První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

Supersportovní Lexus LFA způsobil během svého představování nemalý poprask. Mohla za to použitá technika a především fakt, že vznikne pouze série omezená na 500 kusů. Aby té exkluzivity nebylo málo, vzali u Lexusu bokem padesát exemplářů a vyladili je pro lepší výkony na závodních okruzích. Verze Nürburgring Package posílila z původních 412 kW (560 k) na 420 kW (571 k), což znamená zrychlení z nuly na stovku za 3,7 s a maximální rychlost 325 km/h.

Vylepšený Lexus LFA dostal také přední spoiler a pevné zadní křídlo. Nechybí ani kola s jiným designem a speciální pneumatiky pro ještě o kousek lepší trakci. Koncem srpna zajel pilot Akira Iida na Nürburgringu čas 7:14.64. Lexus oznámil, že se v těchto dnech dočkal první evropský zákazník, který pochází z Anglie a který si objednal oranžově lakovaný exemplář v kombinaci s černým interiérem. Cena se pohybuje v přepočtu kolem deseti milionů Kč, ale zahrnuje také školení a roční vstup na Nordschleife a to se vyplatí...

Lexus RX 3.311
Rok výroby: 2009
Stav: 148 129 km
Cena: 280 000 Kč
Lexus RX300 2.995
Rok výroby: 2004
Stav: 175 005 km
Cena: 140 000 Kč
Lexus IS250 2.5
Rok výroby: 2009
Stav: 118 770 km
Cena: 250 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků