První elektromobil Škody bude stát jako dieselový superb, slíbil šéf Maier

Hloupej honza  |  13. 09. 2017 14:12  |  [89.24.96.xxx]

Taky se tam nepíše základní model Superbu. Za 1,25 mega EV nebude problém. Ale i kdyby to bylo v základu. Tak v základu za 3/4 mega tu máme už Leaf a prodejní statistiky netrhá.

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 09. 2017 14:40  |  [85.70.138.xxx]

Elektromobily začnou trhat statistiky až se dojezd zvedne na dojnásobek a cena klesne na polovinu. A to proteče Jizerou ještě hodně vody...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 16:29

Auta se zkryplenou pidibaterkou nikdy statistiky trhat nebudou. :P

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 09. 2017 16:13  |  [194.228.134.xxx]

Ciste elektricke Citigo za cenu naftoveho Superbu?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 09. 2017 17:04  |  [93.153.75.xxx]

Ten přeučený nástrojař umí pobavit. Evidentně chodí na pravidelné ideologické školení ve vlkohradu. Sice neví co říká, ale poslouchá a papouškouje na jedničku.

Odpovědět  |   | 
USA  |  13. 09. 2017 17:44  |  [192.162.96.xxx]

zajimavejsi je zprava, ze fabia pristi rok konci s jedometama, rapid rok nasledujici a da se předpokládat, ze O4 ve verzi jedomet taky nebude.
zajimavy, za zadny motoristicky web tohle nezverejnuje

Odpovědět  |   | 
R2  |  14. 09. 2017 17:47  |  [46.39.176.xxx]

Fabia i Rapid, kde se podil dieselu pohybuje mezi 10-20 % (na nasem trhu priblizne 11 a 16), to asi maji spocitane, ale u Octavie bych tak brzky konec necekal. U nas je priblizne 70 % prodanych Octavii naftovych a v Evrope muze byt toto cislo o neco nizsi, ale stale to bude vyznamny podil (v ramci nizsi stredni tridy je temer 50 % aut prodanych v Evrope naftovych). Priblizne za 4 roky, kdy se O4 pravdepodobne zacne prodavat se trh samovolne tak vyrazne nezmeni a nepredpokladam, ze by v te dobe platil celoevropsky zakaz dieselu, navic Octavia neni zdaleka tak levne auto jako Fabia a Rapid, takze ma lepsi potencial vstrebat vyssi naklady na emisni normy a zaroven si udrzet konkurenceschopnou cenovku. A v neposledni rade je to auto o kus vetsi a tezsi nez Rapid a Fabia a tedy tam ma diesel o neco vetsi smysl, kvuli vetsimu rozdilu ve spotrebe i kvuli predpokladanym vyssim najezdum.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 09. 2017 20:14  |  [94.230.156.xxx]

To slibovala Toyota taky a ejhle stojí o 200 tis. víc.
Tak ať si ty řeči rači ušetřej.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  13. 09. 2017 20:44  |  [62.209.220.xxx]

Zapomněl dodat, že to bude 3,5 metrová mr.ečka pro řidiče + beznohého liliputa, srandista od zelené slepice

Odpovědět  |   | 
pacho  |  13. 09. 2017 21:05  |  [188.123.100.xxx]

pán šef Majer sa ráno zobudí a ruka v šerbli.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  13. 09. 2017 22:26

Jako každej němec, ví celkem kulový, jen co má oposlouchaný, ale vo to víc mu to sluší v obleku a vo tom to je.

Odpovědět  |   | 
x  |  14. 09. 2017 03:06  |  [84.242.92.xxx]
R2  |  14. 09. 2017 17:31  |  [46.39.176.xxx]

Superb v nafte 1.080.900, k tomu se da prihodit jeste priblizne 400.000 za priplatkovou vybavu. V rozhovoru pro konkurencni web uvedl, ze se pocita s tim, ze cena bude sice radove srovnatelna, ale priblizne s 10-15% prirazkou proti naftovemu Superbu. Takze se da cekat cena kolem 1,5-1,7 milionu. Pokud opravdu nabidnou elektromobil s dojezdem kolem 500 km, tak je to dnes cena celkem pekna, zatim neni na trhu elektromobil s podobnym dojezdem a cenovkou pod 2 miliony (nejlevnejsi s podobnym NEDC dojezdem je Tesla S 75D za 2,3 milionu, coz navic neni SUV).
Jenze za 3 roky uz bude na trhu pravdepodobne vetsi vyber a da se predpokladat, ze se objevi i o neco levnejsi vozy nez jsou dnesni Tesly S a X. Osobne bych se dost divil, kdyby lowend znacka jako Skoda byla schopna s autem s podobnou cenovkou na trhu uspet.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 09. 2017 18:06  |  [217.195.168.xxx]

....Škoda dále rozvíjet jak benzinové, tak i dieselové motory....

Hm, nejaky Skodovacky motor?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 09. 2017 09:34  |  [93.153.75.xxx]

Všechno záleží na tom, za kolik se jim podaří vyrobit baterie. Zatím nevyrábí nic, technologii nemají, žádnou továrnu ani nestaví, takže veškeré prohlášení těchto sekerníků z porsche je totální germánská propaganda. Nic nemají v rukách.
Pokud něco o elektromobilitě prohlásí číňani tak to má nějakou váhu, protože oni mají všechny technologie, výroby a suroviny ve vlastních rukách.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 09. 2017 10:17  |  [217.195.168.xxx]

Technologia bude ta ista. Li-S.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 16:43

Elektrická slepice bez vlastní sítě supernabíječek, co přijde až za 3 roky je můj vlhký sen! 1,5 milionu nekup to! :D
Reálnej dojezd max 380 km, ale jen v létě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A