První elektromobil od Seatu by se mohl jmenovat Born. O poctu malíři nepůjde

Seat si nechal zaregistrovat označení Born, Borne-E a E-Born. O poctu českému malíři a ilustrátorovi Adolfu Bornovi či anglické slovíčko nejde. Jak je u španělské automobilky zvykem, má to co dělat s geografií na pyrenejském poloostrově. El Born je totiž čtvrť v Barceloně.

Vůz, který by tímto označením mohl být poctěn, má dle zákulisních spekulací dorazit v roce 2021. Tento elektromobil by měl doplnit koncernové sourozence se stejným základem v platformě MEB od Volkswagenu. Jednalo by se tedy o první čistě elektrický vůz vyvinutý Seatem.

Rozhovor s expertem Seatu na konektivitu: Učí auta najít parkování po celém městě

Rozhovor s expertem Seatu na konektivitu: Učí auta najít parkování po celém městě

Ještě předtím by ale měli Španělé uvést elektrickou variantu městského modelu Mii. Blízký příbuzný Volkswagenu e-Up podědí pohonné ústrojí o výkonu 81 koní a 210 Nm maximálního točivého momentu.

Prohlédněte si Seat Mii ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků