První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

Supersportovní Lexus LFA způsobil během svého představování nemalý poprask. Mohla za to použitá technika a především fakt, že vznikne pouze série omezená na 500 kusů. Aby té exkluzivity nebylo málo, vzali u Lexusu bokem padesát exemplářů a vyladili je pro lepší výkony na závodních okruzích. Verze Nürburgring Package posílila z původních 412 kW (560 k) na 420 kW (571 k), což znamená zrychlení z nuly na stovku za 3,7 s a maximální rychlost 325 km/h.

Vylepšený Lexus LFA dostal také přední spoiler a pevné zadní křídlo. Nechybí ani kola s jiným designem a speciální pneumatiky pro ještě o kousek lepší trakci. Koncem srpna zajel pilot Akira Iida na Nürburgringu čas 7:14.64. Lexus oznámil, že se v těchto dnech dočkal první evropský zákazník, který pochází z Anglie a který si objednal oranžově lakovaný exemplář v kombinaci s černým interiérem. Cena se pohybuje v přepočtu kolem deseti milionů Kč, ale zahrnuje také školení a roční vstup na Nordschleife a to se vyplatí...

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků