První elektromobil Škody bude stát jako dieselový superb, slíbil šéf Maier

Hloupej honza  |  13. 09. 2017 14:12  |  [89.24.96.xxx]

Taky se tam nepíše základní model Superbu. Za 1,25 mega EV nebude problém. Ale i kdyby to bylo v základu. Tak v základu za 3/4 mega tu máme už Leaf a prodejní statistiky netrhá.

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 09. 2017 14:40  |  [85.70.138.xxx]

Elektromobily začnou trhat statistiky až se dojezd zvedne na dojnásobek a cena klesne na polovinu. A to proteče Jizerou ještě hodně vody...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 16:29

Auta se zkryplenou pidibaterkou nikdy statistiky trhat nebudou. :P

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 09. 2017 16:13  |  [194.228.134.xxx]

Ciste elektricke Citigo za cenu naftoveho Superbu?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 09. 2017 17:04  |  [93.153.75.xxx]

Ten přeučený nástrojař umí pobavit. Evidentně chodí na pravidelné ideologické školení ve vlkohradu. Sice neví co říká, ale poslouchá a papouškouje na jedničku.

Odpovědět  |   | 
USA  |  13. 09. 2017 17:44  |  [192.162.96.xxx]

zajimavejsi je zprava, ze fabia pristi rok konci s jedometama, rapid rok nasledujici a da se předpokládat, ze O4 ve verzi jedomet taky nebude.
zajimavy, za zadny motoristicky web tohle nezverejnuje

Odpovědět  |   | 
R2  |  14. 09. 2017 17:47  |  [46.39.176.xxx]

Fabia i Rapid, kde se podil dieselu pohybuje mezi 10-20 % (na nasem trhu priblizne 11 a 16), to asi maji spocitane, ale u Octavie bych tak brzky konec necekal. U nas je priblizne 70 % prodanych Octavii naftovych a v Evrope muze byt toto cislo o neco nizsi, ale stale to bude vyznamny podil (v ramci nizsi stredni tridy je temer 50 % aut prodanych v Evrope naftovych). Priblizne za 4 roky, kdy se O4 pravdepodobne zacne prodavat se trh samovolne tak vyrazne nezmeni a nepredpokladam, ze by v te dobe platil celoevropsky zakaz dieselu, navic Octavia neni zdaleka tak levne auto jako Fabia a Rapid, takze ma lepsi potencial vstrebat vyssi naklady na emisni normy a zaroven si udrzet konkurenceschopnou cenovku. A v neposledni rade je to auto o kus vetsi a tezsi nez Rapid a Fabia a tedy tam ma diesel o neco vetsi smysl, kvuli vetsimu rozdilu ve spotrebe i kvuli predpokladanym vyssim najezdum.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 09. 2017 20:14  |  [94.230.156.xxx]

To slibovala Toyota taky a ejhle stojí o 200 tis. víc.
Tak ať si ty řeči rači ušetřej.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  13. 09. 2017 20:44  |  [62.209.220.xxx]

Zapomněl dodat, že to bude 3,5 metrová mr.ečka pro řidiče + beznohého liliputa, srandista od zelené slepice

Odpovědět  |   | 
pacho  |  13. 09. 2017 21:05  |  [188.123.100.xxx]

pán šef Majer sa ráno zobudí a ruka v šerbli.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  13. 09. 2017 22:26

Jako každej němec, ví celkem kulový, jen co má oposlouchaný, ale vo to víc mu to sluší v obleku a vo tom to je.

Odpovědět  |   | 
x  |  14. 09. 2017 03:06  |  [84.242.92.xxx]
R2  |  14. 09. 2017 17:31  |  [46.39.176.xxx]

Superb v nafte 1.080.900, k tomu se da prihodit jeste priblizne 400.000 za priplatkovou vybavu. V rozhovoru pro konkurencni web uvedl, ze se pocita s tim, ze cena bude sice radove srovnatelna, ale priblizne s 10-15% prirazkou proti naftovemu Superbu. Takze se da cekat cena kolem 1,5-1,7 milionu. Pokud opravdu nabidnou elektromobil s dojezdem kolem 500 km, tak je to dnes cena celkem pekna, zatim neni na trhu elektromobil s podobnym dojezdem a cenovkou pod 2 miliony (nejlevnejsi s podobnym NEDC dojezdem je Tesla S 75D za 2,3 milionu, coz navic neni SUV).
Jenze za 3 roky uz bude na trhu pravdepodobne vetsi vyber a da se predpokladat, ze se objevi i o neco levnejsi vozy nez jsou dnesni Tesly S a X. Osobne bych se dost divil, kdyby lowend znacka jako Skoda byla schopna s autem s podobnou cenovkou na trhu uspet.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 09. 2017 18:06  |  [217.195.168.xxx]

....Škoda dále rozvíjet jak benzinové, tak i dieselové motory....

Hm, nejaky Skodovacky motor?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 09. 2017 09:34  |  [93.153.75.xxx]

Všechno záleží na tom, za kolik se jim podaří vyrobit baterie. Zatím nevyrábí nic, technologii nemají, žádnou továrnu ani nestaví, takže veškeré prohlášení těchto sekerníků z porsche je totální germánská propaganda. Nic nemají v rukách.
Pokud něco o elektromobilitě prohlásí číňani tak to má nějakou váhu, protože oni mají všechny technologie, výroby a suroviny ve vlastních rukách.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 09. 2017 10:17  |  [217.195.168.xxx]

Technologia bude ta ista. Li-S.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 16:43

Elektrická slepice bez vlastní sítě supernabíječek, co přijde až za 3 roky je můj vlhký sen! 1,5 milionu nekup to! :D
Reálnej dojezd max 380 km, ale jen v létě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 16 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 31 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 150 N/A
Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

15.  1.  2018 | | 37 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle red…

Prvním dnem roku 2018 definitivně uzavíráme ohlédnutí za rokem minulým. Toto jsou nejlepší auta podle „testovacích“ redaktorů Autorevue.cz.

1.  1.  2018 | | 21 N/A
LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nakonec nikdo nestál

LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nako…

Liberecké automobilové závody byly svého času největším výrobcem motorových vozidel v socialistickém Československu. Přinášíme další díl našeho seriálu Příběhy zaniklých značek.

20.  1.  2018 | | 60 N/A