První Fordy Mach-E dostanou Norové. Značka upřednostní trh Evropy před USA

JIg  |  10. 02. 2020 13:22

"Ford chce svým novým elektrickým Mustangem Mach-E udeřit tam, kde je největší poptávka." ... kde jsou spíš největší dotace / pobídky. Stejně tak v Německu to nežene primárně zájem, ale spíš strach z restrikcí co kde který politik, v zájmu všeho dobra, vymyslí na stávající motory.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 02. 2020 14:30

na domacim USA trhu dosahuji federalni a statni dotace az k cca $16000, ve vetsine statu pak pro Ford na sumu $7500, takze tam rozhodne nemaj dotace mensi nez v Evrope, spise to bude prave o tom, ze v USA na to nejsou ani trosku pripraveni (ten pruzkum novinaru u jejich dealeru dopadnul katastrofalne, a kdys ti dealer nadiktuje jen to co si narychlo precetl na internetu, tak to proste neni dobra vizitka), a dealeri Fordu v USA ani sami o elektromobilite mnoho nevedi a nemaji pro to zazemi, kdesto v Evrope to zazemi maji podstatne pripravenejsi

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 02. 2020 10:44

A není to v USA trochu jinak než třeba v Německu? Myslím s tou "dotací". Pokud jsem to správně pochopil, tak v USA se jedná o daňovou úlevu, to znamená o tu částku člověk zaplatí méně v ročním zúčtování daně, ne? Kdežto v Německu je ten eko bonus přímý, už při prodeji EV, prostě zákazník zaplatí méně. To je, myslím, mnohem vyšší motivační faktor. Podobně v Norsku, akorát tam na to jdou skrz daně na spalováky.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 02. 2020 09:29

ano

Odpovědět  |   | 
Joz  |  10. 02. 2020 13:56

Mustang je kur.. pouze jeden V8 !!!!!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2020 14:05

Tak to by ses měl podívat na historii Mustangů, abys věděl, kolika válcové byly původně Mustangy.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 02. 2020 14:37

to je bohuzel prave ta ikonicnost, ze lidi znaj jen to co jim naservirovali media, takze u 1 generace vubec netusej, ze nejprodavanejsi nebyl 8 valec a ikonicke filmove verze, ale 6 valcove verze ktere dnes vykonem neohromej, Mustang zacinal jako levne auto s motory V6 o vykonech 75 az 89kW, ale lidi proste videj jen ty nabusene V8 ktere se ronovuji a ktere vsude vidi v mediich

prototyp 1 generace Mustanga byl dokonce se 4 valcem z nejakeho jineho Fordu te doby

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  10. 02. 2020 14:40

neviem ci nie z Galaxie ale spomina sa Fairlane a Falcon co sa tyka dielov...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2020 17:37

V paměti mám, že první Mustangy byly čtyřválce a až poté vznikaly verze s víceválcovými motory.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  10. 02. 2020 14:38

on to myslel tak ako to napisal. a ja mu teraz dam plus, len co postnem tento prispevok! Ked bola kriza v zaciatkoch 80. rokov tak tam bol aj 4 valec s 2.3 litrami. Ten sa dal nakonfigurovat aj u predoslej generacie. Ale to je motor co patri maximalne do Focusu. Nie do auta s menom MUSTANG a teraz hentoto... kablovy....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 02. 2020 17:11

Mustang jedine 4nohy 1hp, pripadne V12 Packard (licencni RR Merlin) 1720 hp.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 02. 2020 17:38

A co tak čtyřválce jako první.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  10. 02. 2020 17:42

A uz norum obnovili dotace?

Aby se tam na to jen neprasilo na showroomech.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 02. 2020 18:04

Pokud na to stat ma...

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  10. 02. 2020 20:17

Trh EV v Norsku postupne preberaju všetci konkurenti Tesly väčši aj menší.Teslu v Norsku drží nad vodou iba lacnejší model 3.Väčší model X a S,už skoro nechce nikto,lebo kvalitou spracovania sú na urovni Korejskych automobiliek zo začiatku 90 rokov.K tomu ked sa prida mizerna servisna sieť,vysoka miera poruchovosti,dlhe čakacie doby v servise o neuspechu je rozhodnute...Ford kvalitou spracovania,širokou servisnou sieťou+štedrymi petrolejovymi dotaciami môže u Norov zabodovať.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 02. 2020 05:48

A mezitím v Norsku... Tesla je nejprodávanější auto na trhu. Akcie stále rostou a ne a ne padnout. Roky očekávaný krach nepřichází, ale konkurence si neví rady.
Je zajímavé, že jak jde o jinou značku, najednou není EV problém. Ďoďo, že ty jsi sázel na pád Tesly a prohrál, a proto ji teď tak nenávidíš?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 02. 2020 07:39

Jenom kdyby bylo verejne znamo, ze ke v zajmu Tesly, aby se novy Mustang prodaval a v zajmu Fordu, aby Tesla prodavala co nejvice.
Tomu se rika bussines.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  11. 02. 2020 08:16

Vo februari zatial predali modelu X 3 ks,model S sa drži na 2 ks a trojka na 17.V januari X-20,S-10,trojka -166.Ak maju ine EV dotovane petrodolarmi v Norsku uspech,nič nemení na fakte,že elektricke auta su tou najhlupejšou ,najviac retardovanou netechnologickou technologiou vôbec.Vysoka cena akcii Tesly nema nic spoločne so skutočnosťou.Bez roznych vladnych dotacii by skončili už pred 10 rokmi.Doteraz sa nič nezmenilo,stačí odstraniť dotacie na EV a trh sa rozpadne ako domček s kariet.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 02. 2020 10:00

Je hezké, jak jsi ani nepopřel, že jsi Ďoďo. Jiná přezdívka z tebe rozumného neudělá.
Zbytek tvého pláče nestojí ani za komentář.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 02. 2020 10:48

Tak to se dalo čekat, že když přijdou i ostatní výrobci s elektrikami, tak že podíl Tesly na EV trhu klesne. Je to logické a očekávatelné.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A