První elektromobil Škody bude stát jako dieselový superb, slíbil šéf Maier

Hloupej honza  |  13. 09. 2017 14:12

Taky se tam nepíše základní model Superbu. Za 1,25 mega EV nebude problém. Ale i kdyby to bylo v základu. Tak v základu za 3/4 mega tu máme už Leaf a prodejní statistiky netrhá.

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 09. 2017 14:40

Elektromobily začnou trhat statistiky až se dojezd zvedne na dojnásobek a cena klesne na polovinu. A to proteče Jizerou ještě hodně vody...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 16:29

Auta se zkryplenou pidibaterkou nikdy statistiky trhat nebudou. :P

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 09. 2017 16:13

Ciste elektricke Citigo za cenu naftoveho Superbu?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 09. 2017 17:04

Ten přeučený nástrojař umí pobavit. Evidentně chodí na pravidelné ideologické školení ve vlkohradu. Sice neví co říká, ale poslouchá a papouškouje na jedničku.

Odpovědět  |   | 
USA  |  13. 09. 2017 17:44

zajimavejsi je zprava, ze fabia pristi rok konci s jedometama, rapid rok nasledujici a da se předpokládat, ze O4 ve verzi jedomet taky nebude.
zajimavy, za zadny motoristicky web tohle nezverejnuje

Odpovědět  |   | 
R2  |  14. 09. 2017 17:47

Fabia i Rapid, kde se podil dieselu pohybuje mezi 10-20 % (na nasem trhu priblizne 11 a 16), to asi maji spocitane, ale u Octavie bych tak brzky konec necekal. U nas je priblizne 70 % prodanych Octavii naftovych a v Evrope muze byt toto cislo o neco nizsi, ale stale to bude vyznamny podil (v ramci nizsi stredni tridy je temer 50 % aut prodanych v Evrope naftovych). Priblizne za 4 roky, kdy se O4 pravdepodobne zacne prodavat se trh samovolne tak vyrazne nezmeni a nepredpokladam, ze by v te dobe platil celoevropsky zakaz dieselu, navic Octavia neni zdaleka tak levne auto jako Fabia a Rapid, takze ma lepsi potencial vstrebat vyssi naklady na emisni normy a zaroven si udrzet konkurenceschopnou cenovku. A v neposledni rade je to auto o kus vetsi a tezsi nez Rapid a Fabia a tedy tam ma diesel o neco vetsi smysl, kvuli vetsimu rozdilu ve spotrebe i kvuli predpokladanym vyssim najezdum.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 09. 2017 20:14

To slibovala Toyota taky a ejhle stojí o 200 tis. víc.
Tak ať si ty řeči rači ušetřej.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  13. 09. 2017 20:44

Zapomněl dodat, že to bude 3,5 metrová mr.ečka pro řidiče + beznohého liliputa, srandista od zelené slepice

Odpovědět  |   | 
pacho  |  13. 09. 2017 21:05

pán šef Majer sa ráno zobudí a ruka v šerbli.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  13. 09. 2017 22:26

Jako každej němec, ví celkem kulový, jen co má oposlouchaný, ale vo to víc mu to sluší v obleku a vo tom to je.

Odpovědět  |   | 
x  |  14. 09. 2017 03:06
R2  |  14. 09. 2017 17:31

Superb v nafte 1.080.900, k tomu se da prihodit jeste priblizne 400.000 za priplatkovou vybavu. V rozhovoru pro konkurencni web uvedl, ze se pocita s tim, ze cena bude sice radove srovnatelna, ale priblizne s 10-15% prirazkou proti naftovemu Superbu. Takze se da cekat cena kolem 1,5-1,7 milionu. Pokud opravdu nabidnou elektromobil s dojezdem kolem 500 km, tak je to dnes cena celkem pekna, zatim neni na trhu elektromobil s podobnym dojezdem a cenovkou pod 2 miliony (nejlevnejsi s podobnym NEDC dojezdem je Tesla S 75D za 2,3 milionu, coz navic neni SUV).
Jenze za 3 roky uz bude na trhu pravdepodobne vetsi vyber a da se predpokladat, ze se objevi i o neco levnejsi vozy nez jsou dnesni Tesly S a X. Osobne bych se dost divil, kdyby lowend znacka jako Skoda byla schopna s autem s podobnou cenovkou na trhu uspet.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 09. 2017 18:06

....Škoda dále rozvíjet jak benzinové, tak i dieselové motory....

Hm, nejaky Skodovacky motor?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 09. 2017 09:34

Všechno záleží na tom, za kolik se jim podaří vyrobit baterie. Zatím nevyrábí nic, technologii nemají, žádnou továrnu ani nestaví, takže veškeré prohlášení těchto sekerníků z porsche je totální germánská propaganda. Nic nemají v rukách.
Pokud něco o elektromobilitě prohlásí číňani tak to má nějakou váhu, protože oni mají všechny technologie, výroby a suroviny ve vlastních rukách.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 09. 2017 10:17

Technologia bude ta ista. Li-S.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 16:43

Elektrická slepice bez vlastní sítě supernabíječek, co přijde až za 3 roky je můj vlhký sen! 1,5 milionu nekup to! :D
Reálnej dojezd max 380 km, ale jen v létě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 149 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 140 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

včera | | 43 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 26 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A