První Fordy Mach-E dostanou Norové. Značka upřednostní trh Evropy před USA

21 komentářů

Ďuri
10. února • 20:17

Trh EV v Norsku postupne preberaju všetci konkurenti Tesly väčši aj menší.Teslu v Norsku drží nad vodou iba lacnejší model 3.Väčší model X a S,už skoro nechce nikto,lebo kvalitou spracovania sú na urovni Korejskych automobiliek zo začiatku 90 rokov.K tomu ked sa prida mizerna servisna sieť,vysoka miera poruchovosti,dlhe čakacie doby v servise o neuspechu je rozhodnute...Ford kvalitou spracovania,širokou servisnou sieťou+štedrymi petrolejovymi dotaciami môže u Norov zabodovať.

Marek71
11. února • 10:48

Tak to se dalo čekat, že když přijdou i ostatní výrobci s elektrikami, tak že podíl Tesly na EV trhu klesne. Je to logické a očekávatelné.

mpolan
11. února • 5:48

A mezitím v Norsku... Tesla je nejprodávanější auto na trhu. Akcie stále rostou a ne a ne padnout. Roky očekávaný krach nepřichází, ale konkurence si neví rady.
Je zajímavé, že jak jde o jinou značku, najednou není EV problém. Ďoďo, že ty jsi sázel na pád Tesly a prohrál, a proto ji teď tak nenávidíš?

Ďuri
11. února • 8:16

Vo februari zatial predali modelu X 3 ks,model S sa drži na 2 ks a trojka na 17.V januari X-20,S-10,trojka -166.Ak maju ine EV dotovane petrodolarmi v Norsku uspech,nič nemení na fakte,že elektricke auta su tou najhlupejšou ,najviac retardovanou netechnologickou technologiou vôbec.Vysoka cena akcii Tesly nema nic spoločne so skutočnosťou.Bez roznych vladnych dotacii by skončili už pred 10 rokmi.Doteraz sa nič nezmenilo,stačí odstraniť dotacie na EV a trh sa rozpadne ako domček s kariet.

mpolan
11. února • 10:00

Je hezké, jak jsi ani nepopřel, že jsi Ďoďo. :-D Jiná přezdívka z tebe rozumného neudělá.
Zbytek tvého pláče nestojí ani za komentář.

Petr
11. února • 7:39

Jenom kdyby bylo verejne znamo, ze ke v zajmu Tesly, aby se novy Mustang prodaval a v zajmu Fordu, aby Tesla prodavala co nejvice.
Tomu se rika bussines.

Takurcite
10. února • 17:42

A uz norum obnovili dotace?Aby se tam na to jen neprasilo na showroomech.

bzzz
10. února • 18:04

Pokud na to stat ma...

Joz
10. února • 13:56

Mustang je kur.. pouze jeden V8 !!!!!

Mirek
10. února • 14:05

Tak to by ses měl podívat na historii Mustangů, abys věděl, kolika válcové byly původně Mustangy.

eMKejx
10. února • 14:38

on to myslel tak ako to napisal. a ja mu teraz dam plus, len co postnem tento prispevok! Ked bola kriza v zaciatkoch 80. rokov tak tam bol aj 4 valec s 2.3 litrami. Ten sa dal nakonfigurovat aj u predoslej generacie. Ale to je motor co patri maximalne do Focusu. Nie do auta s menom MUSTANG a teraz hentoto... kablovy....

Mirek
10. února • 17:38

A co tak čtyřválce jako první.

bzzz
10. února • 17:11

Mustang jedine 4nohy 1hp, pripadne V12 Packard (licencni RR Merlin) 1720 hp.

iPace
10. února • 14:37

to je bohuzel prave ta ikonicnost, ze lidi znaj jen to co jim naservirovali media, takze u 1 generace vubec netusej, ze nejprodavanejsi nebyl 8 valec a ikonicke filmove verze, ale 6 valcove verze ktere dnes vykonem neohromej, Mustang zacinal jako levne auto s motory V6 o vykonech 75 az 89kW, ale lidi proste videj jen ty nabusene V8 ktere se ronovuji a ktere vsude vidi v mediich :-Dprototyp 1 generace Mustanga byl dokonce se 4 valcem z nejakeho jineho Fordu te doby

Mirek
10. února • 17:37

V paměti mám, že první Mustangy byly čtyřválce a až poté vznikaly verze s víceválcovými motory.

eMKejx
10. února • 14:40

neviem ci nie z Galaxie ale spomina sa Fairlane a Falcon co sa tyka dielov...

JIg
10. února • 13:22

"Ford chce svým novým elektrickým Mustangem Mach-E udeřit tam, kde je největší poptávka." ... kde jsou spíš největší dotace / pobídky. Stejně tak v Německu to nežene primárně zájem, ale spíš strach z restrikcí co kde který politik, v zájmu všeho dobra, vymyslí na stávající motory.

iPace
10. února • 14:30

na domacim USA trhu dosahuji federalni a statni dotace az k cca $16000, ve vetsine statu pak pro Ford na sumu $7500, takze tam rozhodne nemaj dotace mensi nez v Evrope, spise to bude prave o tom, ze v USA na to nejsou ani trosku pripraveni (ten pruzkum novinaru u jejich dealeru dopadnul katastrofalne, a kdys ti dealer nadiktuje jen to co si narychlo precetl na internetu, tak to proste neni dobra vizitka), a dealeri Fordu v USA ani sami o elektromobilite mnoho nevedi a nemaji pro to zazemi, kdesto v Evrope to zazemi maji podstatne pripravenejsi ;-)

Marek71
11. února • 10:44

A není to v USA trochu jinak než třeba v Německu? Myslím s tou "dotací". Pokud jsem to správně pochopil, tak v USA se jedná o daňovou úlevu, to znamená o tu částku člověk zaplatí méně v ročním zúčtování daně, ne? Kdežto v Německu je ten eko bonus přímý, už při prodeji EV, prostě zákazník zaplatí méně. To je, myslím, mnohem vyšší motivační faktor. Podobně v Norsku, akorát tam na to jdou skrz daně na spalováky.

iPace
12. února • 9:29

ano

Doporučujeme

Články odjinud