První exemplář Shelby GT350R byl vydražen za milion dolarů

První exemplář Shelby GT350R byl vydražen za milion dolarů

Přesně před týdnem se světu poprvé ukázala ostřejší ostrá verze současného Fordu Mustang. Jinak řečeno Ford představil Shelby GT350 v ještě sportovnější variantě R. Vůbec první exemplář tohoto modelu pak zamířil do aukce, kde byl také prodán.

Shelby GT350R Mustang je zatím nejostřejší verzí nového Mustangu

Shelby GT350R Mustang je zatím nejostřejší verzí nového Mustangu

Za Shelby GT350R Mustang s výrobním číslem 001 byl nakonec zaplacen rovný milion dolarů. Celá částka pak zamířila na dobročinné účely. Podobný scénář už v minulosti proběhl také například s prvním exemplářem Corvette Stingray.

Corvette Stingray: první vůz vydražen za více než 21 mil. Kč

Corvette Stingray: první vůz vydražen za více než 21 mil. Kč

Jen připomeňme, že Shleby GT350R Mustang používá údajně nejsilnější atmosférický osmiválec, jaký jsme si kdy mohli od automobilky Ford pořídit. Na rozdíl od základního Shleby GT350 je „erko“ lehčí, a to i díky standardně dodávaným karbonovým diskům o velikosti devatenáct palců. Kromě toho výbava zahrnuje řadu aerodynamických vylepšení, upravený podvozek, uvnitř sportovní volant a sportovní sedačky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků