První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

Supersportovní Lexus LFA způsobil během svého představování nemalý poprask. Mohla za to použitá technika a především fakt, že vznikne pouze série omezená na 500 kusů. Aby té exkluzivity nebylo málo, vzali u Lexusu bokem padesát exemplářů a vyladili je pro lepší výkony na závodních okruzích. Verze Nürburgring Package posílila z původních 412 kW (560 k) na 420 kW (571 k), což znamená zrychlení z nuly na stovku za 3,7 s a maximální rychlost 325 km/h.

Vylepšený Lexus LFA dostal také přední spoiler a pevné zadní křídlo. Nechybí ani kola s jiným designem a speciální pneumatiky pro ještě o kousek lepší trakci. Koncem srpna zajel pilot Akira Iida na Nürburgringu čas 7:14.64. Lexus oznámil, že se v těchto dnech dočkal první evropský zákazník, který pochází z Anglie a který si objednal oranžově lakovaný exemplář v kombinaci s černým interiérem. Cena se pohybuje v přepočtu kolem deseti milionů Kč, ale zahrnuje také školení a roční vstup na Nordschleife a to se vyplatí...

bazar

Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 016 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků