema nic spoločne so skutočnosťou.Bez roznych vladnych dotacii by skončili už pred 10 rokmi.Doteraz sa nič nezmenilo,stačí odstraniť dotacie na EV a trh sa rozpadne ako domček s kariet.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 02. 2020 10:00

Je hezké, jak jsi ani nepopřel, že jsi Ďoďo. Jiná přezdívka z tebe rozumného neudělá.
Zbytek tvého pláče nestojí ani za komentář.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 02. 2020 10:48

Tak to se dalo čekat, že když přijdou i ostatní výrobci s elektrikami, tak že podíl Tesly na EV trhu klesne. Je to logické a očekávatelné.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 73 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry