Elektrická slepice bez vlastní sítě supernabíječek, co přijde až za 3 roky je můj vlhký sen! 1,5 milionu nekup to! :DReálnej dojezd max 380 km, ale jen v létě.
Všechno záleží na tom, za kolik se jim podaří vyrobit baterie. Zatím nevyrábí nic, technologii nemají, žádnou továrnu ani nestaví, takže veškeré prohlášení těchto sekerníků z porsche je totální germánská propaganda. Nic nemají v rukách. Pokud něco o elektromobilitě prohlásí číňani tak to má nějakou váhu, protože oni mají všechny technologie, výroby a suroviny ve vlastních rukách.
Technologia bude ta ista. Li-S.
....Škoda dále rozvíjet jak benzinové, tak i dieselové motory....Hm, nejaky Skodovacky motor? :-D:-D:-D:-D:-D
Superb v nafte 1.080.900, k tomu se da prihodit jeste priblizne 400.000 za priplatkovou vybavu. V rozhovoru pro konkurencni web uvedl, ze se pocita s tim, ze cena bude sice radove srovnatelna, ale priblizne s 10-15% prirazkou proti naftovemu Superbu. Takze se da cekat cena kolem 1,5-1,7 milionu. Pokud opravdu nabidnou elektromobil s dojezdem kolem 500 km, tak je to dnes cena celkem pekna, zatim neni na trhu elektromobil s podobnym dojezdem a cenovkou pod 2 miliony (nejlevnejsi s podobnym NEDC dojezdem je Tesla S 75D za 2,3 milionu, coz navic neni SUV).Jenze za 3 roky uz bude na trhu pravdepodobne vetsi vyber a da se predpokladat, ze se objevi i o neco levnejsi vozy nez jsou dnesni Tesly S a X. Osobne bych se dost divil, kdyby lowend znacka jako Skoda byla schopna s autem s podobnou cenovkou na trhu uspet.
https://www.youtube.com/watch...
Jako každej němec, ví celkem kulový, jen co má oposlouchaný, ale vo to víc mu to sluší v obleku a vo tom to je.
pán šef Majer sa ráno zobudí a ruka v šerbli.
Zapomněl dodat, že to bude 3,5 metrová mr.ečka pro řidiče + beznohého liliputa, srandista od zelené slepice :-))
To slibovala Toyota taky a ejhle stojí o 200 tis. víc.Tak ať si ty řeči rači ušetřej.
zajimavejsi je zprava, ze fabia pristi rok konci s jedometama, rapid rok nasledujici a da se předpokládat, ze O4 ve verzi jedomet taky nebude.zajimavy, za zadny motoristicky web tohle nezverejnuje
Fabia i Rapid, kde se podil dieselu pohybuje mezi 10-20 % (na nasem trhu priblizne 11 a 16), to asi maji spocitane, ale u Octavie bych tak brzky konec necekal. U nas je priblizne 70 % prodanych Octavii naftovych a v Evrope muze byt toto cislo o neco nizsi, ale stale to bude vyznamny podil (v ramci nizsi stredni tridy je temer 50 % aut prodanych v Evrope naftovych). Priblizne za 4 roky, kdy se O4 pravdepodobne zacne prodavat se trh samovolne tak vyrazne nezmeni a nepredpokladam, ze by v te dobe platil celoevropsky zakaz dieselu, navic Octavia neni zdaleka tak levne auto jako Fabia a Rapid, takze ma lepsi potencial vstrebat vyssi naklady na emisni normy a zaroven si udrzet konkurenceschopnou cenovku. A v neposledni rade je to auto o kus vetsi a tezsi nez Rapid a Fabia a tedy tam ma diesel o neco vetsi smysl, kvuli vetsimu rozdilu ve spotrebe i kvuli predpokladanym vyssim najezdum.
Ten přeučený nástrojař umí pobavit. Evidentně chodí na pravidelné ideologické školení ve vlkohradu. Sice neví co říká, ale poslouchá a papouškouje na jedničku.
Ciste elektricke Citigo za cenu naftoveho Superbu? ;-)
Taky se tam nepíše základní model Superbu. Za 1,25 mega EV nebude problém. Ale i kdyby to bylo v základu. Tak v základu za 3/4 mega tu máme už Leaf a prodejní statistiky netrhá.
Elektromobily začnou trhat statistiky až se dojezd zvedne na dojnásobek a cena klesne na polovinu. A to proteče Jizerou ještě hodně vody...
Auta se zkryplenou pidibaterkou nikdy statistiky trhat nebudou. :P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.