Trh EV v Norsku postupne preberaju všetci konkurenti Tesly väčši aj menší.Teslu v Norsku drží nad vodou iba lacnejší model 3.Väčší model X a S,už skoro nechce nikto,lebo kvalitou spracovania sú na urovni Korejskych automobiliek zo začiatku 90 rokov.K tomu ked sa prida mizerna servisna sieť,vysoka miera poruchovosti,dlhe čakacie doby v servise o neuspechu je rozhodnute...Ford kvalitou spracovania,širokou servisnou sieťou+štedrymi petrolejovymi dotaciami môže u Norov zabodovať.
Tak to se dalo čekat, že když přijdou i ostatní výrobci s elektrikami, tak že podíl Tesly na EV trhu klesne. Je to logické a očekávatelné.
A mezitím v Norsku... Tesla je nejprodávanější auto na trhu. Akcie stále rostou a ne a ne padnout. Roky očekávaný krach nepřichází, ale konkurence si neví rady.Je zajímavé, že jak jde o jinou značku, najednou není EV problém. Ďoďo, že ty jsi sázel na pád Tesly a prohrál, a proto ji teď tak nenávidíš?
Vo februari zatial predali modelu X 3 ks,model S sa drži na 2 ks a trojka na 17.V januari X-20,S-10,trojka -166.Ak maju ine EV dotovane petrodolarmi v Norsku uspech,nič nemení na fakte,že elektricke auta su tou najhlupejšou ,najviac retardovanou netechnologickou technologiou vôbec.Vysoka cena akcii Tesly nema nic spoločne so skutočnosťou.Bez roznych vladnych dotacii by skončili už pred 10 rokmi.Doteraz sa nič nezmenilo,stačí odstraniť dotacie na EV a trh sa rozpadne ako domček s kariet.
Je hezké, jak jsi ani nepopřel, že jsi Ďoďo. :-D Jiná přezdívka z tebe rozumného neudělá.Zbytek tvého pláče nestojí ani za komentář.
Jenom kdyby bylo verejne znamo, ze ke v zajmu Tesly, aby se novy Mustang prodaval a v zajmu Fordu, aby Tesla prodavala co nejvice. Tomu se rika bussines.
A uz norum obnovili dotace?Aby se tam na to jen neprasilo na showroomech.
Pokud na to stat ma...
Mustang je kur.. pouze jeden V8 !!!!!
Tak to by ses měl podívat na historii Mustangů, abys věděl, kolika válcové byly původně Mustangy.
on to myslel tak ako to napisal. a ja mu teraz dam plus, len co postnem tento prispevok! Ked bola kriza v zaciatkoch 80. rokov tak tam bol aj 4 valec s 2.3 litrami. Ten sa dal nakonfigurovat aj u predoslej generacie. Ale to je motor co patri maximalne do Focusu. Nie do auta s menom MUSTANG a teraz hentoto... kablovy....
https://www.auto.cz/ford-mustang-hrebec-prich... ...
A co tak čtyřválce jako první.
Mustang jedine 4nohy 1hp, pripadne V12 Packard (licencni RR Merlin) 1720 hp.
to je bohuzel prave ta ikonicnost, ze lidi znaj jen to co jim naservirovali media, takze u 1 generace vubec netusej, ze nejprodavanejsi nebyl 8 valec a ikonicke filmove verze, ale 6 valcove verze ktere dnes vykonem neohromej, Mustang zacinal jako levne auto s motory V6 o vykonech 75 az 89kW, ale lidi proste videj jen ty nabusene V8 ktere se ronovuji a ktere vsude vidi v mediich :-Dprototyp 1 generace Mustanga byl dokonce se 4 valcem z nejakeho jineho Fordu te doby
V paměti mám, že první Mustangy byly čtyřválce a až poté vznikaly verze s víceválcovými motory.
neviem ci nie z Galaxie ale spomina sa Fairlane a Falcon co sa tyka dielov...
"Ford chce svým novým elektrickým Mustangem Mach-E udeřit tam, kde je největší poptávka." ... kde jsou spíš největší dotace / pobídky. Stejně tak v Německu to nežene primárně zájem, ale spíš strach z restrikcí co kde který politik, v zájmu všeho dobra, vymyslí na stávající motory.
na domacim USA trhu dosahuji federalni a statni dotace az k cca $16000, ve vetsine statu pak pro Ford na sumu $7500, takze tam rozhodne nemaj dotace mensi nez v Evrope, spise to bude prave o tom, ze v USA na to nejsou ani trosku pripraveni (ten pruzkum novinaru u jejich dealeru dopadnul katastrofalne, a kdys ti dealer nadiktuje jen to co si narychlo precetl na internetu, tak to proste neni dobra vizitka), a dealeri Fordu v USA ani sami o elektromobilite mnoho nevedi a nemaji pro to zazemi, kdesto v Evrope to zazemi maji podstatne pripravenejsi ;-)
A není to v USA trochu jinak než třeba v Německu? Myslím s tou "dotací". Pokud jsem to správně pochopil, tak v USA se jedná o daňovou úlevu, to znamená o tu částku člověk zaplatí méně v ročním zúčtování daně, ne? Kdežto v Německu je ten eko bonus přímý, už při prodeji EV, prostě zákazník zaplatí méně. To je, myslím, mnohem vyšší motivační faktor. Podobně v Norsku, akorát tam na to jdou skrz daně na spalováky.
ano
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.